Onko harvinaisinta että on ollut 2-5 kumppania?
Pitävätkö he vain vähiten ääntä itsestään? Täällä ainakin kirjoittelevat eniten he jotka ovat yhdessä ensirakkautensa kanssa, ja sitten he joilla on ollut kymmeniä kumppaneita.
Kommentit (12)
Puhutko sä nyt seurustelukumppaneista vai seksikumppaneista?
Mäkin olen naimisissa lukioikäisenä tapaamani ensirakkauteni kanssa. Ei muita seurustelu- eikä seksikumppaneita. Jotain yhdenillan pussailu-säätöjä kyllä häntä ennen.
Mulla on ollut joku alta kymmenen seurustelukumppania. Tämänhetkinen paras. :)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 22:05"]
Puhutko sä nyt seurustelukumppaneista vai seksikumppaneista?
[/quote]
Kenellä on kymmeniä seurustelukumppaneita?!
Luulen , että tavallisinta on juuri 2-5 kumppania. Tavallisilla ihmisillä ei ole tarvetta kertoa kaikkea elämästään.Joten äänessä ovat nämä yhden kumppanin tai kymmenien kumppanien äärilaidat.
Ja pitää muistaa, että on myös näitä 0-kumppanin ihmisiä aika paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:03"]
Ja pitää muistaa, että on myös näitä 0-kumppanin ihmisiä aika paljonkin.
[/quote]
Kyllä
Minulla on ollut neljä seksikumppania (ja seurustelukumppania myös, kun ovat olleet ne samat). Ymmärrän tosin näitäkin, joilla on ollut kymmeniä seksikumppaneita, koska itsellä on ollut suutelutasoista juttua varmaan parinkymmenen miehen kanssa. En vaan ole halunnut sänkyyn säätöjen kanssa sinkkuna ollessani... Mutta toiset tekee asiat eri tavalla :)
Mukavaa, että teidänlaisianne kunnollisia naisia vielä on.
Mitä kumppaneita panot ovat? Ja ihan hyvin voi olla ollut kymmeniä seurustelukumppaneita aikuisella ihmisellä. Jotkut vaihtaa lennosta.
Olen neljännen poikaystäväni kanssa yhdessä ja nykyinen on se, jonka kanssa vietän elämäni. Seurustelusuhteiden välissä on ollut yhteensä 2 vakipanoa.
Ei ole ollut tarvetta huudella määriä täällä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:22"]
Mitä kumppaneita panot ovat?
[/quote]
Sänkykumppaneita?
Niin no. Minä en ole ikinä pitänyt meteliä seksielämästäni. Löysin aviomieheni 17-vuotiaana, tätä ennen olin ennättänyt harrastaa seksiä vain yhden pojanklopin kanssa :D Parin muun poikakaverin kanssa oli vain pussailua ja halailua.
Minulla on paljon ystäviä, jotka ovat nuoruudenrakkautensa kanssa naimisissa, monella ei ole ollut kuin yksi kumppani, korkeintaan pari.
N32