Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi luoja miten mun työ on tylsää!!
22.04.2013 |
Miltäköhän tuntuis kaikkien näiden vuosien jälkeen, käydä töissä jossa täytyy ihan oikeasti tehdä töitä? Nyt mulla menee päivät surffaillen netissä ja hohhaillen. Omalla laillaan uuvuttavaa tämäkin.
Olishan se jännä tehdä ihan töitä työajalla. Oikeasti toivon saavani potkut mutta ei taida sitä "vaaraa" olla, sen verran pomo aina kehuu mua kaikille. Sillä ei taida olla aavistustakaan siitä mistä se mulle todellisuudessa maksaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Löysin tämän keskustelun kun etsin onko muillakin samanlaista ongelmaa tai "ongelmaa" eli jumalatonta tylsyyttä. Alkaa oikeasti kyllä surffaileminenkin kyllästyttämään, samaa menoa ollut viimeiset 5 vuotta. Vastuullani on useiden järjestelmien ylläpito ja niiden toimivuudesta vastaaminen. Kukaan ei vaan ole kertonut johdolle, että ne järjestelmät on enimmäkseen ulkoistettu mutta ylläpitäjä on jäänyt taloon kellariin homehtumaan :D
Päivät kuluvat osakekauppoja tehden sekä muutaman tunnin ruoka-, kahvi- ja välikahvitauoilla. Saisi neppailtua sen verran rahaa kasaan, että voisi jäädä kotiin tekemään jotain oikeasti järkevää. Vielä pitäisi n. 5 vuotta oleilla työmaalla ellei laskelmat petä.