Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, miekkonen pommittaa vaikken vastaa

Vierailija
03.07.2020 |

En jaksaisi nyt yhtään ketään, enkä tiedä kiinnostaako minua tippaakaan tuo miekkonen vai ei. Kun hän tyrkyttää itseään jatkuvasti ja vtuttaaaaa. En jaksaisi vastata, kun sitten se pommitus vain yltyy 😑

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen ei ole hassu sana, etkä kuulosta rempseältä mutta tyhmältä maalaisjustiinalta käyttäessäsi tuota sanaa. Olet vain tylsä.

Miksi jatkat miekkosen jankuttamista?

Vierailija
22/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkonen ei ole hassu sana, etkä kuulosta rempseältä mutta tyhmältä maalaisjustiinalta käyttäessäsi tuota sanaa. Olet vain tylsä.

Rempseältä XDDDDDDDDDDD Kuka vttu tässä on halunnut olla REMPSEÄ XDDDD Juu ei se miekkonen ole minunkaan mielestäni hassu sana, mitä sitten? Pitäisikö olla? XDDDDDD

Ps. Sinä kuulostat ainoastaan maalaisjuntilta, kun et osaa edes kirjoittaa sujuvaa suomea XDDD "etkä kuulosta rempseältä mutta tyhmältä"

Mutta tyhmältä XDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rempseältä XDDDDDDDDDDD Kuka vttu tässä on halunnut olla REMPSEÄ XDDDD Juu ei se miekkonen ole minunkaan mielestäni hassu sana, mitä sitten? Pitäisikö olla? XDDDDDD

Ps. Sinä kuulostat ainoastaan maalaisjuntilta, kun et osaa edes kirjoittaa sujuvaa suomea XDDD "etkä kuulosta rempseältä mutta tyhmältä"

Mutta tyhmältä XDDDD

Sut on jo nöyryytetty. Mene iltapesulle kultaseni. Et ole hauska.

Vierailija
24/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäisikö minun antaa mahdollisuus vai ei?

Vierailija
25/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä naikkonen valitat?

Vierailija
26/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hän haluaisi tavata paikassa, jossa tapasin kuuromiekkosen. En halua mennä sinne, tulee muistot mieleen. Kuuromiekkonen on kuspää, mutta minä tykästyin häneen aidosti ja on tosi vaikeaa hyväksyä, että hän kohtelee minua miten kohtelee.

Mitä teen tuon pommittajan kanssa?? En tiedä haluanko tavata, en vain tiedä.

Kuuroilla on kaikki muut aistit paljon herkempiä. Tässä on syy siihen, miksi "kuuromiekkonen" näkee sinut paljon selvemmin kuin ne, joilla on kaikki aistit käytössä. Itsetutkiskelu voisi olla paikallaan.

Vierailija
27/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tyhmältä XDDDD

Sut on jo nöyryytetty. Mene iltapesulle kultaseni. Et ole hauska.

Ei minua ole kukaan nöyryyttänyt, mitä ihmettä sinä horiset? XDD Nöyryytys on henkilökohtainen tunne, et siis voi kertoa toiselle, että hei, sinut on muuten nöyryytetty🤣

Millä tavalla kysymykseni pitäisi olla hauska?

Vierailija
28/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hän haluaisi tavata paikassa, jossa tapasin kuuromiekkosen. En halua mennä sinne, tulee muistot mieleen. Kuuromiekkonen on kuspää, mutta minä tykästyin häneen aidosti ja on tosi vaikeaa hyväksyä, että hän kohtelee minua miten kohtelee.

Mitä teen tuon pommittajan kanssa?? En tiedä haluanko tavata, en vain tiedä.

Kuuroilla on kaikki muut aistit paljon herkempiä. Tässä on syy siihen, miksi "kuuromiekkonen" näkee sinut paljon selvemmin kuin ne, joilla on kaikki aistit käytössä. Itsetutkiskelu voisi olla paikallaan.

XDDDDD

Vierailija
29/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisikö minun antaa mahdollisuus vai ei?

Mistäs vitusta me tällä palstalla sen tietäisimme?

Vierailija
30/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD kele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän