Haluaako miehet +80kg lihaksikasta naista, joka painaa enemmän kuin moni suomalainen mies? (IS-juttu jossa kuvia)
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006560484.html
Tämä nainen painaa enemmän kuin iso osa suomalaisia miehiä.
Haluatko miehenä tämän kaltaista lihaksikasta naista, vai haluatko enemmän siroa naista?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
"Hänkö muka ylipainoinen?"
Kyllä on, vaikka vetäisi kaljamahan sisään ja muutkin olisivat.
Kaljamahaa ei muuten pysty vetämään sisään. Ei vaikka kuinka yrittäisi.
Miksiköhän tätä ketjua lukiessa mieleeni tulee sanonta "omat koirat purevat"... Taitaa olla jollain tutulla jotain hampaankolossa. Moni kommentti kuulostaa saman henkilön kirjoittamalta. Ei kukaan täysjärkinen mollaan toisen henkilön kroppaa netissä edes nimettömänä. Kateutta vai kostoa?
Nainen jolla on miehen kroppa kumitisseillä, ei jatkoille ainakaan mun kanssa. M32
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia, niin todennäköisesti he kuitenkin painavat enemmän kuin Emmi.
Keskimäärin taitaa normaalipainoinen mies painaa alle 80kg. Urheilullinen kroppa Emmillä ja kelpaisi mulle 183cm/78kg miehelle 👍
m33
Vierailija kirjoitti:
Vetää kuvissa mahaansa sisään. 170-senttinen nainen ei muuten voi painaa 80 kiloa tuolla kropalla
Lihas on kuitenkin tiheämpää kuin rasvakudos ja kyllähän urheilu vahvistaa myös luustoa, mikä myös vaikuttaa painoon. Eli ei tuossa kyllä rasvaprosentti ainakaan ylipainoon viittaa.
Jokaisella oma makunsa. Itse naisena tavoittelen enemmän sellaista tiettyä tanssijan vartaloa. Hoikkaa mutta lihaksikasta. Tuossa on lihasta omaan makuuni hieman liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia, niin todennäköisesti he kuitenkin painavat enemmän kuin Emmi.
Keskimäärin taitaa normaalipainoinen mies painaa alle 80kg. Urheilullinen kroppa Emmillä ja kelpaisi mulle 183cm/78kg miehelle 👍
m33
Urheilullinen :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siron naisen ottaisin sata kertaa sadasta, tuota "naista" en vilkaisisikaan kahdesti
Niin, onhan se nähtävissä että 42kg nainen nousee helpommin syliin. Kiva nostaa seinälle ja....
Lapsen kokoinen? Yöks!
Aika harva lapsi painaa 42kg.
Ja kyllä minun tapailemat +40kg naiset ovat olleet ihan aikuisia naisia. Upeita naisia, joilla on body to die for.
Minä olin 9-vuotiaana 153cm 42kg ja en ollut mitenkään isokokoinen tyttö meidän luokalla. Ei ole normaalia aikuiselle naiselle painaa 42kg, vaikka miten himoitsisit anoreksiaa sairastavia naisia. On minulla yksi 40-kiloinen ystävä, mutta hän onkin nisti. Sanoisin, että siitä 48 kilosta eteenpäin aletaan olemaan jo terveen aikuisen naisen painoisia, riippuen toki pituudesta. Yli 160-senttisen ei pitäisi painaa alle 50kg.
N20
Haluun ehdottomasti AINA enemmän naista jolla on elämä ja intohimoja verratuna niihin jotka tärisee joka käänteessä sitä et kauhee jos teen näin tai näytän tältä niin ”miehet” (TM) ei tykkää. Säkin ap niin paistat läpi asentees kanssa, et ulkonäkös on sulle vaan väline meitä kohtaan. Ja sen haistaa. Ja se on ihan saamarin sääli. Ottaisit oppia vaikka tästä mimmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siron naisen ottaisin sata kertaa sadasta, tuota "naista" en vilkaisisikaan kahdesti
Niin, onhan se nähtävissä että 42kg nainen nousee helpommin syliin. Kiva nostaa seinälle ja....
Lapsen kokoinen? Yöks!
Ja kyllä minun tapailemat +40kg naiset ovat olleet ihan aikuisia naisia. Upeita naisia, joilla on body to die for.
Minä olin 9-vuotiaana 153cm 42kg ja en ollut mitenkään isokokoinen tyttö meidän luokalla. Ei ole normaalia aikuiselle naiselle painaa 42kg, vaikka miten himoitsisit anoreksiaa sairastavia naisia. On minulla yksi 40-kiloinen ystävä, mutta hän onkin nisti. Sanoisin, että siitä 48 kilosta eteenpäin aletaan olemaan jo terveen aikuisen naisen painoisia, riippuen toki pituudesta. Yli 160-senttisen ei pitäisi painaa alle 50kg.
N20
Kuten itsekin sanoit, että se riippuu pituudesta. Ei 42kg painava ole siis mikään lapsen kokoinen. Ja esimerkiksi 161cm pitkällä ihmisellä 48kg on täysin normaali paino.
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Keinotekoinen vartalohan tuo on, salilla treenaamalla hankittu. Valmistautuu luonnollisiin wellness fittness-kilpailuihin :D
Jollakin shokkiwaulla tuokin juttu on pitänyt myydä ja kaikkihan me olemme jutun klikanneet.
Odotetaan 5 - 10 v kunnes kasvaa aikuiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vetää kuvissa mahaansa sisään. 170-senttinen nainen ei muuten voi painaa 80 kiloa tuolla kropalla
Sinulla ei sitten taida olla mitään käsitystä ihmisten painoista ja miten se kullakin koostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laihaläski vaan muskeliläski. Tämä on uutta. Tulee mieleen kuulantyöntäjä.
Totta muuten! Kuulantyöntäjillä on juuri tuollaiset kropat.
Nyt meille yritetään tuputtaa sitä, että pitäisi pitää kuulantyöntäjää haluttavampana kuin korkeushyppääjää.
Kyllä niillä kuulantyöntäjillä ainakin ennen vanhaan oli vähän enemmän myös rasvaa lihasten päällä.
Vähän OT, jostain syystä niillä maailman vahvin mies -kisaajillakin on aika eri malliset vartalot kuin kehonrakentajilla, sillekin taitaa olla ihan järkevä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kokoinen? Yöks!
N20
Niin mutta on olemassa aikuisia naisia, jotka ovat reilusti alle 160cm.
Aikuinen nainen voi olla esim. 155cm ja 45kg ja hän on todella upea näky ja tuon pituisessa varressa se vartalo on täydellinen tuon painosena.
Muistakaa että kuvissa näyttää selvästi hoikemmalta kuin mitä oikeasti on.