Mitä voisi laittaa kuplaveden sekaan mausteeksi?
Olen ihan tajuttoman huono juomaan vettä, välillä käy niin että ainoa neste koko päivässä on aamukahvi ja lasillinen vettä johon laitan berocca-tabletin :/. En vaan tunne janoa. Sodastream on, mutta pelkän kuplaveden juominen tympii, kertokaa mitä käytätte maustamassa vesiänne! Niitä sodastreamin makusiirappeja tms en ole kiinnostunut kokeilemaan, ajattelin kokeilla erilaisia yrttejä/hedelmiä/marjoja yms
Kommentit (23)
Miksi se pitäisi maustaa? Lasillinen menee silloin tällöin vaikka ei maistuiskaan miltään.
Sitruunaa käytän itsekin. Myös lime antaa kivan maun. Oikeastaan sekaan voi laittaa mitä vaan, mikä maistuu itsrlle. Soseuta mansikoita, anasta, päärynää.. mitä nyt mieleen tulee. Pienikin määrä antaa kivasti makua.
Koskenkorvaa. 50/50 on hyvä suhde.
Sitruunaa, mitä tahansa mehua, hypoysellinen suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi maustaa? Lasillinen menee silloin tällöin vaikka ei maistuiskaan miltään.
No siksi koska se tympii. Haluan vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, odotinkin milloin tämä tulee!
Laimenna omenamehua kuplavedellä! Hyvää ja raikasta :D
Tuore kurkku on minusta raikasta, samoin sitruuna, lime, greippikin kiva. Mistä pidät itse? Siihenhän sopii vaikka mansikka ja mikä tahansa, josta helposti lähtee makua.
Sitrushedelmiä, suolaa, mehua, minttua, kiiviä, nektariinia, kurkkua. Esimerkiksi muutama oksa minttua ja pari kurkkusiivua antaa kivan maun. Ripaus suolaa toimii etenkin kuumina kesäpäivinä.
Kurkkuviipaleita ja paljon persiljaa
Sitruuna = hyvästi hampaat!
Laittaisin itse Fun Light mehua, mut mieluiten juonnkyllä ihan vaan hanavettä.
Fun Light -tiivistettä ja siihen päälle kivennäisvesi. Bongasin tämän ig-storysta.
Laitan joskus vissyyn lorauksen appelsiinituoremehua. Toimii.
Ehdotan yliajetun siilin aurinkokuivattua polkuanturaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, odotinkin milloin tämä tulee!
Pyhänä kirkon jälkeen saa käyttää myös jalkkaria.
Laitan myös yleensä sitruunaa tai limeä jos jollain haluan maustaa. Inkiväärikin toimii.
Itse puristan sitruunaa, hyvää on, mutta suupielet halkeilee herkästi.