Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinne meni puolen vuoden suhde

Vierailija
03.07.2020 |

Nainen katkaisi suhteen, kun suutahdin hänelle ja vähän korotin ääntäni sen jälkeen, kun hän oli haukkunut minua ja nalkuttanut minulle kolme päivää putkeen lomallamme. Mitään selitystä ei antanut. Tulin juuri juna-asemalta jossa tiet erosivat junamatkan jälkeen, junamatkan jonka aikana nainen ei sanonut minulle sanaakaan.

Voiko oikeasti se olla syy suhteen katkaisemiseen, että huusin hänelle kahden lauseen verran sen jälkeen, kun hän oli koko loman haukkunut ja nälvinyt ja esittänyt epämääräistä tyytymättömyyttä? Loman kohdekin oli hänen valitsema.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitustyyli vaikuttaa naisen tyyliltä. Onko taas se sama tarinan sepustaja kyseessä...?

Vierailija
22/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nalkuttanut" kolme päivää eli yrittänyt kertoa sinulle mikä on vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä ap teit matkalla? Maistuiko prossajuoma kenties liikaa?

Join kolme kaljaa yhtenä päivänä. Ostin paikallisia pienpanimo-oluita. Nainen ei ottanut. Hän ei juo juuri mitään enää, vaikka onkin nuorempana juonut ja juhlinut kai ihan kiitettävästi. Nykyään kokee oikeudekseen huomautella parista satunnaisesti nautitusta kaljasta.

t. ap

Ehkäpä et nyt kerro ihan kaikkee. 🤫

Vierailija
24/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistitte kumpikin luodin. Sori, tiedän että on rankkaa, mutta ei ole hyviä merkkejä tuossa. Voitte yrittää toipua, mutta älä ihmeessä enää huuda, hillitse hermosi.

Vierailija
25/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei selvästikään ollut tyytyväinen suhteeseenne. Siinä syy jättämiselle.

Vierailija
26/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan edelleen sitä strääääppärii hannuriin niinkun kunnon aissuri ja olet pariskunnan nainen... ;(

Vierailija
27/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitustyyli vaikuttaa naisen tyyliltä. Onko taas se sama tarinan sepustaja kyseessä...?

No yllätys, kun hän on nainen. Ja on se sama, joka satuilee joka ikinen päivä vaimosta, naisesta, naisystävästä, tyttöystävästä, emännästä... Aina samalla kaavalla ja kuvittelee olevansa kovinkin nokkela esittäessään miestä.

Vierailija
28/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistitte kumpikin luodin. Sori, tiedän että on rankkaa, mutta ei ole hyviä merkkejä tuossa. Voitte yrittää toipua, mutta älä ihmeessä enää huuda, hillitse hermosi.

No miten siihen pitäisi vastata, kun toinen nälvii ja nalkuttaa ja mikään minun tekemisehdotukseni lomalla ei käy, ja samalla itse venytän hermoja minkä pystyn ollakseni rauhallinen, kun hän haluaa johonkin paikalliseen vegaaniravintolaan jota ei löydy, ja sitten etitään 10 kilometrin päässä olevaa kirpparia (hänen valitsema) ja taas on minun vika kun ei löydy? Olin silleen "se on varmaan sitten niin" todella kauan.

t. ap

Vierailija
29/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuukautiset enemminkin alkamassa. Itse oon n.viikon ennen kuukautisia kiukkunen ja väsynyt. Kuukautisten alettua palaudun normaaliksi. Olen kuullut että monella muullakin naisella juuri ennen kuukautisia vastaavia oireita. Ehkä voi jollain olla niiden aikaankin.

Vaikee sanoo kun ei tiä mitä oot huutanut ja tietysti ei sekään oikeen ole jos hän valittanut koko ajan jostain ennen tuota. No aika näyttää miten käy. Leppyykö vai ei.

Vierailija
30/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yllätys, kun hän on nainen. Ja on se sama, joka satuilee joka ikinen päivä vaimosta, naisesta, naisystävästä, tyttöystävästä, emännästä... Aina samalla kaavalla ja kuvittelee olevansa kovinkin nokkela esittäessään miestä.

Olen kyllä mies. En tiedä miten pystyisin todistamaan, mutta joka tapauksessa olen mies.

t. ap

Vierailija
31/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kuukautiset enemminkin alkamassa. Itse oon n.viikon ennen kuukautisia kiukkunen ja väsynyt. Kuukautisten alettua palaudun normaaliksi. Olen kuullut että monella muullakin naisella juuri ennen kuukautisia vastaavia oireita. Ehkä voi jollain olla niiden aikaankin.

Vaikee sanoo kun ei tiä mitä oot huutanut ja tietysti ei sekään oikeen ole jos hän valittanut koko ajan jostain ennen tuota. No aika näyttää miten käy. Leppyykö vai ei.

Aikaisempien päättyneiden suhteiden perusteella tuntuu siltä, että turha enää edes yrittää saada häntä leppymään. Siksi olen aika varma siitä, että nainen heitti puolivuotta roskikseen tosta noin vaan.

t. ap

Vierailija
32/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n31 kirjoitti:

Miksi edes haluaisit jatkaa naisen kanssa, joka kohteli sinua kuin p*skaa koko loman ajan? Erobiisit soimaan, itkeä tihrustat vähän tyynyä vasten ja sit vaikka tinder tulille kun taas siltä tuntuu. Pian jo tajuat että onneksi pääsit eroon siitä ennenkuin on pallo jalassa ja lapset siinä kirkumassa, ei se naisen käytös siitä tule parantumaan ainakaan kun suhde syvenee ja arkistuu jos nyt jo on tuollaista. 

Rakastan sitä naista. Olisin voinut tehdä lapsia hänen kanssaan.

t. ap

Mutta hän ei rakasta sinua. Ei teidän suhde olisi kestänyt kuitenkaan, joten parempi molemmille, että ero tuli jo tässä vaiheessa.

Vierailija
33/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n31 kirjoitti:

Miksi edes haluaisit jatkaa naisen kanssa, joka kohteli sinua kuin p*skaa koko loman ajan? Erobiisit soimaan, itkeä tihrustat vähän tyynyä vasten ja sit vaikka tinder tulille kun taas siltä tuntuu. Pian jo tajuat että onneksi pääsit eroon siitä ennenkuin on pallo jalassa ja lapset siinä kirkumassa, ei se naisen käytös siitä tule parantumaan ainakaan kun suhde syvenee ja arkistuu jos nyt jo on tuollaista. 

t. ap

Mutta hän ei rakasta sinua. Ei teidän suhde olisi kestänyt kuitenkaan, joten parempi molemmille, että ero tuli jo tässä vaiheessa.

Miksei naiset voi sanoa suoraan jos jotain on vialla?

t. ap

Vierailija
34/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan halunnut erota jo pitkään, mut ei ole uskaltanut sanoa ääneen, nälvinyt vaan passiivis-agressiivisesti. Nyt sai "syyn ". Hyvä vain sulle että se sika jätti sut.

N43

Kyllä.

”Saada sika jättämään itsensä on sotataidon huippu” - Sun Tzu

Vierailija
35/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä pena.

Vierailija
36/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n31 kirjoitti:

t. ap

Mistä tiedät ettei suhde olisi kestänyt? Jos se olisi vaan kertonut mulle mikä on vialla, niin olisin voinut korjata käytöstäni. Voisin edelleen korjata, jos saisin tietää mikä on vialla, mutta en tietenkään saa.

t. ap

Vierailija
37/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sinulla ne kuukautiset on... Ap hyvä.

Vierailija
38/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että sinulla ne kuukautiset on... Ap hyvä.

???

Vierailija
39/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistäni tiedän, että jotkut ovat todella vaikeita... minullekin, naiskaverilleen. Saati miehilleen. Jos todella haluat draamakuningattaren takaisin, niin huomenna kukkakimpun kera ovelle. Saattaa hyvin leppyä - tai sitten tuo tosiaan oli tuossa. Monet naiset vaan odottelee lepyttelyä.

Vierailija
40/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävistäni tiedän, että jotkut ovat todella vaikeita... minullekin, naiskaverilleen. Saati miehilleen. Jos todella haluat draamakuningattaren takaisin, niin huomenna kukkakimpun kera ovelle. Saattaa hyvin leppyä - tai sitten tuo tosiaan oli tuossa. Monet naiset vaan odottelee lepyttelyä.

Mitä minun pitäisi mielestäsi sanoa hänelle lepyttelyksi samalla, jos vien kukkia?

t. ap