Munasolun luovuttajaa etsimässä: Enkelin sijaan oikea vauva
Olemme vauhdilla neljääkymppiä lähestyvä pariskunta ja vuosikymmenen lapsettomuushoitojen aikana olemme menettäneet lukuisia pienokaisia ennen kuin raskaus on ehtinyt edes puoleen väliin, aina samasta syystä, joten nyt jo voidaan havaita, että munasoluni eivät ole elinkelpoisia. Suurin toiveemme olisi oma vauva, mutta luovuttajajono on valtavan pitkä. On musertavaa nähdä muiden vauvoja kun omia pienokaisiamme voimme muistella vain hautausmaalla. Kumpa joku teistä äideistä voisi auttaa meitä tulemalla ristiinluovuttajaksi, apunne olisi korvaamaton. Jos haluat auttaa meitä niin voitaisiin sopia yksityiskohdista sähköpostilla ja sitten voisit olla yhteydessä lapsettomuusklinikkaan, jossa olemme hoidoissa. Olethan yhdeydessä meihin osoitteeseenpienokaisenkaipuu@outlook.com. Kumpa haaveemme omasta vauvasta pian toteutuisi.
Kommentit (42)
Tsemppiä ja onnea todella paljon oikean pienokaisen löytymiseen. Olette rukouksissani.
Hei! Olen aikeissa luovuttaa munasoluja ensi vuoden puolella. Voin myös luovuttaa suoraan. Laita viestiä tähän ketjuun niin otan yhteyttä! Yst.terveisin Tuleva Lahjoittaja:)
Laita viestiä tähän ketjuun niin otan yhteyttä!
No etkö voi ottaa yhteyttä suoraan aloituksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen...?
Laita meiliä tohon osoitteeseen taukki.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 18:44"]
Hei! Olen aikeissa luovuttaa munasoluja ensi vuoden puolella. Voin myös luovuttaa suoraan. Laita viestiä tähän ketjuun niin otan yhteyttä! Yst.terveisin Tuleva Lahjoittaja:)
[/quote]
Minä myös voin luovuttaa. ota yhteyttä pian.
Ei se ap sinun lapsesi kuitenkaan olisi, jos vierasta munasolua käytetään. Olet pelkkä hautomo ja synnytät vauvan vieraan ihmisen perimällä. Itse en sellaiseen pystyisi enkä kyllä luovuttaisi munasolujanikaan.
Miksette ole menneet adoptiojonoon?
Mielelläni lahjoittaisin munasolujani, mutta minua ei hyväksytä luovuttajaksi, koska minulla on PCO. 2 lasta olen siitä huolimatta saanut ja hormoneilla munasolut kasvavat riittävän suuriksi.
Tuo on törkeintä mitä olen KOSKAAN kuullut!
Minulla on adoptiosisko ja voin kertoa, että hän on äidilleni ja isälleni AIVAN yhtä ikioma kuin minä ja biologinen veljenikin. Siskolleni äiti ja isä ovat aivan yhtä ikiomia kuin minullekin. Ja sisko on minun ikioma siskoni. Perimällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko lapsi ikioma vai ei!
ps. Siskoni lapsella on jopa aivan samanlaiset korvat kuin minulla :) .
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 08:38"]
Ei se ap sinun lapsesi kuitenkaan olisi, jos vierasta munasolua käytetään. Olet pelkkä hautomo ja synnytät vauvan vieraan ihmisen perimällä. Itse en sellaiseen pystyisi enkä kyllä luovuttaisi munasolujanikaan.
Miksette ole menneet adoptiojonoon?
[/quote]
Minulla olisi alkioita pakastimessa mutta en uskalla antaa niitä sillä pelkään, että joku olemassaolevista lapsistani aikuisena rakastuu biologiseen täyssisarukseensa tietämättä sukulaisuussuhteesta.. tämä on syy, miksi mielestäni pitäisi myös luovuttajille kertoa, onko alkiosta syntynyt vauva ja missä kuussa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 08:54"]
Minulla olisi alkioita pakastimessa mutta en uskalla antaa niitä sillä pelkään, että joku olemassaolevista lapsistani aikuisena rakastuu biologiseen täyssisarukseensa tietämättä sukulaisuussuhteesta.. tämä on syy, miksi mielestäni pitäisi myös luovuttajille kertoa, onko alkiosta syntynyt vauva ja missä kuussa.
[/quote]
Tosi todennäköistä...
Ehkei todennäköistä mutta mahdollista kuitenkin. Suomi on pieni maa, ja jos hoidot tehdään samassa kaupungissa, ja perheet jäävät samoille sijoille asumaan, todennäköisyys vain kasvaa...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:02"]
[/quote]
Tosi todennäköistä...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:05"]
Ehkei todennäköistä mutta mahdollista kuitenkin. Suomi on pieni maa, ja jos hoidot tehdään samassa kaupungissa, ja perheet jäävät samoille sijoille asumaan, todennäköisyys vain kasvaa...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:02"]
[/quote]
Tosi todennäköistä...
[/quote]
[/quote]
Tiedätkö että sä et ole muutakuin ilkeä, kun tulet tälläiseen ketjuun selittämään alkioistasi jotka on olemassa mutta et halua niitä antaa koska sinulla on hyvin epätodennäköinen pelko.
Ihan älyvapaa pelko tuolla yhdellä. Mene hoitoon tai ainakin ole hiljaa alkioistasi tällaisessa ketjussa.
Eikö biologinen täyssisaruus tarkoita, että sekä äiti että isä ovat lapsella samat? Miten siis nr. 11:n lahjoittamat munasolut voisivat saada aikaan täyssisaren, ellei hänen miehensä samalla luovuttaisi siittiöitä...?
No, jokatapauksessa typerä kommentti.
En luovuta enää, mutta olen sitä tehnyt ja toimenpiteenä se ei ollut minulle mikään kummoinen. Joo, pistettiin hormoneja ja sorkittiin sisuskaluja, mutta siihen sai myös hyvät mömmöt, ei sattunut.
Toisin se, joka kävi punktiossa omaa vauvaansa varten, itki katkerasti siellä sermin takana, puhui miehelleen ja syytti hormoneita, sanoi että hoidot ovat ihan kauheita.
Sinä alkiopakastaja, jos oikein häijyksi ruvetaan niin miten toimintasi eroaa abortista? Jätät antamatta elämälle mahdollisuutta?
Ja ainoa ongelma, jonka olen itse tässä kehittänyt, on se että tuolla jossain voi olla mies, joka on jo lapseni isä... Ajatteles, jos sen kanssa menisin yhteen! HAH!
Jos 150 000 euroa olette valmiita maksamaan niin luovutan.
Yrittäisitte nyt vaan adoptiota. Se on eettisempää kuin ruinata toiselta munasolua.
En minä ainakaan luovuttaisi.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:23"]
Jos 150 000 euroa olette valmiita maksamaan niin luovutan.
[/quote]
Mulle riittää 120 000 € niin saan asuntolainan pois.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:26"]
Yrittäisitte nyt vaan adoptiota. Se on eettisempää kuin ruinata toiselta munasolua.
En minä ainakaan luovuttaisi.
[/quote]
En luovuttaisi minäkään, ajatuksenakin vastenmielinen ja sairas.
Tsemppiä teille, toivottavasti löydätte luovuttajan! Olen itse ollut kerran luovuttamassa ja luovuttaisin mielelläni, mutta hormonihoidot laittoivat elimistöni niin sekaisin, että lääkäri kielsi kokeilemasta uudelleen :(