Niin hyviä tuotteita että haluaisit kirjoittaa valmistajalle?
Niin hyviä tuotteita, että haluaisit kirjoittaa valmistajalle tai maahantuojalle, etteivät koskaan lakkaa valmistusta?
Mulla on yks:
Pirkka Color Mask sävyttävä hiusnasmio TOFFEE.
On näköjään vielä Suomessa Ylöjärvellä valmistettua. Saan sillä juuri sopivan strawberry blonde säväytyksen. Jos vielä blondaukset on mennyt vähän överiksi niin tämä toffee tasapainottaa.
Kommentit (274)
Salosen pimeäpullo -tuotteet. Erityisesti Mestarin salaatinkastike. Nam.
Est&Enjoy valmissalaatit. Aina tuoreet, runsaat ja monipuoliset. Omat suosikkini kreikkalainen juustosalaatti ja erityisesti falafel-hummussalaatti. Eivät sisällä jäävuorihaketta, kuten useimmat valmissalaatit!
Eilamarin hapanleiville ääni myös täältä, samoin hapankorpuille! Aivan tosi hetkullisia, lähinnä ruistuotteita mihin gluteenittomat tuotteet pääsevät. Pitääkin laittaa palautetta :)
Hartwallin Original lonkero. Kiitos ja jatkakaa valitsemallanne linjalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän tylsä, mutta Sini-tuotteen siivousvälineet. Kaikki toimii yhteen, ja siivous sujuu kuin tanssi.
Tätä Sini-tuotteiden suosiota en ole koskaan tajunnut. Muotoilu on kömpelöä niin rikkaharjassa ja -lapiossa kuin kaikessa muussakin. Esim. Sini-vaateteippiharja on huonompi käteen ja isompi kuin vaikka Rainbow´n tai Ikean vaateteippiharja. Kalliimpi myös, ja reippaasti. Viledan harja ja kihveli ovat näppärämmät ja helpommin puhdistettavat kuin Sinin kohelon muotoiset vastaavat. Hankausvoimaltaan parhaat ja kulutusta kestävimmät mikrokuituliinat saa ammattilaisten siivoustarvikeliikkeestä (esim. Tampereella Yellow Service). Lattian pesuunkin löytyy parempia ratkaisuja kuin Siniltä.
Mielelläni haluaisin Sini-merkistä tykätä, koska se on kotimainen ja perinteinen, mutta ei toimi siivouksessa ollenkaan yhtä hyvin kuin mitkä tahansa muut tuotteet. Anteeksi siitä. Olen siivousta työkseni aiemmin tehnyt, jolloin miellyin oikeasti hyviin tuotteisiin.
Ja jottei mene aivan ohi aiheen, niin läppäreistä paras on tietysti Macbook Air, kalentereista ja muistivihoista Moleskine, maustetuista viinoista inkivääri-Koskenkorva, huonekaluista Artek, ripsareista Sensain 38º ja naudanpaistileikkeistä Rönkä. Harmi kun Rönkää ei tahdo eteläisemmästä Suomesta oikein saada.
Acon puhdistusvaahto sekä yö- ja päivävoiteet
Pingviinin vegaaninen suklaatuutti!
Jouduin aloittamaan maidottoman ruokavalion vähän aikaa sitten, ja tämä on ensimmäinen vegejätski, jossa vegaanisuus ei maistu kilsan päähän. Oikeasti hyvä tuutti kenelle tahansa, valmistettu nähtävästi kaurapohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Pingviinin vegaaninen suklaatuutti!
Jouduin aloittamaan maidottoman ruokavalion vähän aikaa sitten, ja tämä on ensimmäinen vegejätski, jossa vegaanisuus ei maistu kilsan päähän. Oikeasti hyvä tuutti kenelle tahansa, valmistettu nähtävästi kaurapohjaan.
Pingviini on monikansallisen Nestlen omistuksessa. Oikeasti hyvä tuutti kenelle tahansa? Varmaan samasta äidinmaidon vastikkeesta tehty jota markkinoitte kehitysmaissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin laittaa kiitosta yhdelle pienleipomolle joka valmistaa ohrarieskaa. Aika lähellä sitä samaa mitä kotikylän (vuosia sitten jo lopettanut) leipomo teki ja joka oli lapsuuden herkkua. Olen kiitellyt myös Kivikylän pulled porkista.
Minkä leipomon? Puhutko Kursulaisen ohrarieskasta?
Olen tosi tyytyväinen Lamborghiniini. <3
Valion fabriikkijäätelöt
Gateaun mansikkawienerit
Pirkka jalapeno maalaisperunasipsit
Herbina deodorantit
Atopik itseruskettava neste kasvoille
Isokarin limegraavattu lohi lidlissä, taivaallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvan vanhat autot - salmiakki, etenkin se iso yksittäispakattu.
Parasta salmiakkia mitä olen ikinä syönyt, ja se yleensä n. 20snt maksava salmiakkipala on täydellisen kokoinen akuuttiin salmiakin/makean himoon. Ei tule kaloreita niinkuin esim. suklaapatukasta (yhdessä on n. 45kcal), eikä tarvitse turhaan ostaa koko pussillista saadakseen pienen salmiakkihimon tyydytettyä, jolloin sitten tuleekin syötyä se koko pussi, ja niitä kaloreitakin vähän enemmän... Mikään askissa oleva salmiakki ei ole yhtä hyvää.
Halva on vieläpä kotimainen perheyritys. Pitääkin laittaa hyvää palautetta heille, etteivät vie lempiherkkuani pois markkinoilta.Halvan tehdas on meiltä parin km päässä. Välillä kun tuulee sieltä,päin, tulee hedelmäkarkkien tuoksu tänne asti. Noin kerran kuussa käyn heidän tehtaanmyymälässä, sieltä saa edulliesti 2. luokan nameja. Mitä on myynnissä vaihtelee sen mukaan, mitä on valmistettu. Voin seuraavalla kerralla viedä terveiset sinne :) Halvan salmiakit on ihan parhaat! Voittaa Fasun mennentullen.
Mä asun noin kilometrin päässä ja selvästi tuoksuu laku ja salmiakki välillä! Haen myös tehtaanmyymälästä välillä, varsinkin ihan tuoretta lakua, parasta:)
Isokarin lohipyörykät tai jotain sinne päin. Ovat niin hyviä.
Tokmannin hautcreme- oliiviöljyvoide
Olisinpa ollut aikoinaan kaukaa viisas ja nöyrästi anellut Resenkoffin rinkelileipomoa jatkamaan...
Haminassa tekivät maailman parhaat ja ainutlaatuiset vesirinkelit.
Lumenen CC-meikkivoide! Käyttänyt sitä jo noin 5 vuotta , sulautuu ihoon täydellisesti ja kestää myös mulla täydellisenä jopa kaksi päivää ( silloin kun jäänyt muutaman kerran pesemättä vaikka en tätä säännöllisesti teekään:D)
Tosin tuntuu että ovat muuttaneet koostumusta ellen nyt ostanut jotain maanantaikappaletta tänään :( mutta tämä on mulla ollut paras, ja muuhun en vaihtaisi!
Fazerin kookossuklaa, jos olisi levynä ostaisin myös sen edes limitededition versiona
Pitäisikin laittaa kiitosta yhdelle pienleipomolle joka valmistaa ohrarieskaa. Aika lähellä sitä samaa mitä kotikylän (vuosia sitten jo lopettanut) leipomo teki ja joka oli lapsuuden herkkua. Olen kiitellyt myös Kivikylän pulled porkista.