Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinten, erityisesti koirien kanssa touhuaminen on vähän niin ja näin.
Omat kokemukset koiraihmisten kanssa seurustelusta vaihtelevia aikalailla samoista syistä kun tuolla aiemmin oli joku kommentoinut, että harrastus ja eläimen suorananinen palvominen riistäytyy käsistä monilla naisilla joilla koiria kotona.
Itse pidän koirista ja oikeastaan muistakin kotieläimistä, mutta en ottaisi itse lemmikkiä ja en toivoisi yhteiseen kotiinkaan.
Kamppailulajit ja #fitnesslyfe on kans siinä ja siinä. Riippuu kai paljon myös persoonasta ja siitä miten paljon harrastus dominoi päivittäistä arkea. (Esim saliherutukuset IG:ssä joka treenin jälkeen on aika nou nou.)
Kamppailulajit nyt vaan puhtaasti siitä syystä, että omien kokemusten perusteella niitä aktiivisesti harrastavat naiset on usein melko aggressiivisen luontoisia ja konfliktin hakuisia muillakin elämän osa-alueilla. Ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, mutta omat kokemukset on tähän asti olleet em. suuntaisia.
T: M28
Jokaisen naisen kannataisi muuten opetella jonkin verran kamppailulajeja, ihan vain itsepuolustuksen vuoksi.
Mä haluaisin mutta jotenkin nolottaa mennä. 🙈 Varmaan koululiikunta jättänyt traumat niin on iso kynnys harrastaa mitään liikuntaa missä muutkin mukana ja pitää olla kontaktissa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ihmiset, joiden mielestä matkailu on turn off, mitä itse harrastatte? Mun mielestä matkailu usein osoittaa sitä, että ihminen on avarakatseinen ja kiinnostunut kokeilemaan uusia asioita. Itselle olisi ehdoton dealbreaker, jos mies ei ikinä haluaisi lähteä kotikaupungin ulkopuolelle.
Minusta "matkailu avartaa" on paskin syy ikinä perustella matkailua. Ihmiset lähtevät matkalle, koska muualla on kivempi ilmasto, saa hyviä ruokia ja usein aika halvallakin koska ei ole Suomen verotus. Matkailu-avartaa-ihmiset ovat tekopyhiä tyhjäpäitä, jotka eivät kuitenkaan ole mitenkään avartuneet matkansa jälkeen muuten kuin että puhua kilisevät tyhjiä sanoja.
No pelkästään nuo sunkin mainitsemat asiat ovat tarpeeksi hyvä syy lähteä ulkomaille, mutta kyllä aika moni meistä matkailee muistakin syistä ja kyllä rohkenen sanoa, että vaikkapa Machu Picchu avartaa enemmän kuin joku Keskisen kyläkauppa. Mistä ihmeestä on oikeasti tullut tää käsitys, että ihmiset ei tee lomalla muuta kuin syövät, juovat ja polttavat itsensä auringossa?
No miten Machu Picchu avarsi sinua missään muussa mielessä kuin että jaarittelet muille että avarsi? Miten se käytännössä muutti sinun käyttäytymistä ja elämäntapoja? MITEN? Miten toimintasi muuttui?
No mulle oli ainakin todella uskomaton kokemus kokea omakätisesti historiallisesti ja kulttuurisesti merkittävä paikka. Käydä patikoimassa ja ratsastamassa vuorilla. Tutustua paikallisiin ihmisiin ja ystävystyä muiden matkailijoiden kanssa. Herkutella paikallisilla ruuilla. Tutustua luontoon ja eläimiin. Osallistua shamaaniseremoniaan. Mies taas harjoitteli ruostuneita espanjan kielen taitojaan. Minkä takia minun käyttäytymiseni tarvitsee muuttua, eikö upea kokemus ole jo tarpeeksi avartava itsessään? Pelkkä elämänilo on jo suuri syy matkustaa, mutta toki minusta on tullut matkaillessa avoimenpi, rohkeampi ja itsetunto on kasvanut paljon. Arvostan enemmän erilaisia kulttuureita kuin ennen ja matkailun vuoksi olen tutustunut upeisiin ihmisiin, joista monesta on pysynyt ystävinä matkan jälkeenkin.
Eli ihan tyhjää helinää. Sinulla oli kivaa. Se ei ole sama asia kuin avartaminen.
Siis mitä ihmettä tuolla avartamisella haet? Minulle ainakin avartaminen tarkoittaa just tuota mitä tuossa ylhäällä on selitetty. Elämä rikastuu uusilla kokemuksilla, tavataan uusia ihmisiä, opitaan historiasta ja kulttuurista, kokeillaan rohkeasti asioita, jotka saattavat pelottaa...
T.Eri
Haen sitä, että sanaa 'avartaminen' heittelijät yrittävät tällä heittelyllä antaa tai saavuttaa itsestään sen kuvan että ovat jotenkin kehittyneet ihmisinä, vaikka käytännössä on kyse siitä että ovat vain nauttineet olostaan mutta kuitenkin haluavat julkisesti esittää tämän avartamisen parantaneen heitä ihmisenä ja pisteitä kiitos muilta. Tunnen aika monta tuhatta ihmistä jotka ovat matkustaneet ja silti ovat ihan yhtä tyhmiä sen jälkeenkin. Eli keissi ei toimi ja ihan turha jauhaa siitä enää. Matkailu on kivaa luksusta. Siinä kaikki. Se on nautinto. Ei älyllinen eikä moraalinen saavutus jota muiden pitäisi ihailla. Vai valaistunko minä siitä että saan jalkahieronnan??
Olen eri mutta kieltämättä ihan hyvä pointti. On monia jotka matkustelee paljon ja itsekeskeisiä hölmöjä ne silti on. Ei se matkailu automaattisesti ihmisestä parempaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Naisella
- matkustelu, etenkin jos tarkoittaa mukavuusmatkustelua ulkomaille
- ruoka, etenkin jos tarkoittaa ravintoloita ja hotelleja
- sisustaminen, paitsi jos tekee itse kalusteita ym tai ostaa kirpparilta
- koirat tai kissat. Lemmikki saa olla, koira-, tai kissahullu joka kohtelee lemmikkieläintä kuin pikkulasta, ei ei eiPlussaa:
- kuntoilu
- retkeily ja vaellus
- historia
- tähtitiede
- taide
Mitä tarkoittaa "ruoka, etenkin jos tarkoittaa ravintoloita ja hotelleja"
1930-luvulla syntynyt äitini puhui hotellissa syömisestä, koska aikoinaan pienillä paikkakunnilla ei ollut muita ravintoloita kuin hotellien yhteydessä olevia, mutta miksi ihmeessä joku nykyisin yhdistäisi ruoan ja hotellit?
OT: Seulaasi en läpäisisi, koska harrastuksiini kuuluvat matkustelu, ruoka (myös ravintoloissa), koira (joka on minulle "hän"), tosin myös retkeily ja vaellus sekä valokuvataide.
Naiselle aina vähissä vaatteissa tapahtuva onlyfans ja sen jälkeen bodatut miesmäiset lihakset.
Kolmossijalle ulkonäkö joka ei mätsää luonteeseen yhtään joko liian nynny tai liian överi.
Miehillä: videopelit, fanaattinen keräily (esim. postimerkit), ja pakkomielteinen urheilu joka hallitsee elämää.
Tyynyjen, laukkujen ja purnukoiden keräily.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyjen, laukkujen ja purnukoiden keräily.
kengät unohtu
Moottoripyöräily,jääkiekko,potkupallo,kaljan kuittaus,juottoloissa asuminen,metsästys,kalastus
Metsästys, liiallinen biletys/kännäys, videopelit silloin kun siihen käytetään tuntikausia joka päivä.
Hyviä harrastuksia olisi musiikki, taiteen tekeminen, kirjallisuus, patikointi, surffaus, matkustelu.
Jääkiekko ja luulotauti, että kaikki naiset pitää hyvännäköisenä. Jääkiekko ei muuta kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva saada näihin myös perustelut mukaan. Kerron ennakkoluulojani koskien miesten harrastuksia:
Fanaattinen salimakeilu = pinnallinen, mahdollisesti lisäksi aggressiivinen höyrypää
Postimerkkeily = rautakanki takalistossa, emotionaalisesti rajoittunut ja ehkä myös jotenkin perverssi
Tietokonepelejä monta tuntia päivässä = naisvihamielinen, sulkeutunut, tai jos ei niin parhaimmillaankin tylsä
Liveroolipelaaminen = tossukkamainen perässävedettävä mies, jolle kumppani edustaa äidin korviketta
Jalkapallo ja jääkiekko = laumasieluinen höyrypää, jolle kaverien mielipiteet ovat kaikki kaikessa
Golf = statustietoinen jäykistelijä, jonka kanssa elämä on tylsää kun täytyy ylläpitää kaikenlaisia kulisseja
Darts, biljardi ja muut baarilajit = persoonaton, tapettiin hukkuva mies joka tykkää kaljoittelusta
Tuo aiemmin ketjussa ollut frisbeegolf-kommentti oli mielenkiintoinen. En itse tunne lajin harrastajia enkä olisi ikinä arvannut, että ovat jotenkin epäilyttäviä. :D
En tunne ketään golffarimiestä mutta fiktiivisissä sarjoissa ne on aina just tuollaisia. :D Perustuukohan tosielämään vai onko päästä keksitty stereotypia?
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräily,jääkiekko,potkupallo,kaljan kuittaus,juottoloissa asuminen,metsästys,kalastus
Jos mies niin aika munaton on jos ei mitään noista harrasta. Noh, varmaan tekee sukupuolen vaihdon jossain vaiheessa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Golf ja purjehdus. Miksi aloittaisin suhteen miehen kanssa, joka haluaa viettää kaikki viikonloput ja kesälomaviikot kentällä tai veneessä? Yleensä golffarit ja purjehtijat ovat ihan fanaattisia harrastajia.
Purjehdus olisi kiva harrastus, rakastan itsekin merta. Voitaisiin mennä vaikka purjehtimaan Välimerelle.
Moottoripyöräily: turn off
Alamäkipyöräily: turn on
Mopoilu,Moottoripyöräily,Kilpapyöräily,jatkuva TV:n katselu,jatkuva nikkarointi,jääkiekko,Alkon käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka pitää lemmikkiä esim. koiraa tai kissaa kaupunkiolosuhteissa. Kissan luontainen reviiri on 4 km, ei mikään 24 neliön kerrostaloyksiö. Eläimellä täytyy olla vapaus kulkea ja olla eli talo maalla tai vastaavat olosuhteet on sellaiset, jotka hyväksyn.
Kertoo paljon ihmisestä, joka on ottanut itselleen seuralaisen kaupunkiolosuhteisiin - major turn-off.
Enpä tiiä, monet kissat tuntuvat nauttivan laiskottelusta. Parempi jollain ihmisellä rakkaana lemmikkinä kuin kissatalossa yhtenä massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Tunnen jokusen metsästäjän, heillä harrastus vie kokonaiset viikonloput syksystä kevääseen. Kesällä on vapaata harrastamisesta mutta muuten ei oikein vapaa-ajalla kotona näy. Ymmärrän vaikka perheelliselle ettei olisi kiva kumppani.
Metsästystäkin on monenlaista. Metsästääkö riistaa syödäkseen vai onko mukana myös trofeetyyppistä hekumointia tappamisella. Esim pienpeto-tappajaiset. Jos niihin osallistuu, se on moro ja heippa saman tien. Sen sijaan hirvieläinten metsästys olisi itselleni ok.
Molemmanlaisia tunnen.
Eikö se ole vaan hyvä, että Suomen luontoon kuulumattomat supikoirat ja minkit hoidetaan sieltä pois???
Miksei myös valkohäntäpeuraa hoideta pois, eihän sekään kuulu Suomen luontoon vaan on tuotu tänne? Tässä näkyy tämä metsästäjien kaksinaismoralismi: mukamas hoidetaan kantaa, mutta ei suinkaan kuten luonto on tarkoittanut vaan kuten ihmiselle sopii. Kuten metsästäjälle sopii. Valkohäntäpeuroja jopa ruokitaan talven yli.
Sen sijaan kotimaiset lajit esim mäyrät, ketut, varikset ja naakat ovat ihan vapaata riistaa (kirjaimellisesti) näissä pienpetotappajaisissa.
Älkää perustelko sillä että "vieraslajit saa poistaa" niin kauan kuin ruokitte valkohäntäpeuroja.
En ole kertaakaan kuullut metsästäjän vastustavan jonkun jännän saaliin kuten karhun, suden tai ilveksen tappamista. Metsästäjien kanta on aina että pitää saada kaatolupa.
Tämä! Täälläkin monet "filosofimetsästäjät" kertovat eettisestä metsästyksestään, lähiruuan tukemisesta yms., mutta unohtavat, että iso osa metsästyksestä on nk. hupimetsästämistä mm. ilvesten tarpeeton tappaminen. Suomen ainoa kissaeläin eikä taatusti liian runsas laji ja mitä sitten vaikka olisikin? Ketä hitto haittaa ilvekset metikössä? Nehän juuri luulis pitävän supikannat kurissa, koska supi on hidas köntystävä raadon/linnunmunien syöjä ja täysin vieraslajike. Toinen hupimetsästyskohde on metsäkanalinnut. Nämä kannat on suomessakin romahtaneet täysin ja eettiset mehtämiehet pitävät huolen ettei kannat ainakaan nouse.
töissä smoothie barissa ja ei osannut tehdä puuroa