V#ttu! Juoruilevat kaupan kassat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006559998.html
"Kaksi keskustassa sateensuojaa pitävää paikallista naista kertoo kuulleensa asiasta juuri kaupan kassalta".
Kaupan kassat: Tehkää vain työnne ja jättäkää juoruilu sikseen!
Kommentit (11)
Parturit ovat pahimpia juorukelloja. Varsinkin pienen paikkakunnan naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Siis parturit. :D
Suurin osa on ihan asiallisia ihmisiä. Esim. opiskelijat, jotka hankkivat lisätuloja. Mutta sitten on nää elämäntapakassamuijat, jotka syynäävät ainakin pikkupaikkakunnalla ihmisten ostokset ja ihan kaikki tieto jaetaan, mitä ikinä korviin tuleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kyselevät ja kyselevät vaikka itse haluaisi vaan istua hiljaa.
missä ihmeen kaupassa on juorukello kassaneitejä.. hyvä jos edes hyvää päivänjatkoa toivottovat
Vierailija kirjoitti:
missä ihmeen kaupassa on juorukello kassaneitejä.. hyvä jos edes hyvää päivänjatkoa toivottovat
No ainakin tuon uutisen mukaan Helsingissä. Ja varmasti muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helsingissä minäkin... kuvittelin että olisi jossain pikku kylässä.. noh, kai mä sit vaan oon niin paska jätkä etten ansaitse kuulla noita meheviä juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helsingissä minäkin... kuvittelin että olisi jossain pikku kylässä.. noh, kai mä sit vaan oon niin paska jätkä etten ansaitse kuulla noita meheviä juoruja.
Se on kyllä todella tökeröä kun kassat jauhavat vaan keskenään asiakkaasta poispäin kääntyen eikä edes tervehditä. Voisi jättää ne henkilökohtaiset ja toisten asiat tauolle tai työpäivän jälkeen puhuttaviksi. Onneksi nykyään on paljon itsepalvelukassoja niin ei tarvitse enää häiritä työntekijöiden juttelua ostosten maksamisella.
Joskus on iskenyt myötähäpeä kun on joutunut kassojen juoruilua kuuntelemaan samalla kun on yrittänyt saada ostoksensa hoidettua. Kiusallista olla tilanteessa, jossa kuulee jotain mihin ei haluaisi olla millään muotoa osallisena. Ja pieni kylä, joo. Yhdessä kyläpuodissa en käy ollenkaan sen vuoksi, että siellä tieto liikkuu ja muuttuu valoa nopeammin puodinpitäjän toimesta.