Sinne meni puolen vuoden suhde
Nainen katkaisi suhteen, kun suutahdin hänelle ja vähän korotin ääntäni sen jälkeen, kun hän oli haukkunut minua ja nalkuttanut minulle kolme päivää putkeen lomallamme. Mitään selitystä ei antanut. Tulin juuri juna-asemalta jossa tiet erosivat junamatkan jälkeen, junamatkan jonka aikana nainen ei sanonut minulle sanaakaan.
Voiko oikeasti se olla syy suhteen katkaisemiseen, että huusin hänelle kahden lauseen verran sen jälkeen, kun hän oli koko loman haukkunut ja nälvinyt ja esittänyt epämääräistä tyytymättömyyttä? Loman kohdekin oli hänen valitsema.
Kommentit (47)
Ap, ihan hyvä vain että pääset eroon jos tuollaisesta loppuu. Veikkaan kyllä että nainen murjottaa ja odottaa sinun raapivan ovea niin kauan kunnes häntä huvittaa taas olla läsnä. Jos lopetat yhteydenottoyritykset, hänellä mennee huonot housuun ja nopeasti.
Mies-uhri-trolli tää on.
Kirjoitustyyli paljastaa...
Hän muka täysin ymmällään ja nainen paha joka viatonta miestä kiusaa.
Älkää haaskatko aikaanne tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoitustyyli vaikuttaa naisen tyyliltä. Onko taas se sama tarinan sepustaja kyseessä...?
No yllätys, kun hän on nainen. Ja on se sama, joka satuilee joka ikinen päivä vaimosta, naisesta, naisystävästä, tyttöystävästä, emännästä... Aina samalla kaavalla ja kuvittelee olevansa kovinkin nokkela esittäessään miestä.
Olen kyllä mies. En tiedä miten pystyisin todistamaan, mutta joka tapauksessa olen mies.
t. ap
No se tiedetään että olet mies.
Trollaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoitustyyli vaikuttaa naisen tyyliltä. Onko taas se sama tarinan sepustaja kyseessä...?
No yllätys, kun hän on nainen. Ja on se sama, joka satuilee joka ikinen päivä vaimosta, naisesta, naisystävästä, tyttöystävästä, emännästä... Aina samalla kaavalla ja kuvittelee olevansa kovinkin nokkela esittäessään miestä.
Olen kyllä mies. En tiedä miten pystyisin todistamaan, mutta joka tapauksessa olen mies.
t. apNo se tiedetään että olet mies.
Trollaava mies.
Siitä puhe mistä puute. Sinulla siis.
-ohis
Nainen nalkutti ja valitti: kuuntelitko, mitä hän oikeasti sanoi? Mistä oli oikeasti kyse? Yrittikö hän sanoa jotakin, mitä et lainkaan noteerannut, vaan kuulit vain "nalkutusta"? Yrititkö selvittää hänen puheensa sisältöä/ viestiä/asiaa? Yrittikö hän sanoa sinulle jotakin, etkä sinä välittänyt yhtään?
Miksi te miehet ette kuuntele?
Vierailija kirjoitti:
On varmaan halunnut erota jo pitkään, mut ei ole uskaltanut sanoa ääneen, nälvinyt vaan passiivis-agressiivisesti. Nyt sai "syyn ". Hyvä vain sulle että se sika jätti sut.
N43
Tämä. Kuulostaa niin tutulta mutta nälvijänä oli vain mies.Ei uskaltanut itse sanoa että ei halua enää olla ja omalla toiminnalla sai minut kerran suuttumaan ja sen jälkeen se olikin goodbye. Raukkamainen mies oli kun ei voinut sanoa mitään. Sattuu mutta onneksi pääsin eroon hänestä.
"Hei kulta. Anteeksi kun huusin sinulle juna-asemalla. Se ei ollut okei, huutaminen on tosi tyhmää. Voinko tulla sisälle, haluaisin vielä pahoitella. Minulla on ollut koko yön kurja fiilis, kun korotin ääntä sinulle."
Jotain tommosta. Mutta tulevaisuutta ajatellen sinun pitää oppia vetämään rajasi, ettei naiset pompota, mökötä ja syyllistä sua. Se ei ole ok sekään.