Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kysyi miksi annoin pakit, ja suuttui rehellisestä vastauksesta!

Vierailija
03.07.2020 |

Eli kyseessä oli puolituttu kolmekymppinen nainen, joka suuttui toden teolla kun olin rehellinen ja sanoin että minulla on kriteerinä naisystävälle se, ettei ole vielä lapsia.

Haukkui lastenvihaajaksi ja pariksi muuksikin...rehellisyya ei näköjään kannata

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä? Syytä kysyttäessä kannattaa sanoa pahoitellen, ettei kemianne mielesi kohtaa astraalitasolla.

Vierailija
2/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset valheet kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä? Syytä kysyttäessä kannattaa sanoa pahoitellen, ettei kemianne mielesi kohtaa astraalitasolla.

Hän erikseen pyysi rehellistä vastausta

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan pitäisi kysellä tuollaisia jos ei ole rautainen itsetunto.

Vierailija
4/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näkisin, että rehellisyys kannatti. Samalla näit myös hänen kypsymättömyytensä rehellisyyteen. Hän ei ole se ihminen, jonka kanssa olisit muutenkaan halunnut olla.

Älä kysy, jos et kestä vastausta.

Vierailija
5/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin.

Vierailija
6/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täysin asiallinen syy. Eri juttu, jos rehellisyyden nimissä menee toiselle sanomaan, kuinka tällä on jotain puutoksia ulkonäössä tms.

Vierailija
7/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin.

Nämä köyhät yh-mammat on kyllä oikeen hopealuoteja! Olkaa miehet varuillanne!!

Vierailija
8/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, olipas typerä nainen. Eihän tuollaisesta nyt suuttua voi. Itselleni tuo olisi todella helppo syy hyväksyä pakit. 

Vierailija
9/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatti rehellisyys. Ei ole sinun vika ettei hän kestänyt vastausta. Eihän tuo ole edes mikään loukkaava juttu.

Vierailija
10/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yh-mamma yhteiskunnan pohjasakkaa?

Vierailija
11/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä autistien piireissä tuollaista tapahtuu?

Vierailija
12/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pahoitit mielesi suuttumisesta? Etkö pakit kuitenkin antanut niin mitä väliä?

Vierailija
13/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin monen miehen rahat ja terveys on mennyt näiden takia.

Vierailija
14/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmasti monelle. Mutta on minullakin kriteeri etten halua valmista pakettia, koska haluan oman perheen puhtaalta pöydältä. Saanut itksekin vihat niskaani, kun en huolinut naista jolla oli jo lapsi. Nyt on nainen jolla ei ole lapsia ja haluaa perustaa perheen. Itselleni on tärkeää, että molemmat kokee saman asian. Mutta en itse moiti ja inhoa yyhoota yhtään. Sellanen ei sovi minulle. Enkä halua lapsia tehdä sellasen kanssa jolla on jo entuudestaan.

Vierailija
15/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varmasti monelle. Mutta on minullakin kriteeri etten halua valmista pakettia, koska haluan oman perheen puhtaalta pöydältä. Saanut itksekin vihat niskaani, kun en huolinut naista jolla oli jo lapsi. Nyt on nainen jolla ei ole lapsia ja haluaa perustaa perheen. Itselleni on tärkeää, että molemmat kokee saman asian. Mutta en itse moiti ja inhoa yyhoota yhtään. Sellanen ei sovi minulle. Enkä halua lapsia tehdä sellasen kanssa jolla on jo entuudestaan.

Eli kohta on yksi yh-mamma lisää.

Vierailija
16/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pahoitit mielesi suuttumisesta? Etkö pakit kuitenkin antanut niin mitä väliä?

Niin mitä väliä muista? On merkitystä myös miten asiat sanoo, eikä pelkästään, että sanoo jotain. Normaalisti ihminen on kiinnostunut myös muiden ihmisten tunteista. Sitä sanotaan empatiaksi.

Vierailija
17/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulimiesten maailmassa kaikki lapsia saaneet naiset ovat yh:oita. He ei luokittele miehiä vanhemmiksi.

Vierailija
18/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulimiesten maailmassa kaikki lapsia saaneet naiset ovat yh:oita. He ei luokittele miehiä vanhemmiksi.

Menes nyt yh mami luolaas.

Vierailija
19/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä väliä muista? On merkitystä myös miten asiat sanoo, eikä pelkästään, että sanoo jotain. Normaalisti ihminen on kiinnostunut myös muiden ihmisten tunteista. Sitä sanotaan empatiaksi.

"Normaalisti" ihminen hakee muiden hyväksyntää ja ajattelee, että mitähän nuo muut minusta ajattelee. Sitä sanotaan vajaaälyisyydeksi.

Vierailija
20/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole päässyt kenellekkään pakkeja antamaan. Kukaan ei ole kiinnostunut sen vertaa, että piittais pätkääkään siitä, että ap häipyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi