Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntolainan viimeinen erä lähti tililtä just äsken :))

Vierailija
03.07.2020 |

Höppänä fiilis😆

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovia vippejä ihmisillä.

Minulla oli 100 000:n laina asunnosta jonka maksoin pois 8:ssa vuodessa. Oli aika temppu kun vaimo ja kaksi nälkäistä lasta oli kotona koko ajan. Hyvä olikin, että maksoin ajoissa kun heti lainan päättymisen jälkeen loppui työt. Sain kyllä uuden työpaikan puolen vuoden jälkeen mutta eri paikkakunnalta eli jouduin viikot asumaan siellä. No ei stressannut yhtään kun olin velaton.

Monikohan tämän palstan velkaisista on ajatellut, että ne työt voi loppuakin?

Ei kukaan kuvittele nykypäivänä että mikään työpaikka olisi varma.

Vierailija
42/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovia vippejä ihmisillä.

Minulla oli 100 000:n laina asunnosta jonka maksoin pois 8:ssa vuodessa. Oli aika temppu kun vaimo ja kaksi nälkäistä lasta oli kotona koko ajan. Hyvä olikin, että maksoin ajoissa kun heti lainan päättymisen jälkeen loppui työt. Sain kyllä uuden työpaikan puolen vuoden jälkeen mutta eri paikkakunnalta eli jouduin viikot asumaan siellä. No ei stressannut yhtään kun olin velaton.

Monikohan tämän palstan velkaisista on ajatellut, että ne työt voi loppuakin?

Epävarmuus töistä on yksi asia miksi olen omistusasunnossa. Vuokraan ei saa vuokravapaata, vaikka kuinka olisi huonoa tuuria työmarkkinolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Meillä nykyisellä maksusuunnitelmalla viimeinen erä maksetaan 61-vuotiaana. Olen tällä hetkellä 39v, lainaa jäljellä 350 000 euroa ja lainaa maksettu jo vuodesta 2008. 

Oho, kuinka iso laina teillä on alunperin ollut? Miten saitte ison lainan? Vai oletteko olleet pitkään lyhentämättä? Missä päin teidän talo on?

Vierailija
44/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Omani loppui vuodenvaihteessa 24 vuoden maksamisen jälkeen ja sitähän piti juhlia railakkaasti.