Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen tapa sallittu miehiltä tapailuvaiheessa?

Vierailija
03.07.2020 |

Tapailuhan on toiseen tutustumista, jonka jälkeen päätetään sovitaanko yhteen vai ei. Kolmisen kuukautta olen viestitellyt miehen kanssa, mutta tympäännyn kun mies vaatimalla vaatii, että vastailen kaikkiin viesteihin nopeasti ajasta ja paikasta huolimatta ja vastavuoroisesti laittaisin miehelle viestiä kysellen kuulumisia. Mies on sanonut ettei tykkää hiljaiselosta vaan mun olisi oltava miehen "saatavilla" heti kun tämä laittaa viestiä. Työpäivän aikana en voi käyttää aikaani viestittelyyn, paitsi ehkä lounaalla. Olen sanonut miehelle tuosta mutta mies väittää etten ole tosissani. Ihan kuin syy olisi minun. Yölläkään en jaksa viestitellä koska haluan nukkua. Mikä neuvoksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi. En itsekään voisi viestitellä töistä enkä kyllä pitäisi tuollaisesta että pitää aina olla ns. saatavilla miehelle. Koskeehan sama sääntö myös häntä? Eli vastaa aina parissa sekunnissa jos laitat viestiä?

Vierailija
2/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä neuvoksi? Eteen päin meneminen eri suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta, ei jatkoon.

Vierailija
4/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se sika!

Miksi tällaisiakin tarvitsee kysellä.

Vierailija
5/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäinen mies. Ja oletteko siis tavanneetkin livenä vai ainoastaan viestitelleet?

Vierailija
6/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikkihän se siinä ilmielävänä. Kierrä kaukaa ellet halua murheita myöhemmin. Viiden vuoden päästä tuo kontrolloi kenelle puhut, mitä tv-ohjelmia katsot, millä sivuilla surffailet, ketä äänestät, mitä puet päällesi, mitä syöt, mitä painat...

Vierailija
7/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinkkuna ellet halua olla saatavilla.

Silloin ei ahdista.

Vierailija
8/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on toisen tilan viemistä. Ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
9/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Miten olet katsellut tuota jo noinkin pitkään?!

Vierailija
10/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuollainen mies paljastui Skitsofreenikoksi ja psykopaatiksi. Petti itse tyyliin joka päivä eri naisen kanssa, mutta en saanut käydä edes vanhemmillani, etten olisi 10 Min. välein viestinyt hänelle. Siltikin hän epäili aina, että olinko jonkun miehen luona panemassa. Oli kiusallista ja tuskallista, kun vanhempani katsoivat käytöstäni puhelimen kanssa. Sitten usein tuli äkkilähtö, kun mies alkoi uhkailla kaikella, jos en heti lähde pois.

Vierailija
11/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikki! Ei normaalia edes parisuhteessa!

Vierailija
12/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BLAABLAA, PAHA MIES, SIKAMIES, BLAABLAA, MITÄ TEEN?????????????????

Keksikää joskus jotain uutta 

Vierailija
13/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole ookoo. Ymmärrän että ärsyttää jos toinen vastailee kolmen päivän viiveellä tai jos sovittu, että nähdään perjantaina ja sovitaan myöhemmin kellonajasta ja vastaa lauantaina että sori siirretään.

Vierailija
14/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäinen mies. Ja oletteko siis tavanneetkin livenä vai ainoastaan viestitelleet?

Emme ole tavanneet, mutta viestitelleet ja puhuneet facetimen kautta. On ollut tarkoitus tavata.

Vierailija
15/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse päätät sallitko vai et sinua kohdeltavan noin.

Vierailija
16/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies yritti tuota. Myöskään kiireinen työaika ei kelvannut syyksi. Heti olisi pitänyt vastata. En vastannut. Seurasi hirveä kärttäminen, kun en ollut tavoitettavissa. Toisaalta itse saattoi pitää pitkiäkin taukoja, ennen kuin viesti jotakin. Yleensä asiat koskivat häntä ja hänen toiveitaan omilla ehdoillaan. Jätin säätämisen siihen. Minun olisi pitänyt olla aina tavoitettavissa (vahdittavissa?), hänen ei. Löysi kai uuden pommitettavan, kun lopulta ei kuulunut mitään.

Vierailija
17/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy sinkkuna ellet halua olla saatavilla.

Silloin ei ahdista.

En ole naimisissa puhelimeni kanssa, mutta vastailen kyllä heti kun ehdin.

Vierailija
18/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole tavanneet, mutta viestitelleet ja puhuneet facetimen kautta. On ollut tarkoitus tavata.

Älä edes tapaa. Joudut syvempään suohon. Ilmoitat vain tyyliin asioiden muuttuneen ja se oli siinä.

Vierailija
19/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heivaat hänet, älä vastaa enää selkeän lopetusviestin jälkeen, vaikka miten yrittäisi tavoittaa sinua. Se vain pitää toivonkipinää yllä hullussa.

Vierailija
20/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaisi. En itsekään voisi viestitellä töistä enkä kyllä pitäisi tuollaisesta että pitää aina olla ns. saatavilla miehelle. Koskeehan sama sääntö myös häntä? Eli vastaa aina parissa sekunnissa jos laitat viestiä?

Yleensä mies vietittelee ensin mutta ne harvat kerrat kun olen kysellyt kuulumisia, niin mies vastaa joka kerta nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi