Kaipaan naisen kosketusta niin, että sattuu
Illalla nukkumaan mennessä ja hereillä pyöriessä se tuntui taas fyysisenä kipuna, vihlaisuina. Kyyneleet vaan valui ja olo oli niin toivottoman onneton ja se oli seuraa nykyisin kaikkiin päiviinkin. Kukaan ei tästä tiedä ja esim.töissä vedän roolia, yksinkertaisesti pakko, koska muuten romahtaisi enkä olisi työkunnossa, sikäli mikäli olen siinä ylipäätänsäkään, enää.
T. Ei halausta, ei kosketusta, ei suukkoja, ei kaunista sanaa, ei seksiä eikä mitään heinäkuun-18 jälkeen.
Kommentit (55)
Miksi vain naisen kosketus kelpaa? Mitä erilaista siinä on? Tiedän miehiä joilla on todella pehmeä kosketus ja huulet, sekä naisia joilla puolestaan ei ole.
Käy parturissa, mene tanssikurssille, ota kissa tai koira. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui 2018? Miksi suhde päättyi? Milloin olet viimeksi käynyt suihkussa ja parturissa ja pessyt hampaat? Käytkö töissä? Käytätkö alkoholia? Tupakoitko? Onko mt-ongelmia? Jauhatko treffeillä, miten epätoivoinen olet?
Tindernaisen kanssa 4.treffit ja seksiä.
Suihkussa käyn säännöllisesti 1-2 kertaa päivässä.
Parturissa käynyt viimeksi viikko sitten ja hampaat 2x/pvä. Hammaslääkärissä toukokuussa.
En käytä alkoholia enkä tupakoi.
Ei mt-ongelmia.
Treffeillä olen mukavaa ja asiallista seuraa
Ap, ollaan samasta hetkestä "jääty kylmäksi". Minulla tilanne muuttui pariviikkoa sitten. Kyllä sinulle vielä tulee kosketusta jne. Malttia älä pure hammasta niin paljoa. Ja toi kaksi vuotta ei ole aika eikä mikään oppia tuntemaan itseä vähän lisää (ja mahdolliseksi tulla paremmaksi kumppaniksi seuraavalle).
Vierailija kirjoitti:
ja mitä olet tehnyt asian muuttamiseksi?
Käynyt treffeillä ja ryhmäharrastuksissa
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketuksen puute voi sairastuttaa ihmisen. Minkä ihmeen takia olet ollut niin pitkään ilman kosketusta?
Koska "ei kipinää" "ei kemiaa" "ei ihastumista naisten puolelta.
t. AP
Laske rimaa, tavoittelet liian korkealta. Ota esimerkiksi tuo edellä ilmoittautunut Siiri 75v. Ei pidä olla nirso.
Tai sitten se 5V
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun se olisi jotenkin kehumisen paikka että ollaan oltu ilman miestä/naista jo 16 tai jopa 30 vuotta. Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin ja joku asia on pahasti pielessä jos on yksinäisyyden tahallisesti valinnut. Tunnen kyllä itsekkin niitä erittäin katkeria "ikisinkkuja" mutta ei heillä kyllä mikään kiva fiilis ole.
Ei ihmistä ole luotu yhtään mihinkään. Syntynyt olemme kaikki. Kylkiluusta veistetyt on niitä höpöjuttuja.
Mene esimerkiksi paritanssikurssille. Niillä on aina pulaa miehistä, joten pääsisit ainakin tanssimaan naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ollaan samasta hetkestä "jääty kylmäksi". Minulla tilanne muuttui pariviikkoa sitten. Kyllä sinulle vielä tulee kosketusta jne. Malttia älä pure hammasta niin paljoa. Ja toi kaksi vuotta ei ole aika eikä mikään oppia tuntemaan itseä vähän lisää (ja mahdolliseksi tulla paremmaksi kumppaniksi seuraavalle).
Kiva kuulla, onnea teille. Mulla on alustavasti ensi viikolle treffit sovittuna naisen kanssa.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui 2018? Miksi suhde päättyi?
Tindernaisen kanssa 4.treffit ja seksiä.
Treffeillä olen mukavaa ja asiallista seuraa
Mitä tapahtui Tindernaisen kanssa, katosiko hän jäljettömiin vai selittikö miksi ei halunnut enää? Harrastitteko seksiä sinun vai hänen kotona? Asutko jossain hirveässä murjussa vai siistissä lukaalissa?
Miten mukavuutesi ja asiallisuutesi ilmenee? Jostain ujosta lukiolaispojasta tai keski-ikäisestä sukulaissedästä käytetään määritelmää "mukava ja asiallinen" eli kuulostaa pikkuisen tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun se olisi jotenkin kehumisen paikka että ollaan oltu ilman miestä/naista jo 16 tai jopa 30 vuotta. Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin ja joku asia on pahasti pielessä jos on yksinäisyyden tahallisesti valinnut. Tunnen kyllä itsekkin niitä erittäin katkeria "ikisinkkuja" mutta ei heillä kyllä mikään kiva fiilis ole.
Ei ihmistä ole luotu yhtään mihinkään. Syntynyt olemme kaikki. Kylkiluusta veistetyt on niitä höpöjuttuja.
No, siinä yksi katkera mielipide asiasta.
Huomionarvoista tässä ketjussa on se, että kukaan nainen ei tarjoutunut seuraksi kun taas naisen vastaavanlaiseen ketjuun taisi ilmoittautua joku 5 eri ikäistä miestä seuraksi.
Mistä tämä ilmiö johtuu, että naiselle löytyy seuraa joka paikasta, mutta miehille ei mistään?
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoista tässä ketjussa on se, että kukaan nainen ei tarjoutunut seuraksi kun taas naisen vastaavanlaiseen ketjuun taisi ilmoittautua joku 5 eri ikäistä miestä seuraksi.
Mistä tämä ilmiö johtuu, että naiselle löytyy seuraa joka paikasta, mutta miehille ei mistään?
Sä et huomannut Siiriä. Eli vanhempia naisia ei ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille kelpaa p*u kuin p*u, naisille ei kelpaa nysä kuin nysä.
Joko me ihmiset olemme erilaisia tai sitten sitä kaipaa enemmän mihin on tottunut.
Mä olen elänyt käytännössä koko aikuiselämäni vailla kosketusta. Eli jos lasketaan, että ihminen aikuistuu, kun täyttää 18, niin kosketusvapaa elämäni on kestänyt melko lailla tasan 20 vuotta. Toki olen kätellyt ihmisiä, joskus halannut, lääkäri on muhun koskenut ja muutaman kerran olen jopa suudellut. Mutta kun nuo jakaa tuolle ajanjaksolle ei niitä kosketuksia montaa per vuosi tule. Mitään tuon intiimimpää en ole koskaan kokenut. En ole koskaan istunut sohvalla toisen vieressä, en silittänyt toisen hiuksia tai poskea, en ole ottanut toista syliini, en ole harrastanut seksiä tai mitään siihen liittyvää. En edes tiedä miten toista ihmistä kosketaan.
Siltikään en tiedä kaipaanko tuota vai kaipaanko sitä mielikuvaa mikä mulla kosketuksesta ja toisen lähellä olemisesta on. Varrmasti olisi hyvä, jos ei tarvitsisi olla aina yksin, mutta toisaalta voisi olla pahempi, jos pääsisi nuo kaikki kerran kokemaan, mutta ei sitten koskaan uudestaan. Nyt mulle tuo kaikki on lähes ainoastaan ajatuksen tasolla ja ehkä siksi en sitä osaa oikealla tavalla kaivatakaan.
Lopeta itsestäsi puhuminen kiltti-sanalla. Aikuisesta ihmisestä tulee tosi lapsellinen kuva. Tosin en tiedä auttaako se mitään, jos oikeesti kokee järkeväksi määritellä itsensä kiltiksi ja vain ja ainoastaan kiltiksi. Koettakaa miehet analysoida tarkemmin mitä se kiltteys pitää sisällään niin että voitte tehdä tarvittavat korjausliikkeet jos kerran mielestänne jäätte sen takia ilman. Kukaan ei ole jäänyt pariutumatta vain koska on "kiltti". Ja turha sitten selittää että olisitte unelmia parisuhteessa jos ette ole päivääkään olleet. Realistista nykyhetken analyysia kehiin.
naiset eivät halua että satutat heitä
Vierailija kirjoitti:
Kiltin Miehen maailmaa! Kiltti Mies on varakas, sivistynyt, siisti, mutta naiset ennemmin valitsevat jännän miehen, joka johdattaa nousuhumalassa olevan naisen hyväksikäytettäväkseen itä-helsinkiläiseen vuokra-asuntoon, jossa kukka tuoksuu porraskäytävässä ja nimitaulussa on outoja nimiä. Siellä nainen antautuu likaisella patjalla jännälle miehelle. Kiltti Mies nauttii yksin Chablista ydinkeskustan luxusasunnossaan.
= Elän harhaisessa mielikuvitusmaailmassani. Skitsoidi, skitsotyyppinen, skitsofrenia, harhaluuloisuushäiriö...
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain naisen kosketus kelpaa? Mitä erilaista siinä on? Tiedän miehiä joilla on todella pehmeä kosketus ja huulet, sekä naisia joilla puolestaan ei ole.
Useampi nainen kommentoinu tuota ihostani, olleet ihan ihmeissään.
Onkohan Hesassa vielä se äiti Ämmä joka halaa saadakseen supista ihmisten korviin hinduloruja asmr-äänellä. Tai missä on ilmaishaleja antavia leggings-fruittareita? Niissä muuten nyppii 2 juttua. miksi mukana täytyy olla kuvaaja ja minkä tähen halia ei saisi muka maksaa millään, edes vastahalilla.