Auttakaa etsimään kadonnutta suloista tyttöä!!!! KUVA!!!!
Kommentit (19)
Mitä jos tyttö olisi ruma? Etsisikö sitä sitten kukaan :((
Miksi nää sulottaret ovat aina perhekeskuksissa tms.?
Autettu! Mä kävin tsekkaamassa keittiön, makkarin, lastenhuoneen, eteisen, kellarin ja muut mestat, ei näkynyt :-(
tietenkin etsittäisiin vaikka olisi ruma. kuvassa on kyllä tosi herttaisen näköinen tyttö.
Niin, kyllähän ihmiset ihan tosissaan ovat lapsia jättämässä ulkoilmaan jos nämä sattuvat olemaan rumiluksia. Nyt, 7, vähän sarkasmin tajua ettei tarvi hävetä.
Ääh, taas tuo sama tyttö! Miten voi olla jatkuvasti karkuteillä? Miten laitoksista noin vaan voi karata?
Mun mielest on törkeää ja asiatonta kertoa että tyttö on karannut laitoksesta. Sais tytön äiti hävetä ihan vain omaa tyhmyyttään!
huonot välit ilmeisesti äitiinsä?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 01:17"]
Mun mielest on törkeää ja asiatonta kertoa että tyttö on karannut laitoksesta. Sais tytön äiti hävetä ihan vain omaa tyhmyyttään!
[/quote]
Miksi se on äidin vika? Ehkä hänellä on voimat loppuneet, ehkä tyttö on ollut alaikäinen rikollinen jolloin mietitään perheen kanssa parasta mahdollista ratkaisua tytön olinpaikaksi. Alle 3-vuotiaat lapset pääsevät automaattisesti sijaisperheisiin, nämä vanhemmat tapaukset yleinsä laitokseen kun sijaisperheitä ei vain kaikille riitä..
eikä sijaiskoti pysty näille karkureille (ehkä käytöshäiriöisille) mitään tekemään, kun eivät laitoksessakaan pysy... sitten on niitä paikkoja, joissa ovet ovat lukossa, onkos ne koulukoteja vai mitä.
t. sijaiskodin äiti
Suloinen??