Turn-on harrastus miehellä tai naisella
Eli vastaisku tuolle turn-off ketjulle. Mikä harrastus olisi plussaa? Mikä saisi kiinnostumaan ihmisestä enemmän tai olisi semmoinen positiivinen asia hänessä?
Mä sanoisin, että miehessä olisi positiivista koripallo tai jalkapallo.
Kommentit (56)
Bändissä soittaminen, kunhan olisi harrastustasolla eikä ammattimainen.
Kuntosali, vois treenata minutkin kuntoon
Miehellä luonnossa viihtyminen, nikkarointi
Puutarhanhoito, palapelit, kalastus (ruuaksi, ei huviksi), mökkeily, koirat, lenkkeily, tietotekniikka, tietokonepelaaminen
N31
Lähes ihan mikä tahansa, mikä ei sisällä läppärin/kännykän/telkkarin jne ruutua. Useimmat aktiiviset mielenkiinnonkohteet on plussaa.
Piirtäminen. Saa itse olla rauhassa eikä tarvitse stressata.
Naisella: urheilu, tietokonepelit ja leffojen katsominen. Korkea seksuaalivietti(parisuhteessa)
Mun mielestä ylipäätään joku sellainen harrastus, josta on innostunut. Ei ole niin väliä mikä.
Vierailija kirjoitti:
Naisella: urheilu, tietokonepelit ja leffojen katsominen. Korkea seksuaalivietti(parisuhteessa)
Onko korkea seksuaalivietti harrastus? Miten se kytketään pois päältä, kun ei olla parisuhteessa?
Baletti = nainen Kamppailulaji = mies
Ratsastus = nainen RUK = mies
Taitoluistelu = nainen Jääkiekko = mies
Tennis = molemmat
Purjehdus = molemmat
Siinä se suomalainen top tier onkin, ulkomailla taitoluistelun, jääkiekon ja ruk:n tilalla on tietenkin jotain muuta.
Tietokonepelien pelailu ja manga/anime. Ja tietenkin myös supersankarielokuvat.
Kirjojen lukeminen (laatukirjallisuuden), videopelit, liikunta, jokin luova taiteellinen harrastus (esim. kirjoittaminen tai piirtäminen), luonnossa viihtyminen (esim. patikointi)
Mietin siis naista koska olen kiinnostunut naisista.
Frisbeegolf, postimerkkien keräily, pienoismalleilla säätö ja kaikki vastaava... Tulee mieleen liian tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tietokonepelien pelailu ja manga/anime. Ja tietenkin myös supersankarielokuvat.
Sorry luin turn-off. Turn-ON = Hyvä ammatti, urheilullisuus, viisaus ja avomielisyys, suvaitsevaisuus ja rohkeus.
Miehessä (olen itse mies) turn on: liikunnalliset harrastukset, sijoittaminen (kunhan ei ole itara tyyppi), moottoripyöräily, kielet, musikaaliset harrastukset...
Turn off: amisautoilu, harrastamattomuus, TV:n katselu, jääkiekon katsominen, roskaruuan syöminen, ruotsinlaivat
Videopelit sekä miehellä että naisella
Bi-nainen (pelaan itsekin)