Haluaako miehet +80kg lihaksikasta naista, joka painaa enemmän kuin moni suomalainen mies? (IS-juttu jossa kuvia)
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006560484.html
Tämä nainen painaa enemmän kuin iso osa suomalaisia miehiä.
Haluatko miehenä tämän kaltaista lihaksikasta naista, vai haluatko enemmän siroa naista?
Kommentit (56)
Haluaisin voida hengittää naisen alla. Max. 65 kg kiitos. Virtahevot kuuluu luontoon tai eläintarhaan, ei makuuhuoneeseen.
Nättihän tuo on. Moni kevyemmän tasonkin yli 170 senttinen naisurheilija painaa 70-85kg.
Sen tämä opetti,että kouluterveydenhoito ei ole kehittynyt pätkääkään 80-luvulta. Samaa syömishäiriön luontia urheilijoille edelleen.
Ei laihaläski vaan muskeliläski. Tämä on uutta. Tulee mieleen kuulantyöntäjä.
Naiset taas haukkuvat täällä itseään nätimpiä naisia.
T: 90kg miesurheilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siron naisen ottaisin sata kertaa sadasta, tuota "naista" en vilkaisisikaan kahdesti
Niin, onhan se nähtävissä että 42kg nainen nousee helpommin syliin. Kiva nostaa seinälle ja....
Lapsen kokoinen? Yöks!
Kyllä joku siro lauta reiän kera on paljon haluttavampi.
Uutiseen on valittu hoikimman näköiset kuvat hänestä, instagramissa näkyy hieman paremmin todellinen tilanne. Eli rasvaa hänellä kyllä on runsaasti, mutta on silti urheilullinen ja todennäköisesti täysin terveellä pohjalla. Kaunis nainen eikä painoindeksi kerro terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siron naisen ottaisin sata kertaa sadasta, tuota "naista" en vilkaisisikaan kahdesti
Niin, onhan se nähtävissä että 42kg nainen nousee helpommin syliin. Kiva nostaa seinälle ja....
Lapsen kokoinen? Yöks!
🙄
Haluan juuri noin upean naisen. Nam!
Emmi näyttää varmaan parin vuoden päästä ihan tavalliselta. Lihakset surkastuvat mutta venynyt nahka jää...
Mitä helvettiä taas tämä ketju? Lopettakaa ihmisten arvostelu kuin jonain lihanpaloina. Kyseinen nainen näyttää terveeltä ja tyytyväiseltä itseensä. Mitä mutta tarvitsee tietää tai sanoa? Jokaisella saa olla mieltymyksensä, mutta opetelkaa nyt herranen aika pitämään ne omana tietonanne. Tosi myrkyllisiä ihmisiä taas liikkeellä, tehkää jotain elämällenne, ettei tarvitse haukkua muita.
Säälittää tuonlainen neiti jolla ei ole elämässä muuta kuin oma kroppa ja painoindeksi 😱
Itse olen tuota samaa vartalotyyppiä ja lähes samoissa lukemissa. Ylipainoinen olen ollut painoindeksin mukaan teini-ikäisestä asti, mutta varsinkin alle 30-vuotiaana rasvaprosentti oli normaalitasolla tai vähän jopa alle. Kuntosalilla en ole käynyt kuin joitakin yksittäisiä kertoja, mutta olen aina harrastanut liikuntaa monipuolisesti. Minulla vaan lihakset kasvaa helposti ja se on selkeästi perinnöllistä. Enpä kuitenkaan ole koskaan lihaksiani tykännyt julkisesti esitellä, joten en voisi kuvitellakaan liikkuvani kadulla vaikkapa hihattomassa paidassa. Eikä kyllä ole ollut miesten huomiostakaan pulaa.
Aika jännä miten normaalit vastaukset missä mies sanoo että haluaa normaalipainoisen tai vielä hui,siron naisen alapeukutetaan helvettiin. Eh, eikö nainen saa enää olla naisellinen ja siro? Mitä ihmeen homoja tällä palstalla liikkuu, kyllähän jotain raksuttaa sinne suuntaan kun maskuliini kroppa kiihottaa niin paljon.
En ottaisi. Liaan monta deal breakeria. Ei kaunis naama, ruma kroppa, suomalainen.
Panisin.
Keinotekoinen vartalohan tuo on, salilla treenaamalla hankittu. Valmistautuu luonnollisiin wellness fittness-kilpailuihin :D
Jollakin shokkiwaulla tuokin juttu on pitänyt myydä ja kaikkihan me olemme jutun klikanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kokoinen? Yöks!
Aika harva lapsi painaa 42kg.
Ja kyllä minun tapailemat +40kg naiset ovat olleet ihan aikuisia naisia. Upeita naisia, joilla on body to die for.
Vierailija kirjoitti:
Ei laihaläski vaan muskeliläski. Tämä on uutta. Tulee mieleen kuulantyöntäjä.
Totta muuten! Kuulantyöntäjillä on juuri tuollaiset kropat.
Nyt meille yritetään tuputtaa sitä, että pitäisi pitää kuulantyöntäjää haluttavampana kuin korkeushyppääjää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä taas tämä ketju? Lopettakaa ihmisten arvostelu kuin jonain lihanpaloina. Kyseinen nainen näyttää terveeltä ja tyytyväiseltä itseensä. Mitä mutta tarvitsee tietää tai sanoa? Jokaisella saa olla mieltymyksensä, mutta opetelkaa nyt herranen aika pitämään ne omana tietonanne. Tosi myrkyllisiä ihmisiä taas liikkeellä, tehkää jotain elämällenne, ettei tarvitse haukkua muita.
Sikäli olen kanssasi samaa mieltä, mutta jälleen kerran kyseessä on ihminen, joka on itse tuonut ulkomuotonsa tietoisesti julkisuuteen. Ja siis nimenomaan ulkonäön kautta eikä muiden saavutustensa. Tämä ei ole millään muotoa tuomittavaa, mutta yleisesti uutisia kommentoidaan. Ja kun tämä uutinen oli käytännössä sitä, että onko hän liian lihava vai ei, niin luonnollisesti se aiheuttaa tällaisia keskusteluja. Tässä keskustelussa ei kuitenkaan nähdäkseni ole sen suurempia ylilyöntejä tai arvosteluja, enimmäkseen häntä kehutaan.
Oletko miehiin päin, vai miksi urheilemaan? Itse haluaisin sukupuoliyhdynnän hänen kanssaan ennemmin. Urheilen sitten kavereiden kanssa.
M 185cm/95kg