Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vika tämä teistä oli? Tappelu miesystävän kanssa

Vierailija
03.07.2020 |

Eli meillä oli miehen kaverin kissa hoidossa pari päivää. Mies lupasi ottaa vastuun kissan hoidosta. Olin ostanut miehelle syntymäpäivälahjaksi uuden paidan, jonka laitoin aamulla hänen tyynynsä päälle sängylle esille. Mies oli suihkussa tällä välin ja oli lukinnut oven. Kissan hiekkalaatikko oli pesuhuoneessa eli kissa ei päässyt tarpeilleen. Oli sitten kusaissut tämän uuden paidan päälle kun olin itse keittiössä.

Nyt mies syyttää minua siitä etten vahtinut kissaa sillä välin kunnolla kun hän oli suihkussa ja paita on nyt pilalla. (Mahtaako haju lähteä pesussakaan?)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuossa ei ole syyllisiä, on vain roppakaupalla huonoa tuuria.

Vierailija
2/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te (tollot) ymmärrä, että kissan hiekkalaatikko ei saa koskaan olla lukkojen takana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea mutta oletusarvoisesti kaikki on aina naisen syytä.

Vierailija
4/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tosta tapella. Näitä sattuu.

Vierailija
5/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika oli kissan, ei kummankaan teistä. 

Vierailija
6/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat turhia ihmisiä.

Vierailija
7/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummankaan. Vahinkohan tuo oli. Pesuhuoneen ovi olisi voinut olla auki ja paita kaapissa. Jos kotimme ei ole kissalle ennestään tuttu niin tilanne on kissallekin stressaava. Tilanteessa ei ole syyllisiä. Haju lähtee pesussa jos pesette paidan heti ettekä anna hajun pinttyä.

Vierailija
8/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vika kun oli kissan hankkinut. Eiku..  Aina ei ole syyllisiä.

Vierailija
9/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuosta on tapella, aloin kirjoittamaan että kumman vika se mielestäni oli, kesken lauseen muutin mieltäni ja aloitin uudestaan että olikin toisen vika, ja siinä kohtaa tajusin että taisi olla vain olosuhteiden summa ja huonoa tuuria. Paita pesulaan ja kissan laatikko pois lukkojen takaa!

Vierailija
10/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella surkea provo. 

Vierailija
11/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa olisi voinut pissiä paidan joka tapauksessa. Uusi ympäristö voi olla stressaava, eikä välttämättä käyttäydy kuten kotonaan.

Vierailija
12/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny ei muka mennyt piloille? :D Ja kuka laittaa kotonaan oven lukkoon, kun menee suihkuun? :D

Vierailija
13/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet huolissasi paidasta? Minä olisin enemmän siitä tyynystä. Sitä on vaikeampi pestä.

Vierailija
14/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteellanne ei ole tulevaisuutta, jos tärkeintä on löytää syyllinen riitoihin.

Vierailija
15/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhteella ei ole tulevaisuutta jos syyllisiä pitää jahdata.

Vierailija
16/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kusee kerran kissan laatikkoon, niin olette sujut.

Vierailija
17/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te (tollot) ymmärrä, että kissan hiekkalaatikko ei saa koskaan olla lukkojen takana!

Mies laittoi oven lukkoon minun tietämättäni, olin eri puolella asuntoa.

Ap

Vierailija
18/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miehen ajattelemattomuutta, kun ei huomannut siirtää hiekkalaatikkoa pesuhuoneesta pois siksi aikaa, kun menee sinne lukkojen taakse. Olisi asia toki voinut Ap:llekin tulla mieleen viimeistään siinä vaiheessa, kun pesuhuoneen ovi naksahti lukkoon. Varmaan harmittaa kun uusi paita on mahdollisesti pilalla mutta hei: kukaan ei ole ilkeyttään tuossa mokannut ja se on silti vain paita!

Vierailija
19/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole kukaan syyllinen. Mustavalkoista ajattelua ja tulette jatkossa keskenänne hulluiksi, jos joudutte joka nippelisnappelista päättämään kuka mitäkin teki. Vahinkoja sattuu. Niistä otetaan joko opiksi tai toistetaan samat virheet niin kauan, kunnes tapahtuu jotakin vieläkin ikävämpää.

Kissan hiekkalaatikko pitää laittaa sellaiseen paikkaan, jonne sillä on esteetön kulku. Mieti itse, jos sinua ei päästettäisi vessaan juuri kun olisi kovin tarve. Kyllä saattaisit itsekin tehdä tarpeesi silloin miehen paidalle.

Vierailija
20/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika oli kissan, ei kummankaan teistä. 

😁. Fakta ja silti alapeukkuja sataa. Mies olisi voinut laittaa hiekkalaatikko kylppärin ulkopuolelle suihkun ajaksi. Ja kissa ehtii pissata, vaikka sitä vahtisi. En syytä ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan