Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen tapa sallittu miehiltä tapailuvaiheessa?

Vierailija
03.07.2020 |

Tapailuhan on toiseen tutustumista, jonka jälkeen päätetään sovitaanko yhteen vai ei. Kolmisen kuukautta olen viestitellyt miehen kanssa, mutta tympäännyn kun mies vaatimalla vaatii, että vastailen kaikkiin viesteihin nopeasti ajasta ja paikasta huolimatta ja vastavuoroisesti laittaisin miehelle viestiä kysellen kuulumisia. Mies on sanonut ettei tykkää hiljaiselosta vaan mun olisi oltava miehen "saatavilla" heti kun tämä laittaa viestiä. Työpäivän aikana en voi käyttää aikaani viestittelyyn, paitsi ehkä lounaalla. Olen sanonut miehelle tuosta mutta mies väittää etten ole tosissani. Ihan kuin syy olisi minun. Yölläkään en jaksa viestitellä koska haluan nukkua. Mikä neuvoksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä. Miten olet katsellut tuota jo noinkin pitkään?!

Syitä on monia mutta tässä kaksi: yksinäisyys ja koska ajattelen että mies voi ehkäpä muuttaa tapansa.

Vierailija
22/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parilla kaverimiehellä ja pikkuveljellä vastaavia kokemuksia viestittelyfanaattisista naisista. Joten vastaan samoin kuin heille: unohda koko tyyppi, jollet jaksa vastaavaa sun ajankäytön kontrollointia myös vakituisessa suhteessa. On toki normaalia toivoa ettei viestittelyväli moneen päivään veny, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitää tajuta ettei töissä ollessa tai keskellä yötä aleta viesteihin vastaamaan. Ja no yleensäkin muutakin elämää saa olla kuin sen toisen kanssa viestittely. Jatkossa menee sitten siihen, että jos tapaat jotain kaveriasi, niin et saa hetken rauhaa kumppanisi viesteiltä. Sitten et lopulta voi enää oikein edes tavata kavereitasi ilman kumppania, koska kumppani pettyy, ahdistuu ja alkaa valittamaan siitä, ettet välitä hänen tunteistaan yhtään.

Joten ehdotan että laitat viestin, jossa kerrot miettineesi asioita ja tulleesi siihen tulokseen, ettette sovi toisillenne etkä halua enää jatkaa yhteydenpitoa. Sen jälkeen et enää reagoi hänen mahdollisiin kärttämisviesteihin mitenkään. Poista hänet vaikka kokonaan yhteystiedoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta Päivää!

Vierailija
24/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo useimmille olisi showstopper, mutta viime kädessä jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Vierailija
25/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole edes tavanneet ja mies määrää ja vahtii sinua, haloo!

En tiedä mikä on facetime, mutta oletan, että joku digisovellus.

Jos näette naamatusten ja teillä ei yhtään synkkaa, oletko ajatellut sitä?

Miksi orjailla ja antaa ihan vieraan ihmisen häiritä elämäänsä ja ei ole edes varmaa tuleeko tapaamista ikinä. Tai miten se sujuu.

Nyt pakitat ja ilmoitat miehelle, että elämäntilanteesi on sellainen ettei siihen nyt sovi seurustelu ja tiheä viestittely. Ei ole aikaa.

Toivotat hyvää jatkoa. Sitten et enää vastaa hänen yhteydenottoihinsa missään muodossa.

Vierailija
26/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole edes tavanneet ja mies määrää ja vahtii sinua, haloo!

En tiedä mikä on facetime, mutta oletan, että joku digisovellus.

Jos näette naamatusten ja teillä ei yhtään synkkaa, oletko ajatellut sitä?

Miksi orjailla ja antaa ihan vieraan ihmisen häiritä elämäänsä ja ei ole edes varmaa tuleeko tapaamista ikinä. Tai miten se sujuu.

Nyt pakitat ja ilmoitat miehelle, että elämäntilanteesi on sellainen ettei siihen nyt sovi seurustelu ja tiheä viestittely. Ei ole aikaa.

Toivotat hyvää jatkoa. Sitten et enää vastaa hänen yhteydenottoihinsa missään muodossa.

Mies on vaativa enkä pidä tavasta kontrolloida saatika määräillä.

Vierailija
27/27 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös vain epävarma. Itse olen törmännyt sellaiseen, että mies oli tottunut siihen, että naiset viestittelevät tosi aktiivisesti ja ihmetteli kun minä en tehnyt niin. Mutta jos tyyppi oikeasti vaatii vastaamaan yölläkin ja työpäivän aikana niin se ei kyllä mene mitenkään normaalin käytöksen rajoihin. 

Jos ei vaikuta ihan sekolta tyypiltä niin voittehan tavata ja katsoa, miltä vaikuttaa livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi