Niin hyviä tuotteita että haluaisit kirjoittaa valmistajalle?
Niin hyviä tuotteita, että haluaisit kirjoittaa valmistajalle tai maahantuojalle, etteivät koskaan lakkaa valmistusta?
Mulla on yks:
Pirkka Color Mask sävyttävä hiusnasmio TOFFEE.
On näköjään vielä Suomessa Ylöjärvellä valmistettua. Saan sillä juuri sopivan strawberry blonde säväytyksen. Jos vielä blondaukset on mennyt vähän överiksi niin tämä toffee tasapainottaa.
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen hapankaalin valmistaja Rasilainen ja useat pienet ja paikalliset ruokatehtaat Suomessa.
Mitkä pienet? Kerro lisää ja miksi juuri ne?
Ei ole embon voittanutta, mutta eiköhän heille riitä se, että menekkiä riittää.
Kerran talvella pudotin sonyn nappikuulokkeet lumiseen maahan parkkipaikalla ja löysin ne vasta melkein viikon päästä kun lumet sulivat. Toimivat vielä moitteettomasti pitkään tuon jälkeen. Kyseistä mallia ei tosin kai enää valmisteta eikä ole tullut yhtä kestäviä kuulokkeita vastaan.
Murtomaa Oy:n Hermannin näkkäri! En ollut syönyt näkkäriä 20 vuoteen, kunnes saaristoristeilyllä sain alkupalalautasella eteeni palan siemennäkkäriä. Oli pakko poiketa seuraavana päivänä lähikauppaan katsomaan, josko löytäisin samaa tai vastaavaa. Nyt olen natustellut tuota kohta jo 2 paketillista 😅 Ainakin tuo kurpitsansiemen-merisuola -versio on ihan uskomattoman hyvää! On myös vegaaninen ja lisäaineeton, josta lisäplussaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös vinkkejä nimenonmaan suomalaisista, Suomessa valmistetuista hyvistä tuotteista.
https://kickbike.fi/esla_fi/potkupyorat/citypotkuri-3600.html
Tuollaisen haluaisin itselleni, mut mieheni mielestä en tarvi vielä semmosta.
Mutta jos h a l u a n vaan?
Taffel kikx onion mix - ai että on hyviä. En muita snacksejä enää syökään
Uudet perunat, mansikat, suomalainen kala, herneet, vihannekset, marjat ja ruisleipä 👍
Vaasan Ruispalat Ohut Herkku. Olen antanut palautetta loistavasta tuotteesta ja ettei saa muuttaa reseptiä tai lopettaa tuotantoa
Snagtights-merkin sukkikset! Pieni brittiläinen startup, ainoat ikinä löytämäni oikeasti istuvat sukkikset, jotka pysyvät ylhäällä, ja ovat vielä niin kestäviäkin, että uusia ei pääse ostamaan tarpeeksi usein :D Ja minä käytän hameita ja mekkoja vuoden ympäri, joten aikaisemmin sain olla alvariinsa ostamassa uusia sukkiksia.
Lähetän usein kiitoksia tuotteiden/myyjille/palvelunantajille, jos olen oikein tyytyväinen.
Olen kiittänyt mm. myyjän suosittelemasta huulipunan väristä, ohuista paahtoleipäviipaleista, tilaamani huonekalun toimistusketjusta ja lampunjaloista, joihin olin tyytyväinen.
Vastaavasti en jätä reklamoimatta, jos aihetta on. Pieniä hyvityksiä saan lähes joka kerta.
Suomessa on vähitellen alettu ymmärtämään, miten tärkeää on vastata palautteeseen, hyvään ja huonoon.
Hyvän palautteen antaminen ilahduttaa aina vastaanottajaa.
Yksi suosikkituotteeni on Vaasan 100 kaura ohut leipä. En ole varma onko valmistettu Suomessa vain Virossa. Pitääpä tarkistaa. Toinen on Yliopiston Apteekin oma melatoniini, mikä ainakin hinnassa hakkaa muiden vastaavat.
Flown palashampoo. Pitää mun tukan niin hyvänä ja valmistettu Suomessa!
Kerran kirjoitin Abban Facebook sivuille ja tiedustelin niiden valkosipulisillien perään. Enkä näköjään ollut ainoa, kun palauttivat sillit valikoimiin.
Serto pyykinpesuaineet ja Kiilto astianpesukonetabletit on ihan parhaita.
Viledan keraamisen lieden puhdistukseen tarkoitettu pesusieni.
Muutimme uuteen kotiin äskettäin ja ensimmäistä kertaa käytössä on keraaminen liesi.
Lieteen paloi heti kiinni rasvaa. Vihaisena hyödyttömän hinkutuksen jälkeen etsin jo induktiotasoa netistä, kun löysin maininnan tästä tuotteesta. Liesi puhdistui hyvin pienellä hinkkaamisella, aivan upea tuote!
Minä olen antanut suoraan hyvää palautetta ja yleensä palautetta. Esim. Lidl on muutaman kerran tehnyt muutoksia viestini jälkeen. Esim. eräästä tuotteesta puuttui mielestäni oleellinen merkintä ja he sen siihen lisäsivät. Aina on tullut kiitos palautteesta. Niin kiitoksista kuin muista huomioista.