Kerro hetki, jolloin viimeksi tajusit olevasi onnellinen?
Kommentit (9)
Eilen iltapäivällä. Istuin pienelle tauolle miehen vierelle kotiterassilla. Lapioin lumia pois. Aurinko lämmitti, tuulettomassa kulmauksessa mittari näytti 20 astetta lämmintä. Tuntui taas oikein syvällisesti siltä, että olen onnellinen kodista, hymyilevästä miehestä, perheestä.
Kaksi vuotta sitten, kun luulin löytäneeni elämäni miehen. No nyt on karu totuus paljastunut, enkä ole ollut onnellinen enää pitkään aikaan. Tyhmästi valitsin, mutta se tuntui silloin niin hyvälle ja oikealle. Toivottavasti kesä ja aurinko toisi jotain iloa ja valoa tähänkin risukasaan. Rakkaus on kadonnut, usko ja toivo vielä tallella, että jokin päivä minäkin taas hymyilen.
Tunti sitten, kävelin pihallamme maalipurkki kädessä, kävin maalaamassa roskakatostamme. Ajattelin, miten ihana elämä minulla on, paljon kivaa tiedossa, tämä ihan koti ja ihana perhe.
Tänä aamuna, kun hain laatikosta aamulehden ja aurinko paistoi niin ihanasti. Vauva potki mahassa ja linnut lauloivat.
Tällä viikolla syöpäpolilla kun kaikki tulokset näyttivät hyviltä.
Tänä aamuna herätessä, mies silitti mun kättä ja lapsi torkkui meiän keskessä. :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 11:48"]
Tällä viikolla syöpäpolilla kun kaikki tulokset näyttivät hyviltä.
[/quote]
onnea sulle paljon, olen ollut terve syövästä jo 6 vuotta, silmät kostu kun ajattelin kuinka helpottunut olo sulla on
olen kiitollinen jokaisesta päivästä, vaikka olisi huonokin, olen onnellinen kun saa elää
Tänä aamuna, keitteässäni rauhassa aamukahvia ja auringon paistaessa kauniisti keittiöön.