Maksoin vahingossa Telia laskuni puutteellisena tilinumerona!
Maksoin vahingossa Telia laskuni puutteellisena tilinumeroon. Tilinumerosta puuttuu kolme viimeistä numeroa, mutta viitenumero ja muut laskuun liittyen jutut oli oikein. Eli laskun sain maksettua mutkitta kunnes huomasin tuon virheen. Meneekö lasku nyt oikeaan paikkaan vai pitääkö ottaa yhteys Teliaan ja pankkiin? Tietääkö joku? Kiitos
Kommentit (3)
Hei! Suosittelen sinua olemaan yhteydessä omaan pankkiisi, jos maksusuorituksen yhteydessä kävi näin. Sitä kautta pankkisi voi selvittää, kenelle maksu on mennyt.
Jos tuo tilinumero on mennyt väärin, niin tällöin maksamasi summa ei kohdistu meille. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja kertoa tapahtuneesta, samalla voit halutessasi kysyä laskulle lisää maksuaikaa, jotta saat selvitettyä, saatko väärälle tilille maksamaasi summaa takaisin. Laskulle voi myös itsepalveluna Omilta sivuilta käydä lisäämässä maksuaikaa, jos eräpäivä ei ole vielä mennyt. //Hanna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Eikö muka herjannut tilinumerosta mitään jos kerta numeroita puuttui. Outoa!
Etkä maksanut. Tilinumerossa on myös tarkiste, joka kusee 99% varmuudella, eikä laskua pysty maksamaan.
Jos kuitenkin maksoit, niin maksa uudelleen oikealle tilille.