Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisi eroon nettirippuuvuudesta?

Vierailija
20.04.2013 |

ev

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos selvität niin kerro minullekin.

Minä en edes nauti netissä roikkumisesta, tylsistyn vain. Haluan siitä eroon enkä pääse, kun on niin paljon helpompaa haaskata aikaa kuin tehdä jotain mielekästä...

Vierailija
2/9 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 19:52"]

Jaa-a. Jos selvität niin kerro minullekin.

Minä en edes nauti netissä roikkumisesta, tylsistyn vain. Haluan siitä eroon enkä pääse, kun on niin paljon helpompaa haaskata aikaa kuin tehdä jotain mielekästä...

[/quote]

Täällä samanlainen... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa jonkin sortin nettiriippuvuus.. Kotiin kun tulen niin laitan koneen päälle ja sen jälkeen roikun tässä koko ajan jotain uutta tekemistä keksien. Saatan myös seilata eri sivujen väliä jatkuvasti odottaen jotain uutta päivitystä. Huoh. 

Varmaan pitäisi poistaa turhat tunnukset, lopettaa blogien seuraaminen ja pistää tuntiraja/päivä.

Vierailija
4/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä, huh

Vierailija
5/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 00:01"]

Mulla on kanssa jonkin sortin nettiriippuvuus.. Kotiin kun tulen niin laitan koneen päälle ja sen jälkeen roikun tässä koko ajan jotain uutta tekemistä keksien. Saatan myös seilata eri sivujen väliä jatkuvasti odottaen jotain uutta päivitystä. Huoh. 

Varmaan pitäisi poistaa turhat tunnukset, lopettaa blogien seuraaminen ja pistää tuntiraja/päivä.

[/quote]

Kannattaa käydä lääkärin tai terveydenhoitajan juttusilla. Nettiriippuvuutta voidaan hoitaa tehokkaasti esim. terapian tai lääkityksen avulla. Kelan kustantamaa terapiaa voi olla tietenkin vaikea saada, mutta nettiriippuvuutta voidaan hoitaa myös esim. neuroleptilääkityksen avulla. Neuroleptit on todettu tehokkaiksi nettiriippuvuuden hoidossa ja myös sivuvaikutukset ovat vähäisiä.

Vierailija
6/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin lobotomian, kuulemma auttaa hyvin

Vierailija
7/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 00:01"]

[/quote]

Kannattaa käydä lääkärin tai terveydenhoitajan juttusilla. Nettiriippuvuutta voidaan hoitaa tehokkaasti esim. terapian tai lääkityksen avulla. Kelan kustantamaa terapiaa voi olla tietenkin vaikea saada, mutta nettiriippuvuutta voidaan hoitaa myös esim. neuroleptilääkityksen avulla. Neuroleptit on todettu tehokkaiksi nettiriippuvuuden hoidossa ja myös sivuvaikutukset ovat vähäisiä.

[/quote]

Ennen neuroleptilääkitystä minä kyllä aion kokeilla wanhan kansan parannuskeinoa nimeltä "itseään ottaminen niskasta kiinni", ja jos se ei toimi, löytyy myös modernimpi eksoottinen rohto jota kutsutaan nimellä "nettilukko-ohjelma".

Masennus on asia erikseen, mutta joskus ihmiset ovat vain helvetin saamattomia, kuten esim. minä. Nettiriippuvuus ei ole mikään fyysinen riippuvuus, josta saisi todellisia vieroitusoireita. Se on opittu paha tapa.

Vierailija
8/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa jo vuosien nettijumittamisen takia jumittaa myös selkä ja niska-hartiaseutu...  Kökötän läppärillä sohvalla illat. Pelkään, että on jotain pahaakin rappeumaa kaularangassa :C

Vierailija
9/9 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina varma, että pääsen siitä eroon "huomenna", "kunhan olen lukenut tämän sivun"... Ja näin on mennyt ainakin 7 vuotta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä