Naiset ja orgasmivaikeudet
Kuinka yleistä naisilla on se, että orgasmi tulee jo muutamassa sekunnissa kun vehkeen työntää sisään? Mitä netistä on tullut nähtyä, niin muka suuri osa ei saa ollenkaan yhdynnässä orgasmia. Olen hieman epäuskoinen.
Minulla on suhteita kerennyt jo olemaan riittämiin, ja oikeastaan vain yksi kumppaneistani ei saanut orkkua yhdynnässä, vaan homma hoitui kielihommilla loppuun. Yleensä on ollut niin, että jo sisään työntyessä kumppani on joutunut ''pysähtymään'' ettei tulisi heti. Joka oli kyllä kieltämättä aika kiihottavaa, kun työnnyin siltikin syvemmälle ja nainen laukesi vaikerrellen. Kiusa se on pienikin kiusa ;). Mutta asiaan.
Tällä hetkellä minulla ei ole suhdetta, mutta yksi vakihoito löytyy. Itse olen reilu kolmekymppinen ja nainen 40 vuotias. Hän kertoi ettei ole ikinä saanut emätinorgasmia, mutta minun kanssani hän laukeaa helposti todella useasti, jopa 8 kertaa viidessä minuutissa, välillä tuntuu ettei hänen orgasmeistaan tule loppua ennenkuin vedän kalun ulos. Pienimuotoinen ihmetyksen paikka kun miettii että orgasmit eivät muka naisille tule yhdynnässä, tai se on hankalaa.
Oma vehkeeni on aivan normaalimittainen, ei mikään jättiläinen (n. 16cm pitkä, ja 13-15cm ympärysmitaltaan) tosin olen melko useasti kuullut että se olisi pitkä ja paksu, suurempi kuin keskiverto. Itse en oikein pidä sitä suurena, ja aivan sama se minulle on, näillä mennään.
Mitkä on kokemukset kanssaeläjillä? Naiset varmaan osaa vastata tähän melko eksaktisti.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 17:22"]
Minä en ainakaan koskaan ole saanut siitä orgasmia että kalu on sisälläni, ainoastaan jos olen itse avittanut tai sitten nuolemalla. Haluaisin kyllä, muttei :/ Harmittaa!
En varmaan osaa rentoutua tarpeeksi, odotan vain sitä orgasmia..:(
[/quote]
Minulla sama juttu mutten pidä sitä ongelmana.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 13:22"]
Minä en ainakaan koskaan ole saanut siitä orgasmia että kalu on sisälläni, ainoastaan jos olen itse avittanut tai sitten nuolemalla. Haluaisin kyllä, muttei :/ Harmittaa!
[/quote]
[/quote]
Sama juttu alkuun pidin ongelmana, mutta osaan nauttia seksistä ihan ilman orgasmiakin. Miehillä on nykyään kummallinen pakkomielle naisen orgasmista ja nimenomaan siitä, että se tapahtuisi yhdynnässä. Ap:lle sanoisin että tod näköisesti ainakin osa naisistasi on teeskennelleet orgasminsa yhdynnässä, on oikeasti aika yleistä ettei orgasmia saa yhdynnässä.
Miehille sanoisin, että ei kannata ajatella, että kalussa olisi jotain vikaa, jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia. Se kalu voi tuntua hyvältä silti.
En tiedä minkälainen peniksesi on (miten voi olla 13-15 ympärys), mutta kyllähän paksuus on naisen orgasmin kannalta se tärkein juttu.
Kalu ei todellakaan ole kaiken a ja o. Kaikkein tärkeintä on, että nainen tuntee olonsa haluttavaksi ja pystyy antautumaan täysin miehelle jalat harallaan. Miehen tulisi lisäksi koko ajan kehua naisen rintoja ja tussua sekä perää. Näin toimien nainen voi saada orgasmin, jos mies vielä hieroo häpykieltä taitavasti sekä tunkee nakkinsa pesään.
Minulla on penis kooltaan 15-16 cm eli ihan tavallisen pituinen, mutta myöskin normaalia paksumpi. Olen ollut kymmenien naisten kanssa ja saan heille tuotettua orgasmin helposti kyllä jollain keinolla (eli en ole ihan tumpelo sängyssä), mutta yhdynnässä harvemmin. Vain muutama on tainnut saada yhdynnässä. Ainoastaan kerran osui kohdalle nainen, joka sai melkein heti kun istahti päälle. Melkein kaikki ovat olleet kännisiä yhden illan juttuja, en tiedä kuinka se vaikuttaa asiaan. Eli vaikka monet naiset liputtavat paksuuden puolesta, niin ei se mitään orgasmeja takaa. Tai sitten en vain osaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 13:46"]
En tiedä minkälainen peniksesi on (miten voi olla 13-15 ympärys), mutta kyllähän paksuus on naisen orgasmin kannalta se tärkein juttu.
[/quote]
Kunnon seisokissa talouspaperirullan sisälle mahtuu niin että jää ihan vähän tyhjää reunoille. Ihan näin referenssinä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 13:22"]
[/quote]
[/quote]
Sama juttu alkuun pidin ongelmana, mutta osaan nauttia seksistä ihan ilman orgasmiakin. Miehillä on nykyään kummallinen pakkomielle naisen orgasmista ja nimenomaan siitä, että se tapahtuisi yhdynnässä. Ap:lle sanoisin että tod näköisesti ainakin osa naisistasi on teeskennelleet orgasminsa yhdynnässä, on oikeasti aika yleistä ettei orgasmia saa yhdynnässä.
Miehille sanoisin, että ei kannata ajatella, että kalussa olisi jotain vikaa, jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia. Se kalu voi tuntua hyvältä silti.
[/quote]
Saan kyllä joka yhdynnässä, kunhan stimuloin itse klitorista samalla.
- 3
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 15:11"]
Minulla on penis kooltaan 15-16 cm eli ihan tavallisen pituinen, mutta myöskin normaalia paksumpi. Olen ollut kymmenien naisten kanssa ja saan heille tuotettua orgasmin helposti kyllä jollain keinolla (eli en ole ihan tumpelo sängyssä), mutta yhdynnässä harvemmin. Vain muutama on tainnut saada yhdynnässä. Ainoastaan kerran osui kohdalle nainen, joka sai melkein heti kun istahti päälle. Melkein kaikki ovat olleet kännisiä yhden illan juttuja, en tiedä kuinka se vaikuttaa asiaan. Eli vaikka monet naiset liputtavat paksuuden puolesta, niin ei se mitään orgasmeja takaa. Tai sitten en vain osaa.
[/quote]
Juu, tämä kyllä vaikuttaa asiaan todella paljon. Känni vie tunnon aika pahasti.
Minä saan yhdynnässä orgasmin ihan helposti mieheni kanssa. Paljon on ollut miehiä kenen kanssa en saa. G-pisteorgasmi yhdynnässä on kaikkein paras. Klitorisorgasmeja saan aika harvoin, mutta 99% saan orgasmin yhdynnässä, jomman kumman.
11 jatkaa
Niin ja ap:n kysymykseen, olen joskus itse saanut orgasmin melko nopeasti yhdynnän alettua. Ei välttämättä ole kestänyt minuuttiakaan. Tämä onnistui siis vain yhden miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:32"]
11 jatkaa
Niin ja ap:n kysymykseen, olen joskus itse saanut orgasmin melko nopeasti yhdynnän alettua. Ei välttämättä ole kestänyt minuuttiakaan. Tämä onnistui siis vain yhden miehen kanssa.
[/quote]
Joo, parasta. (AP tarkoittanee alkuperäisen viestin lähettäjää? Siis viestikertjun aloittajaa?)
- AP
Kyllä minä aina olen saanut kohtuu helposti orgasmin yhdynnässä. Jos on jäänyt saamatta niin se on sitten korvien välistä kun ei ole saanut työnnettyä muita ajatuksia mielestä. Fyysisesti se on helppoa eikä juurikaan ole miehestä kiinni. Nuolemalla en orgasmia saa, mutta en sitä menetykseksi koe.
Saan orgasmeja hyvinkin nopeasti, kun olen sopivan kiihottunut ja asento oikea. Nuolemalla en ole saanut ikinä, enkä sellaista edes kaipaa.
Kerran olin hyvin niukkavarusteisen miehen kanssa ja kuinka ollakaan, sain orgasmin heti hänen tunkeuduttuaan minuun. Tunne oli uskomaton ja jäi kertaluontoiseksi.
Miksi epäillään naisten orgasmiongelmia? Toiset saa helposti, toiset helposti joskus jonkun kanssa, jotkut saa harvemmin, toiset ei ikinä ja yllättävän suuri osa myös feikkaa. Mikä motiivi olisi sanoa ettei ikinä saa orgasmia, jos kuitenkin saa?
Nimim. En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä