Kaipaan naisen kosketusta niin, että sattuu
Illalla nukkumaan mennessä ja hereillä pyöriessä se tuntui taas fyysisenä kipuna, vihlaisuina. Kyyneleet vaan valui ja olo oli niin toivottoman onneton ja se oli seuraa nykyisin kaikkiin päiviinkin. Kukaan ei tästä tiedä ja esim.töissä vedän roolia, yksinkertaisesti pakko, koska muuten romahtaisi enkä olisi työkunnossa, sikäli mikäli olen siinä ylipäätänsäkään, enää.
T. Ei halausta, ei kosketusta, ei suukkoja, ei kaunista sanaa, ei seksiä eikä mitään heinäkuun-18 jälkeen.
Kommentit (55)
Hei ap! Et ole vielä vastannut Siirille.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Et ole vielä vastannut Siirille.
Sanoisitko noin naispuoliselle aloittajalle? Että miksei Antti,75 kelpaa koskettamaan? N
2 vuotta!?!?
Ja itket?
Kokeile olla 34-vuotias neitsyt, yhdelläkään treffillä en ole ollut.
Ikisinkku nainen täälläkin.
Jos oikeasti kaipaat naisen kosketusta niin että ihan fyysisesti sattuu, niin onhan siihen ratkaisu. Maksullinen nainen. Voit hyväillä rintoja, peppua jne. Ja itse aktikin sisältyy hintaan. Suutelut todennäköisesti ei onnistu, mutta muuten pääset naista koskettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kosketuksen puute voi sairastuttaa ihmisen. Minkä ihmeen takia olet ollut niin pitkään ilman kosketusta?
Jokainen saa kosketella itseään niin paljon kun haluaa kunhan ei tee sitä julkisesti. Koura tai kissa voi olla myös ratkaisu. Sinänsä tuollainen kitinä on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
2 vuotta!?!?
Ja itket?Kokeile olla 34-vuotias neitsyt, yhdelläkään treffillä en ole ollut.
Ikisinkku nainen täälläkin.
Miksi et ole kelpuuttanut ketään miestä treffeille? Mikä on tarinasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kaipaat naisen kosketusta niin että ihan fyysisesti sattuu, niin onhan siihen ratkaisu. Maksullinen nainen. Voit hyväillä rintoja, peppua jne. Ja itse aktikin sisältyy hintaan. Suutelut todennäköisesti ei onnistu, mutta muuten pääset naista koskettelemaan.
Yäk. Siitä vaan luuserit riistämään toisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Siitä vaan luuserit riistämään toisia ihmisiä?
Just. Luuserit on syyllisiä. Syyllistäkäämme nyt siis heidät.
Kokeile heteromiehenä 37 vuotta. Oma käsi ainoana ilona sen ajan
Kosketus antaa voimaa ja sisäisen rauhan, se tuntuu vielä pitkään iholla..
Näille valittajamiehille ei vaatimattoman näköinen ja muutaman lisäkilon omaava nainen kelpaa. Arvaa onko näillä naisilla pulaa halauksista? On!
Ei voi vertailla. Vaikka olisikin ilman 2 tai 20v. Aina jollakin on pahempi tai parempi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun se olisi jotenkin kehumisen paikka että ollaan oltu ilman miestä/naista jo 16 tai jopa 30 vuotta. Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin ja joku asia on pahasti pielessä jos on yksinäisyyden tahallisesti valinnut. Tunnen kyllä itsekkin niitä erittäin katkeria "ikisinkkuja" mutta ei heillä kyllä mikään kiva fiilis ole.
Ai kehumisen paikka? En näe yhdenkään täällä kehuneen. Ja mitä sinä tiedät yksinolon syistä? Itse tulin parikymmentä vuotta sitten raiskatuksi, ja sillä tapauksella oli muitakin seurauksia. Siitä saakka olen ollut yksin. Ja tähän on turha esittää sitä ainaista kliseetä "avun hakemisesta". Olen sen tehnyt, moneenkin kertaan, ja saamani "apu" vain pahensi traumoja.
Kirjoitat todella kakaramaisesti.
Ite kans selibaatissa ollut nyt vuodesta 2017. Olen seksikkään näköinen ja muut naiset mun kuullen arvostelleet että annan kaikille :'D Mut joo samaistun fiiliksiin, kyl seksiä ja kosketusta saisin varmaan, mut miehet sit kans haluaa multa pääasiassa sitä seksiä ja se ilman tunnetta ei kiinnosta....
Pakit tuli viestillä jälkikäteen. En ole ihan varma miksi, mutta epäilen, että koko kuvio oli jonkinlainen laastarijuttu naiselle. Harmitti tuolloin, koska halusin jatkoa, mutta ei me oltais oltu yhteensopivia.
Mulla on hieno ja siisti uudehko kämppä.
Ihan yhtä tylsä nainen mulle kävisi kuin olen itsekin.
t. AP