Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin hyviä tuotteita että haluaisit kirjoittaa valmistajalle?

Vierailija
02.07.2020 |

Niin hyviä tuotteita, että haluaisit kirjoittaa valmistajalle tai maahantuojalle, etteivät koskaan lakkaa valmistusta?
Mulla on yks:
Pirkka Color Mask sävyttävä hiusnasmio TOFFEE.

On näköjään vielä Suomessa Ylöjärvellä valmistettua. Saan sillä juuri sopivan strawberry blonde säväytyksen. Jos vielä blondaukset on mennyt vähän överiksi niin tämä toffee tasapainottaa.

Kommentit (274)

Vierailija
61/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santen Family Day Cream Bio-Pomegranate&Marula päivävoide. Tuoksu on huumaava enkä edes yleensä pidä hajustetuista rasvoista. Ihoni näyttää nelikymppisenä paremmalta kuin kolmekymppisenä, kun tuhlasin ”parempiin” päivävoiteisiin kuten Clarinsiin yms

Vierailija
62/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjon pakarin sipulisämpylät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IcePeakin reput. Todella kestäviä tuotteita ja hinta puolet kilpailevien ”urheilureppujen” tuotteista. IcePeakin ja Luhdan vaatteet sen sijaan jätän suosiolla kehä kolmosen ulkopuolelle 😅

Vierailija
64/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä jos nyt ihan oikeasti kirjoitettaisiin näistä positiivista palautetta valmistajille? Valitettavan useinhan negatiivinen palaute kyllä annetaan kärkkäästi, mutta jos asiat ovat hyvin, kukaan ei muista mainita. Varmistettaisiin myös osaltamme, että tuotetta ei muuteta eikä poisteta.

Vierailija
65/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikian viinietikkasipsit! Niitä parempia sipsejä ei ole!

Vierailija
66/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taffelin Cheese & Onion Rings. 

Juuston ja sipulin liitto on taivaassa solmittu - joopa joo... Koukuttaa kuitenkin siinä määrin, että epäilen vahvasti itse Vanhan Vihtahousun sekaantuneen sorkkineen tämän tuotteen luomiseen!

Jokin lenkki vanhassa kunnon askeetikko-Suomen sokeriton-laktoositon-rasvaton-suolaton-hajuton-mauton - tuoteketjussa on näiden rinkuloiden osalta pahasti pettänyt - haluaisinkin reklamoida Taffelia, THL:ää ja muita tahoja, jotta tällainen oraalinautintoihin vakavasti addiktoiva elintarvike vedettäisiin kansanterveyden nimissä takaisin ja tilalle lanseerattaisiin vaikka tuohi-, pettu-, kääpä-, jäkälä- tai naurislastuja.

Elämän karuutta alleviivaamaan vielä korkeintaan kirveellä avattavissa oleva pussi; jos muutama sormi ährätessä menetetään, sen parempi - koska "hullu se hyvää hamuaa, viisas tyytyy v-tutukseen".

😄

Kai sinulta on jo tulossa nykyajan sananlaskukirja? Minä ainakin olen jonossa ostamaan yhden. (Ja kirjoitan sitten tietenkin hyvää palautetta kustantajalle)

Vierailija
67/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepolan siiderit. Suomalaisista omenoista ym., Suomessa tehty.

Vierailija
68/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin suomessa kunnon puuvillasta tehdyt aluslakanat.Nykyään ovat ohkaista luirua jotka heti kuluvat puhki.

Vierailija
69/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikylän Vanhan ajan nakit ja Palvarin lihapyörykät, superherkullisia! - Ja minä syön yleensä lähinnä kasviksia, kalaa ja kanaa. ;)

Vierailija
70/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran talvella pudotin sonyn nappikuulokkeet lumiseen maahan parkkipaikalla ja löysin ne vasta melkein viikon päästä kun lumet sulivat. Toimivat vielä moitteettomasti pitkään tuon jälkeen. Kyseistä mallia ei tosin kai enää valmisteta eikä ole tullut yhtä kestäviä kuulokkeita vastaan.

Samsungin puhelimen mukana tulleet nappikuulokkeet ovat käyneet kaksi kertaa 40 pyykinpesuohjelman läpi ja toimivat edelleen. 

Vierailija
71/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ koivu hiushuuhde. Ihana tuoksu ja sopivan kevyt hoitoaine, voi käyttää pelkästään pesuun myös.

Vierailija
72/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuneiti selvityssuihke

Vierailija
73/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HT Collectionin syväpalasohva. Sen kun sain elämääni pari vuotta sitten, niin mitään muuta luksusta en ole tarvinnut.

Oikeastaan vähän sairasta miten ihmisen elämänlaadun peruspilari voi olla hyvä sohva. Suomalainen firma. Olen tästä antanut palautetta, 15 vuotta etsin hyvää sohvaa.

Vierailija
74/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermacell -hyttysenkarkotin. Paras keksintö ikinä! Oikeasti toimii ja karkottaa hyttyset. En enää koskaan mene mökille ilman.

Vierailija
75/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pirkka hiusten kevytsävyt on mulle myös mielee. Hinta-laatusuhde on järjettömästi ihan omaa luokkaansa. juuri tuo "toffee" on suosikkini. Itsellä sellaiset maantien-viileät keskiruskeat hiukset. saan toffeesta juuri sopivan lämmön ja elävyyden hiuskuontalooni. kokeilin alussa sitä ruskeaa ja sitten kokeilin punasta. Kummastakin tuli liian kylmä, räikeä ja kova sävy. siis toivoisin, että pirkka laajentaisi mahtavaa sarjaansa juuri noihin murretumpiin ja neutraaleihin sävyihin, kuten "toffee" jotka sopii meille suomalaisille parhaiten.

tuo pirkan ruskea ja punainen sävy ovat upeita heille, jotka haluavat lähes mustan, viileän värin tai kylmän punaisen. Itse olen sekoittanut toffeeseen hiukan ruskeaa sekä punaista.

Kiilto on upea ja hiukset ovat hyvihoidetut. Sävy on kestävä.

Toivottavasti "pirkka" on kuulolla ja alkaa tehdä lisää ihania sävyjä esim. kupari, mahonki, ruusukulta jne.

Vierailija
76/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokke-merkin taluttimet bgb-lukolla.

IcePeakin ulkoiluvaatteet.

Vierailija
77/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervashampoo. Mikä tuoksu!

Vierailija
78/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan pirkka hiusten kevytsävyt on mulle myös mielee. Hinta-laatusuhde on järjettömästi ihan omaa luokkaansa. juuri tuo "toffee" on suosikkini. Itsellä sellaiset maantien-viileät keskiruskeat hiukset. saan toffeesta juuri sopivan lämmön ja elävyyden hiuskuontalooni. kokeilin alussa sitä ruskeaa ja sitten kokeilin punasta. Kummastakin tuli liian kylmä, räikeä ja kova sävy. siis toivoisin, että pirkka laajentaisi mahtavaa sarjaansa juuri noihin murretumpiin ja neutraaleihin sävyihin, kuten "toffee" jotka sopii meille suomalaisille parhaiten.

tuo pirkan ruskea ja punainen sävy ovat upeita heille, jotka haluavat lähes mustan, viileän värin tai kylmän punaisen. Itse olen sekoittanut toffeeseen hiukan ruskeaa sekä punaista.

Kiilto on upea ja hiukset ovat hyvihoidetut. Sävy on kestävä.

Toivottavasti "pirkka" on kuulolla ja alkaa tehdä lisää ihania sävyjä esim. kupari, mahonki, ruusukulta jne.

Joskus sekoitan toffeeta tavalliseen hoitoaineeseen ja teen siitä hiusnaamion vähän pidemmäksi aikaa, sävy tietysti laimennee, mikä on vaihtelua. 😉ap.

Firmoilla on nykyisin some agentit, jotka seuraavat kirjoittelua.

Vierailija
79/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santen Family Day Cream Bio-Pomegranate&Marula päivävoide. Tuoksu on huumaava enkä edes yleensä pidä hajustetuista rasvoista. Ihoni näyttää nelikymppisenä paremmalta kuin kolmekymppisenä, kun tuhlasin ”parempiin” päivävoiteisiin kuten Clarinsiin yms

Paljon maksaa ja mistä saa?

Vierailija
80/274 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän tylsä, mutta Sini-tuotteen siivousvälineet. Kaikki toimii yhteen, ja siivous sujuu kuin tanssi.