Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELÄMÄ JUMISSA! :'(

Vierailija
20.04.2013 |

Voi itku, niin paha jumitus ettei voi olla! Onko kenenkään muun kotiäidin elämä jumissa tai tuntuu siltä? Olen vielä yh ja ahdistunut. Elämä on vaan pyykkiä, tiskiä, roskia, ulkoilua, ruuanlaittoa. Pääseekö tästä jumituksesta jotenkin, ikinä... Kohtalotovereita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. En ole kotiäiti, yh eikä minulla edes ole lasta, mutta haluan toivoa sinulle tsemppiä! Kyllä siitä jumituksesta pääsee irti!!

Onko lapsen isä elämässäsi mukana? Onko sinulla ystäviä? Työpaikkaa? Osaatko sanoa mikä sinua eniten ahdistaa vai onko se vaan jokin määrittelemätön "kaikki"?

Yleisesti arki etenee sillä samalla rutiinilla ilman kohokohtia. Niitä pitää joskus etsiä: tulossa olevat lapsen synttärit, omat synttärit, naapurin nimpparit, vappu, joulujuhla ja juhannus. Voisitko ehkä piipahtaa toisella paikkakunnalla tapaamassa ystävääsi? Reissu toisi mukavaa vaihtelua suunnitteluineen ja piristäisi myös jälkeenpäin :)

Jonain päivänä, kun tuo jumitus on historiaa ja elämässä on tapahtumia enemmän kuin Taiteiden yössä muistelet vielä tätä tasaisen turvallisesti rullaavaa jumitusjaksoa.

Toivon sinulle kaikkea hyvää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme