Vetelehdin vain, anna mulle joku tehtävä
Mitä hyödyllistä voisin tehdä vielä tänään?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 23:54"]
Hae töitä.
[/quote]
Hain jo. Mitä teen haastattelukutsuja odotellessa? Huomiseksi tehtäviä?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 23:56"]
Oletko ihminen vai elain?
[/quote]
Ihmisenä synnyin, mutta alan muistuttaa loikoilevaa kissaani.
Huomista varten: siivoa koko asunto. Saattaa tuntua alussa vastenmieliseltä, mutta työn ilo kasvaa tehdessä ja kun on valmista, niin on kiva olo.
Kiitos, 7. Siivousta olen vältellyt tämän alkuviikon. Mutta tartun huomenna heti aamulla hommiin.
Pese ikkunat!
Nyt on hyvä aika - ei enää pakkasta muttei vielä pörriäisiä pyrkimässä sisään. Tää onkin mun viikonlopun homma.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 14:11"]
Tee 20 etunojapunnerrusta ja 50 vatsalihasliikettä. Nyt heti.
[/quote]
Tein punnerrukset, vatsat jäi 30 liikkeeseen.
Kirjaa varten täytyykin lähteä kirjastoon. Kiitti, siinä saan kävellen kulumaan muutaman tunnin kun tulen ruokakaupan kautta takaisin. Mitä tekisin sitten kun palaan n. 17 aikaan? Ruoan teen, mutta sen päälle?
Osta tänään multaa, kuivattuja herneitä ja viinirypäleitä. Illalla syöt viinirypäleet ja laitat herneitä likoamaan. Huomenna laitat viinirypälelaatikkoon multaa ja liotetut herneet. Pidä kosteana.
Soita sille ystävälle jolle et pitkään aikaan ole saanut soitettua.
mieti työhaastatteluja, mitä kysyvät ja mitä vastaat, keksi kysymyksiä joita voit itse kysyä.
kylvä jotain
Kirjaa luettu.
Kylvin siemeniä.
En osaa virkata ja vanhat vaatteet vein vasta Konttiin :/
No luet sitä kirjaa illan.
Mainostitko työhakemuksissa olevasi kovinkin oma-aloitteinen ja idearikas yksilö?
Totuus vai tehtävä?
Käy soittamassa naapurin Penan ovikelloa ja näytä sille pimperoa. Juokse karkuun.
Pese hampaat.