Nimeksi Stella vai Isla?
Kommentit (13)
Äitini sanoi, että mene ovelle ja huuda valitsemallasi nimellä vaikka syömään. "Stella, Stella syömään" "Isla , Isla syömään". siinä alat kuulemaan mikä miellyttää ja mikä alkaa tökkimään.
Stella. On jotenkin klassisempi ja arvokkaampi. Isla... Muotinimi, ja siinä se sitten onkin.
Mun mielestä Isla kuulostaa raikkaammalta.
Isla on parempi. Stella on hyvä nimi koiralle.
Isla taitaa olla yleinen nimi alemmassa keskiluokassa. On vähän sellainen nimi joka on olevinaan jotain, mutta ei kuitenkaan ole.
Stella on kaunis ja hieman erikoisempi. Siinä on kaunis sointi.
Isla ehdottomasti.
Stellasta tulee mieleen jokin klubi tai tekohelmet. 80-luvulla nukkeni nimi oli Stella, kun se oli hienoin nimi, jonka saatoin kuvitella.
Isla on kaunis nimi.
Ei ainakaan Stella. Minulle tulee aina tämä mieleen Stella nimestä: Rakas Stella = rakastella
Isla sanasta/nimestä taas minulle tulee aina mieleen Madonnan laulu (melodian kera), jossa sanotaan jotenkin näin:
...Isla bonita... Itse en siis antaisi kumpaakaan lapseni nimeksi.
Ärsyttää kun Islasta on tullut tuollainen massanimi nykyään, kun olen sen aina halunnut ensimmäiselle tytölleni nimeksi laittaa niin nyt en voi..
Rakas Stella, tahtoisin sinua rakastella
Kas Stella, voisitko kukat kastella?
Molemmat tosi kauniita, mutta Isla taitaa olla tällä hetkellä tosi yleinen. Jos sukunimenne ei ole tyyliin Möttönen, niin laittaisin Stella. Isla mätsää paremmin sitten hieman "juntimpaankin" nimeen. :)
Mutta molemmat tosi nättejä nimiä!