Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako sulle käytetyt lastenvaatteet?

Vierailija
20.04.2013 |

Millaiset käy?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Mulle kelpaa tahrattomat, ehjät, iloisen väriset ja lastenvaatteen näköiset vaatteet. Mulla on 1,5-vuotias poika, ja tykkään käyttää hänellä vaatteita, jotka eivät kopioita aikuisten vaatteista, vaan ovat selvästi vaippaa käyttävän taaperon vaatteita.

Vierailija
2/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa käytetyt. Mutta en ihan minkälaisia vaan huoli. Puhtaita, ehjiä nyt ainakin. Kuosit ja mallit pitää olla myös mieluisia, niin äidille kuin varsinaiselle käyttäjällekin. Ostan mieluummin kaupasta uudet ja mieluisat kuin otan ilmaiseksi käytetyt ja rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjät, puhtaat, kauniit ja käytännölliset. Kierrätän paljon ystävien ja sukulaisten kesken. Tahraisia, risoja tai rumia en pidä vaikka ilman saisi. 

Vierailija
4/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset on rumia?

Vierailija
5/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, vaikka käytäjä onkin jo kohta 10v. Minulle kelpaa ehjät, siistit ja puhtaat sekä tietysti pojalle mieluista vaatteet.

Vierailija
6/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahraiset

nukkaiset

reikäiset on rumia

Vierailija
7/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaavat.

Ostan kirpiiksiltä ja netistä siistejä ja hyväkuntoisia vaatteita, jotka miellyttävät omaa silmää. Ostan paria kokoa isompiakin varastoon jos löytyy kivoja.

Arkivaatteiden kanssa en ole kamalan nirso mutta ihan kaikki ei kelpaa. Rikkinäiset ja kovin tahraiset jäävät väliin, ja osa ihan ulkonäkösyistäkin.

Vierailija
8/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kelpaa, myös hieman rikkinäiset ja tahraiset. Niillä on käyttöä hantti- ja varavaatteina. En kuitenkaan osta rikkinäisiä tai tahraisia kirppikseltä, vaan saan niitä (ehjien ja siistien käytettyjen ohessa) sukulaiselta.

Vierailija
9/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjät ja puhtaat kelpaa. Likaiset, risat ja kuosi viime vuosituhannelta ei kelpaa vaikka ilmaiseksi saisi.

Vierailija
10/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa. Joskus on värejä, joita en vaan kestä (tietyt ruskeat esimerkiksi). Nyt lapset on oj 10-5 v, joten saavat sanoa omat mielipiteensä mitä haluavat niistä käytetyistä ja mitä eivät suostu pukemaan päälleen ja jos joku musta on ihan mahdoton, niin sitä en anna, mutta eipä niitä ole tullut vastaan. Jos on joku lapselle mieluisa vaate, jossa esim. pieni tahra, niin saa pitää sen, mutta ei esim. kouluun saa laittaa. Taikka haalarit, joissa yksi palkeenkieli, kelpaa ihan hyvin varahaalareiksi, joita käytetään pihalla pari kertaa talvessa.

Varmaankin puolet meidän lasten vaatteista on muilta saatuja, sen lisäksi myös itse käytettynä ostettuja.

Vierailija
11/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa! Esikoinen on tulossa ja ostan mahdollisimman paljon käytettyä. Kirppareilla tulee vastaan ihan uudenveroisiakin, joten miksi ei? Säästää rahaa ja luontoa. Muutenkin olemme ostaneet paljon käytettyä:kestovaipat, sänky, amme. Kaikki hyväkuntoisia! Ainoastaan vaunut halusin uutena, koska tiedän niiden tulevan kovaan käyttöön ja käytetyistä ei välttämättä tiedä missä kunnossa ne oikeasti on.

Vierailija
12/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mahtuu vähän huonosti, laiharista huolimatta mun on pakko käyttää naistenvaatteita. Olisi ihanaa mahtua lastenvaatteisiin.

Vierailija
13/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kaikki. Natit ja siistit vaatteet voi pitaa paalla koulussa ja hoidossa, muiden osalta materiaalin pitaa olla sellainen, etta kelpaa siivoukseen. En raaski ostaa ratteja. Mutta melkein vaate kuin vaate nykyaan kay, ennen en ollut niin tarkka, mutta taalla ulkomailla jossa nyt asun pukeudutaan paremmin.

Vierailija
14/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kyllä hyväkuntoiset ja hyvännäköiset käytetyt vaatteet. Lapsi on tarkempi pukeutumisensa suhteen... Olen ihan turhan laiska kiertämään kirpputoreja, joten ei tule oikein ostettua käytettynä. Kun aina pitäisi raahata tuo 8v tyttökin mukana sanomassa se oma painava mielipiteensä.

Vierailija
15/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, jos jostain saisi ehjiä ja sopivan kokoisia

Huutiksesta toisinaan ostan käytettyäkin. Suurin osa meidän vaatteista on uutena ostettuja. Ostan alesta ennakkoon isompia kokoja.

Serkulta joskus jotain tulee, mutta ne on valmiiksi liian pieniä ja parhaat ilmeisesti menee kirpparille. Sitä ihmettelen, miksi ne risat ja tahraiset tarvitsee tänne kantaa, kun heillä olisi roskis taloyhtiön pihalla ja me okt-asujina maksetaan jätemaksut itse.

Vierailija
16/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa, näköjään. Ei vielä koskaan ole tullut vastaan mitään sellaista, jonka pojilleni kelpuuttaisin. Tosin en nyt mitenkään kovasti ole edes etsinyt.

Vierailija
17/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kaikki, paitsi rikkinäiset ja tosi epäkäytännölliset. Huonoimmat pakataan mökille rönttävaatteiksi, eikä niitä tuoda enää kotiin pyykkiin. Korkeintaan hangataan vielä takan lasiluukku kirkkaaksi ja putsataan perimmäiset pölynurkat, jotka yleensä jää siivotessa huomiotta. Sitten ne poltetaan nuotiossa tai pistetään roskiin.

Vierailija
18/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, ja lapsille itselleenkin kelpaa, 11 ja 9 v. Saavat itse kyllä olla valitsemassa. 

Vierailija
19/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, ja lapsille itselleenkin kelpaa, 11 ja 9 v. Saavat itse kyllä olla valitsemassa. 

Vierailija
20/47 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi