Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kirjoituksistasi tälle palstalle tulee julkisia nimelläsi varustettuna

Vierailija
20.04.2013 |

Anonymous on tiedottanut jatkavansa toimintaansa "tavallisten asioiden avaajana". Tällä tarkoitettaneen sitä, että esimerkiksi tämän palstan korkkaaminen voisi tulla kyseeseen.

Oletteko ajatelleet minkälaisia seurauksia, hyviä tai huonoja, voisi kirjoittelustanne tälle palstalle aiheutua, jos/kun kirjoitukset julkaistaan oikeisiin henkilöllisyyksiinne yhdistettynä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko siina voisi olla myos jotain helpottavaa? Ja oikeasti, keta se kiinnostaisi niiiin paljon?

Vierailija
22/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:39"]

Eiko siina voisi olla myos jotain helpottavaa? Ja oikeasti, keta se kiinnostaisi niiiin paljon?

[/quote]

Todennäköisesti kiinnostuksella ei ole merkitystä, vaan sillä, että tehdään esimerkki paljon käytetystä verkkosivustosta ja sen kirjoittajista. Itse olisin sitä mieltä, että tämä palsta saattaisi toimia hyvänä esimerkkinä kansallisen herätyksen kannalta - mitä voi kirjoittaa nimimerkin takaa ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika tylsiä olen kirjoitellut, luultavasti kestäisivät päivänvalon. En silti tykkäisi tuosta:/ Uskon kyllä hyvinkin, että tuo on mahdollista ja en ole koskaan kirjoittanut mitään herjaavaa tai paljastavaa. En todellakaan luota, että tämä olisi anonyymia...

Vierailija
24/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voisi olla hyvin surullista mun miehelle, kirjoittelen tänne sellaisia parisuhde asioita, joista en puhu kenellekään.

toisinaan annan neuvoja työasioihin liittyen, jota en voisi tehdä nimelläni. En siis jaa virheellistä tietoa, mutta en nyt välttämättä muotoile viestiä sellaiseksi, että se kelpaisi firman viralliseksi linjaksi.

useimmiten voisin liittää nimeni viestin alle ja toisinaan viestistä jopa pystyy päättelemään kuka olen.

Vierailija
25/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin heti ajatella kaikkia virheita, joita olen taalla tehnyt. Sait minut syyllistettya. Sinulla on siis jokin kansanvalistustehtava?

Vierailija
26/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että mulla on facebook -tili auki samalla koneella, on se tekjä miksen tänne mitään kummallista kirjottele! Sehän nyt on ihan selvä juttu. Esim tuossa viereisessä fb-palkissa näkyy tuttuja naamoja tykkäämässä palstasta. Oletan, että fb-kirjautuminen ja esim av saattavat hyvinkin olla yhteydessä keskenään.

Vierailija
27/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow!

Vierailija
28/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonymousia ei tule ikinä maailmassa kiinnostamaan tämä palsta, mutta jos nyt jotenkin jollain ilveellä täällä kirjoitetut viestit onnistuttaisiin henkilöimään ja julkistamaan, enpä olisi huolissani. Olen kyllä kirjoittanut toisinaan aika napakasti mielipiteitäni mutta en mitään sellaista, minkä julkitulo irl olisi maata kaatavaa. Ainoa mikä tulee mieleen on, että pomo luultavasti pillastuisi kun sille selviäisi, että työaikaa on tullut käytettyä joutavaan surffailuun...

Vierailija
29/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on varmasti yksi keino selvittää, missä kukakin ihminen surffailee. Käytän itse eri selainta av:ta ja fb:tä varten. Mahtaako siitä olla hyötyä?

Vierailija
30/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, etta auttaa.

Vierailija
31/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:54"]

Fb on varmasti yksi keino selvittää, missä kukakin ihminen surffailee. Käytän itse eri selainta av:ta ja fb:tä varten. Mahtaako siitä olla hyötyä?

[/quote]

Jos käytät eri selaimia syystä, että haluat peitellä jotain toimintaasi verkossa, niin sanoisin, että ei ole hyötyä. Eli kysymys, jonka esität itsellesi seuraavaksi on: miksi käytän eri selaimia, olisiko toiminnassani jotain minkä voisin muuttaa sellaiseksi, että pärjäisin yhdellä selaimella?

Vierailija
32/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:54"]

[/quote]

Jos käytät eri selaimia syystä, että haluat peitellä jotain toimintaasi verkossa, niin sanoisin, että ei ole hyötyä. Eli kysymys, jonka esität itsellesi seuraavaksi on: miksi käytän eri selaimia, olisiko toiminnassani jotain minkä voisin muuttaa sellaiseksi, että pärjäisin yhdellä selaimella?

[/quote]

Olen tuo joka kertoi käyttävänsä eri selaimia. En ole mitään salaista tänne kirjoitellut, tuo on vain tapa joka tarttui kauan sitten jostain :) Toki olisi noloa jos esim. perheen teineistä tänne kirjoittamani jutut paljastuisivat...

Vierailija
33/40 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiinnostavaa nähdä onko tullunt vängättyä täällä jonkun tutun kanssa! :)

Vierailija
34/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
35/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin epätodennäköisesti kävisi, niin hankalinta minun kannaltani olisi että olen lukuisia kertoja kirjoittanut vihaavani työtäni ja työpaikkaani. Se on totta, mutta tarvitsen kuitenkin palkkani.

Vierailija
36/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähinnä häpeissäni siitä, että jään kiinni tänne kirjoittamisesta. Muuten ei väliä, sillä en koskaan kirjoita nettiin mitään sellaista, mitä en voisi sanoa ääneenkin muiden kuullen. Monet asiat olen sanonutkin. 

Vierailija
37/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on taloyhtiön netti. Eli koko kerrostalo kirjoittaa samalla ip osoitteella. 

Vierailija
38/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 10:03"]

No tämä on taloyhtiön netti. Eli koko kerrostalo kirjoittaa samalla ip osoitteella. 

[/quote]

Niin ja sinä et TIETENKÄÄN ole omalla koneellasi nytkään tällä hetkellä kirjautunut facebookiin/gemailiin/twitteriin/cromeen tms? :D

Vierailija
39/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Muita vielä lukematta, anteeksi jos tulee toistoa.)

Jos henkilöllisyyteni saatasiin selville ja se haluttaisiin mainita jonkun sitaatin yhteydessä, niin kai minulta pitää pyytää siihen lupa. Asiasta ja omasta kommentistani riippuen päättäisin, antaisinko siihen luvan vai en. Jos sitaatti julkaistaisiin anonyymina, asialla ei olisi minulle merkitystä.

Seison tänne kirjoittamieni mielipiteiden takana. En heittele mitä ja miten sattuu. 

Vierailija
40/40 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaisi hävettää jonkin verran, mutta maailma ei kaatuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme