Asuntolainan viimeinen erä lähti tililtä just äsken :))
Kommentit (44)
Nyt olet vapaa! Kahleet on irrotettu! Voit vaikka polttaa koko talon!
Onnea! Meillä nykyisellä maksusuunnitelmalla viimeinen erä maksetaan 61-vuotiaana. Olen tällä hetkellä 39v, lainaa jäljellä 350 000 euroa ja lainaa maksettu jo vuodesta 2008.
Onnea! Tuo hetki on vielä edessä päin. Pitäisi ottaa päinvastoin lisää lainaa kylppäri- ja keittiöremppaa varten.
Mahtavaa! Hyvä sinä! Minä maksoin juuri ensimmäisen erän :D
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Meillä nykyisellä maksusuunnitelmalla viimeinen erä maksetaan 61-vuotiaana. Olen tällä hetkellä 39v, lainaa jäljellä 350 000 euroa ja lainaa maksettu jo vuodesta 2008.
HUHHUH MIKÄ LAINA :OOOOO
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet vapaa! Kahleet on irrotettu! Voit vaikka polttaa koko talon!
Tää oli hyvä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ok, itse olin 25v kun laina astui kuvioihin, nyt olen 44v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, miten noin suuren lainan on edes saanut? Ostitteko jonkin hulppean kartanon hevosmaneeseineen vai mitä ihmettä omistatte?
Itsellä vielä 61 erää maksettavaa eli noin viitisen vuotta. Ikää 44v
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää...
Jos asut pk-seudulla, niin ei muuta kuin uutta lainaa asuntoa vastaan ja sijoittamaan.
30 vuoden lainasta viellä 20 vuotta jäljellä. 200 000€
Tosin marginaali +0.25% en lyhennä vaan maksan kaikki kerralla. Korot maksan nyt 0€
Ikää 46v
Ota lisää laina äkkiä ja sijoita!
Olen 51 ja ostettiin juuri talo. Edellistä talolainaa oli vielä vähän maksamatta. Maksuohjelma on niin että tämä uudempi on maksettu ennen eläkeikää. Eläkkeelle siirryttäessä tuskin enää jatketaan tässä samassa asunnossa, tai mistä sitä tietää, sen näkee sitten.
Minä maksoin viimeisen erän tiistaina, 13 vuotta olin asuntovelallinen. Nyt on kova miettiminen mitä ihmettä teen tästä eteenpäin niin suurella määrällä ylimääräistä rahaa mikä jää kuukaudessa käyttöön...
Vierailija kirjoitti:
Jos asut pk-seudulla, niin ei muuta kuin uutta lainaa asuntoa vastaan ja sijoittamaan.
https://www.jyvascaravan.fi/kaikki-ajoneuvot/kaytetyt-matkailuautot/
Voihan sen asunnon laittaa vuokralle siellä ja asuu itse autossa:-D
Onnea, itselläni vielä pitkä matka asuntolainaan. Tällä hetkellä opintoja jäljellä vielä 3vuotta ja opiskelulainaa kaikkinensa n. 80 000e. Ehkä itsekin vielä joskus pääsen käsiksi noihin isoihin lainoihin...
Onnea. Minun täytyy odottaa sitä päivää vielä pari vuotta.