Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kysyi miksi annoin pakit, ja suuttui rehellisestä vastauksesta!

Vierailija
03.07.2020 |

Eli kyseessä oli puolituttu kolmekymppinen nainen, joka suuttui toden teolla kun olin rehellinen ja sanoin että minulla on kriteerinä naisystävälle se, ettei ole vielä lapsia.

Haukkui lastenvihaajaksi ja pariksi muuksikin...rehellisyya ei näköjään kannata

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pahoitit mielesi suuttumisesta? Etkö pakit kuitenkin antanut niin mitä väliä?

Kyseessä on puolituttu, ja liikumme samoissa porukoissa ja esimerkiksi yhteisiä mökkireissuja

Ap

Vierailija
22/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pysy kaukana hysteerisistä vajaa-aivoista. Aika moni nainen rankkautuu ulkopuolelle saman tien, mutta mitä sitten. Jäljelle jää kuitenkin niitä oikeasti hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yh-mamma yhteiskunnan pohjasakkaa?

Lapsellista vetää tähän pohjasakki-kortti.

Minusta ap. on ihan oikeassa, en minäkään naisena halua edes seurustella sellaisen miehen kanssa jolla lapsia. Ja siihen minulla on oikeus.

Vierailija
24/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yh-mamma yhteiskunnan pohjasakkaa?

Ei ole varmasti monelle. Mutta on minullakin kriteeri etten halua valmista pakettia, koska haluan oman perheen puhtaalta pöydältä. Saanut itksekin vihat niskaani, kun en huolinut naista jolla oli jo lapsi. Nyt on nainen jolla ei ole lapsia ja haluaa perustaa perheen. Itselleni on tärkeää, että molemmat kokee saman asian. Mutta en itse moiti ja inhoa yyhoota yhtään. Sellanen ei sovi minulle. Enkä halua lapsia tehdä sellasen kanssa jolla on jo entuudestaan.

Eli kohta on yksi yh-mamma lisää.

Kuinka niin?? Jos minä haluaisin perheen perustaa, niin ennemmin luottaisin ihmiseen jolla ei ole lasta, kun sellaseen jolla on jo. Se lapsellinen on eronnut jostain syystä. Olisi minullekin tärkää ettei kummallakaa ole lapsia entuudestaan. Enkä tekisi lapsia esim kahden eri ihmisen kanssa. Sitä moni ei tunnu ymmärtävän. Voisin olla itse yyhoon kanssa, mutta en lapsia tekisi sellasen kanssa.

Vierailija
25/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei saa vastata rehellisesti, vaan vastausten pitää olla poliittisesti korrekteja... 

Tuo syy on täysin ymmärrettävä ja hyväksyttävä. Ei lapsillekaan ole hyväksi mikään sekava uusperhekuvio ja elämä on ihan tarpeeksi monimutkaista ilman mitään kumppanin lasta ja expuolisoa hääräämässä siinä mukana. Kiitos ei.

Vierailija
26/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset valheet kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä? Syytä kysyttäessä kannattaa sanoa pahoitellen, ettei kemianne mielesi kohtaa astraalitasolla.

Hän erikseen pyysi rehellistä vastausta

Ap

Mitä tästä opimme?

Vierailija
27/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että minkähän syyn olisi hyväksynyt.

Vierailija
28/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä? Syytä kysyttäessä kannattaa sanoa pahoitellen, ettei kemianne mielesi kohtaa astraalitasolla.

Ap

Mitä tästä opimme?

Valehtele AINA! Akoille, pääset paljon helpommalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tästä opimme?

Valehtele AINA! Akoille, pääset paljon helpommalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos tämän tapauksen perusteella on päätös tehtävä, niin näinhän se olisi

Ap

Vierailija
30/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30vee yyhoot eivät ymmärrä sitä että samanikäiset lapsettomat miehet ovat markkina-arvonsa huipulla, ja siksi he lähestyvät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi