Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä yhtään älykästä lähihoitajaa.

Vierailija
10.07.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tunnet yhden!!! Harvassa ne kyllä oikeasti on...=)

Vierailija
2/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Mut hei, ette te vanhemmatkaan mitään järjenjättiläisiä ole ja teidän lapsia joutuvat kaitsemaan : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän niitä aivan yhtä älykkäinä ku muutkin ihmiset!

Kuka hoitais teidän omat vanhemmat hautaan asti ku ite ette haluu niitä vaivoiksenne kotiinne! Törkeetä täällä niitä haukkua!

Vierailija
4/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen myös onko yksikään lähihoitaja kovinkaan älykäs, kakarat saavat kesätöistä samaa palkkaa,eivätkä tee muuta kuin lusmuavat. Meillä on usein vastuulla monen ihmisen henki ja eikä edes kiitosta saada saati sitä kunnon palkkaa.

Vierailija
5/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat sitten hoidamme lapsianne ja vanhempianne kun ette kummistakaan itse huolehdi.

Eipä lääkärit sun muut sen älykkäämmiltä tunnu kuin alemmin koulutetut.

Ja kenen tarvitsee olla älykäs, eiköhän hoitajat mielummin ole vaikkapa ammattitaitoisia, taitavia ym.

Ei _oikeasti_ älykkäitä ihmisiä jaksa tavalliset tallaajat kuunnella. Älykkäitä on harvassa.

Vierailija
6/8 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista joka hoitaa vanhuksia paljon kokonaisvaltaisemmin, kuin minä keikkaileva sairaanhoitaja.

Vierailija
7/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien elämän pääsisältö ei ole työ ja raha.. :D rauhoitu sinäkin ja nauti elämästä!

Vierailija
8/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ! Tajusin juuri että olen oikeasti tyhmä kun opiskelen hoitajaksi ! Paska palkka työhön nähden, voisin elää mielummin sossun rahoilla ja käyttää aikaani tämmöisten hyvien aloituksien käyttöön, että ihmiset ymmärtäisi että ääliöt tekee töitä ! Sinulla varmaa nautinnollinen elämä, katkerana haukut muita.. No, hyvä että on jotain tekemistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän