miten hävitetään 160cm leveä runkopatjasänky
vienkö kaatopaikalle ja mitä sellanen maksaa? vai tuikkaanko tuleen?
Kommentit (30)
Voi viedä kaatopaikalle, tai jotkut huonekaluliikkeetkin ottavat vastaan kaatopaikalle menevää tavaraa. Maksaa parisen kymmentä euroa.
Jos sänky on vielä käyttökelpoinen, kierrätyskeskus saattaa huolia sen ja parhaassa tapauksessa jopa käydä hakemassa kotoa.
harmi kun kierrätyskeskus on niin kaukana että tuskin hakevat
ap
niin ja siis ongelma on juuri se että mulla ei ole autoa millä viedä sitä yhtään mihinkään... eli mistä saisin sellaisen auton jolla voin viedä sen.... auton vuorka maksaisi 50€ ja kohde on niin kaukana että sinne ei sillä autolla saisi edes ajaa...
ap
-laita ilmoitus annetaan -palstalle (googlaa vaihtoehtoja)
-jotkut yhdistykset hakee (fida, samaria?)
-facessa ilmoitus kiertoon ja että saa mainostaa, eiköhän joku hae pois...
Laita paikallisen kaupan seinälle ilmoitus.
Taloyhtiön pyörävarastoon tai kellarikäytävälle. Siellä noita yleensä näkee.
Lainaa voimapihdit, pulttisakset tms ja pura se, kankaat ja pehmusteet jätesäkissä roskikseen ja metallilanka runko palasiksi, jouset irti erilleen ja romut metallikeräykseen.
Polta se, ja metallirungosta saat hienon kiipeilytuen köynnöskasville.
En mä ainakaan maksaisi autovuokraa ja kaatopaikkamaksua vanhasta hävitettävästä patjasta!
Ostitko uuden tilalle? Yleensähän vanhan saa samalla viedä liikkeeseen tai jos kotiinkuljetus, niin ottavat sen vanhan mennessään.
Mutta tuo purkaminen on ihan hyvä idea. jos asutte ihan landella, niin mikä ettei voisi polttaakin? Sitten vaan jouset metallikeräykseen.
Samaa ihmettelen minä. Ei ole autoa enkä pysty runkopatjaa muuta kuin tiputtamaan parvekkeelta alas. Yksin kun tuollaista on hiukan hankala lähteä rappukäytävään kanniskelemaan. Ja kyllä mikään kierrätyskeskus tai kukaan ihminen ei sitä enää itselleen halua, vaan on aivan kaatopaikka kamaa jo, mutta kun en sitä sinne kaatopaikalle itse pysty toimittamaan. Pilkkomaan palasiksikaan en itse sitä pysty. Lähisukulaisia ei ole. Ja hsy tuskin hakee perähikiältä.
Polttamista ja köynnöstukea minäkin ehdotan.
Öisin jotkut vie noita taloyhtiön roskisten viereen, niin ei tosin saisi tehdä.
Jos teillä on varaa ostaa uusi, niin samalla pitää olla valmis maksamaan vanhan hävityksestä. Varmaan sinä löydät jonkun viemaan se viralliselle kaatopaikalle.
Maton alle.