Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vika tämä teistä oli? Tappelu miesystävän kanssa

Vierailija
03.07.2020 |

Eli meillä oli miehen kaverin kissa hoidossa pari päivää. Mies lupasi ottaa vastuun kissan hoidosta. Olin ostanut miehelle syntymäpäivälahjaksi uuden paidan, jonka laitoin aamulla hänen tyynynsä päälle sängylle esille. Mies oli suihkussa tällä välin ja oli lukinnut oven. Kissan hiekkalaatikko oli pesuhuoneessa eli kissa ei päässyt tarpeilleen. Oli sitten kusaissut tämän uuden paidan päälle kun olin itse keittiössä.

Nyt mies syyttää minua siitä etten vahtinut kissaa sillä välin kunnolla kun hän oli suihkussa ja paita on nyt pilalla. (Mahtaako haju lähteä pesussakaan?)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat tulee vaan lihasmuistista. Kun sitä kissaa ei normaalisti ole oven vetää automaattisesti kiinni. Kuten jättää esim. paidan tyynyt päälle, kun normaalista tälläistä riskiä ei ole.

Vierailija
22/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika oli kissan, ei kummankaan teistä. 

😁. Fakta ja silti alapeukkuja sataa. Mies olisi voinut laittaa hiekkalaatikko kylppärin ulkopuolelle suihkun ajaksi. Ja kissa ehtii pissata, vaikka sitä vahtisi. En syytä ketään.

Hih hih.

Paitsi kissaa? Miten se kissan vika on jos ihmiset toimii ajattelemattomasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyny ei muka mennyt piloille? :D Ja kuka laittaa kotonaan oven lukkoon, kun menee suihkuun? :D

Mies halusi r*nkata rauhassa.

Vierailija
24/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ennemmin huolissaan teidän luonteenlaaduista - olette siis kumpikin niitä ihmisiä, joiden mielestä pitää löytää syyllinen joka asiaan?

Vierailija
25/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te (tollot) ymmärrä, että kissan hiekkalaatikko ei saa koskaan olla lukkojen takana!

Mies laittoi oven lukkoon minun tietämättäni, olin eri puolella asuntoa.

Ap

Eli tästä saadaan aasinsilta siihen, mitä ihmettä se ukko siellä lukkojen takana teki, muutakin kuin suihkutteli.

Vierailija
26/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te (tollot) ymmärrä, että kissan hiekkalaatikko ei saa koskaan olla lukkojen takana!

Mies laittoi oven lukkoon minun tietämättäni, olin eri puolella asuntoa.

Ap

Eli tästä saadaan aasinsilta siihen, mitä ihmettä se ukko siellä lukkojen takana teki, muutakin kuin suihkutteli.

Ovi on sellainen "lötkö" että se valuu auki jos kahvaa ei nosta sisäpuolelta ylös eli lukko-asentoon joten tämä on kyllä meille ihan automaattinen liike, sen myönnän.

ap

Vierailija
27/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pidätyskyvytön kissakin kyllä. Voi olla että olisi paidan kussut vaikka olis päässytkin laatikolle. Ihmettelen, miksi se valitsi sängyn, tyynyn ja tyynylläolevan uuden paidan esim. lattian sijasta. Varsinkin kollikissat kyllä merkkailee sinne sun tänne.

Vierailija
28/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa halusi vaan saada teille riidan aikaan :D

Vierailija
29/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuosta saa riidan aikaiseksi? 

Vierailija
30/31 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko, vika ei ole kenenkään. Ehkä himpun enemmän miehen, koska blokkasi kissalta hiekkalaatikolle pääsyn. Tuommoista sattuu, ilkeä kissa, kun kävi sängyllä.

Vierailija
31/31 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ja ota kissa tilalle. Kaverisi on tämän selkeästi jo oppinutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme