Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen niin energisestä ja iloisesta ihmisestä tullut arka ja hiljainen..

Vierailija
21.04.2013 |

Puhun itsestäni. Mitähän minulle on oikein tapahtunut :( Ystäväpiirini on kaventunut olemattomiin ja en oikein uskalla enää pitää yhteyttä ystäviini samaan tapaan, kuin ennen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on paska parisuhde? niin mulle kävi! nyt eron jälkeen oon taas kuin uusi ihminen :)

Vierailija
2/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut liian kauan kotiäitinä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolet ja murheet painavat? Niin mulle on käynyt, ensin valitin vuolaasti kavereille, mutta eihän ne sitä jaksaneet, joten nyt sitten olen yleensä porukan hiljaisin, kun tavataan. Olin alun alkaen se energiapommi ja porukan naurattaja. Ei mun luonteeni ole mihinkään muuttunut ja sellainen olisin varmaan vieläkin, jos olisi yhtä kivaa ja huoletonta kuin silloin ennen.

Vierailija
4/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä olen kyllä ollut, kaksi lasta. Välissä kävin töissä n. puoli vuotta. Parisuhde on vähän niin ja näin. Perusasiat on hyvin, mutta sellaista vääntöä kyllä on toisinaan.

En mielestäni ole masentunut, mutta alakuloinen enemmänkin. Ja se johtuu tosi paljon yksinäisyydestä. Ei ole oikein ketään enää, kenelle jutella murheista. Ja kynnys soittaa ystäville on nykyään TODELLA suuri :(

-ap-

Vierailija
5/6 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 21:28"]

sulla on paska parisuhde? niin mulle kävi! nyt eron jälkeen oon taas kuin uusi ihminen :)

[/quote]

Mullekin on käynyt noin. Paska mies saa hyvänkin itsetunnon lytättyä.

Vierailija
6/6 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tismalleen sama tilanne. Mä luulen, että mulla johtuu masennuksesta, tilasin ajan neuvolapsykologille. Mä olin ennen tosi iloinen ja seurallinen, nyt (lähes) kaikki yhteydenpito kavereihin tuntuu teennäiseltä ja "väkisin väännetyltä". Tämä alkoi toisen lapsen synnyttyä kun unet alkoivat jäädä vähiin ja riittämättömyyden tunteet vallata elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme