Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missi Essi Pöysti tänään alasti Ilta Sanomien kannessa raskausmahan kanssa.

Vierailija
20.04.2013 |

Mitä ajatuksia herätti? Näin itse äsken lähikaupassa lehden ja tuli hyvä mieli. Raskaus on todellakin kaunista! Ei tietenkään kaikilla, mutta osa naisista alkaa sen ansiosta hehkumaan. Hienoa Ilta Sanomat!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä. Eniten huomiota kiinnitti Essin omituinen rusketus ja naama.

Vierailija
2/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lapsettomuudesta kärsivät voivat ärsyyntyä kyseisestä etusivusta tai sitten ne, jotka eivät kaunistu raskaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista huomionhakua, joka jo nähty. Enkä ole edes kukkahattutäti :)

Vierailija
4/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kuvat on jotenkin ristiriitaisia. En itse naisena mitenkään erityisesti tykkää katsoa alastomia naisia, miellän ne jotenkin miesten tumputusmateriaaliksi. Vaikka voi oikeast tietenkin olla, että olen Suomen ainoa nainen, joka ei koe syvää yhteyttä Satu Tuomiston ja muiden julkkujen tisseihin, mistäpä tiedän. ;)

Mutta, anyway, kun siinä on se alaston nätti nainen, ja mun käsitys siitä mitä tuollaisten kuvien kanssa vessassa tehdään on vähemmän miellyttävä, niin en pidä siitä että siinä kuvassa on, vaikkakin vielä näkymättömänä, syntymätön viaton pieni vauva. Tulee mieleen että äiti on niin tyrkky, että vauvakin on tehty vaan tuomaan lisää huomiota.

Vierailija
5/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kuvat on jotenkin ristiriitaisia. En itse naisena mitenkään erityisesti tykkää katsoa alastomia naisia, miellän ne jotenkin miesten tumputusmateriaaliksi. Vaikka voi oikeast tietenkin olla, että olen Suomen ainoa nainen, joka ei koe syvää yhteyttä Satu Tuomiston ja muiden julkkujen tisseihin, mistäpä tiedän. ;)

Mutta, anyway, kun siinä on se alaston nätti nainen, ja mun käsitys siitä mitä tuollaisten kuvien kanssa vessassa tehdään on vähemmän miellyttävä, niin en pidä siitä että siinä kuvassa on, vaikkakin vielä näkymättömänä, syntymätön viaton pieni vauva. Tulee mieleen että äiti on niin tyrkky, että vauvakin on tehty vaan tuomaan lisää huomiota.

Vierailija
6/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:07"]

Ainoastaan lapsettomuudesta kärsivät voivat ärsyyntyä kyseisestä etusivusta tai sitten ne, jotka eivät kaunistu raskaudesta.

[/quote]Vanha kateuskortti :) Kyseinen missi ei ainakaan raskaudesta ole kaunistunut, vaikka varaa tosiaan olisi ja paljon...

Vierailija
7/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, toivottavasti joku säästä sen kuvan EssiPöystin lapsi 14veelle.

Vierailija
8/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on tehty iät ja ajat, mutta ei se mua haittaa. Muistatteko Demi Mooren kuuluisan raskausajan poseerauksen viimeisimmillään? Kiva että lehdissä välillä näkyy kauniita suuria raskausmahoja, joissa ei ole arpia. Kyllä siitä mahasta saa olla ylpeä ja minusta raskaus on oikeasti kaunista.

Vierailija
9/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:11"]

[/quote]

No luultavasti Essi on saanut todella hyvät rahat tuosta poseerauksesta, mutta mitäs siitä. Good for her! Ei siinä minusta ole mitään rivoa tai arveluttavaa. Olen muuten itse raskaana, joten tämä oli raskaanaolevan naisen mielipide.

Vierailija
10/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9:  Ainakin tuo kansikuva oli rankasti käsitelty, kuten kaikki kansikuvat. Jos arpia onkin, ne käsitellään piiloon. 

Vierailija
11/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:13"]

[/quote]

Lapsihan olisi tuosta kuvasta vain ylpeä! Kuva on kaunis eikä mauton.

Vierailija
12/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei ole mitään rivoa, mutta tosiaan joku teini-ikäinen lapsi ei varmasti ilahdu, kun löytää netistä äitinsä alastonkuvia. vaikka äiti kuinka on malli. tai missikö se Essi on? Vaikka niitä kuinka pyrkisi selittämään kauniiksi ja taiteellisiksi.

Vierailija
13/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Tyhmää julkisuudenhakua ja tällaisia kuvia on tosiaan jo nähty monet kerrat, joten uutuudenviehätyskorttikin jo pelattu.

Mielestäni myös jotenkin surullista, että toimittajat saavat kauniin ja nuoren missitytön ympäripuhuttua mihin tahansa kuvauksiin. En oikein usko, että Essi itse olisi lähtenyt soittelemaan toimitukseen, että hei, tehtäiskö tämmönen.

Hmm, onkohan ap muuten toimittaja, kun kyselee "mitä ajatuksia herätti?"...

Vierailija
14/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on raskausaikana kehoonsa niin eri tapoja suhtautua. Minä halusin suojella lapsiani, en pitänyt siitä että vieraat ihmiset kiinnittivät raskauteeni paljon huomiota. Minulle se lapsi oli konkreettisesti läsnä siinä heti ihon alla, ja halusin jotenkin antaa hänelle kasvurauhan. Minulle olisi suorastaan painajainen, jos se raskausvatsa olisi ollut koko kansan pällistelyn kohde. Mutta ymmärrän senkin, että jotkut nauttivat vatsan tuomasta huomiosta.

Vierailija
15/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:20"]

9:  Ainakin tuo kansikuva oli rankasti käsitelty, kuten kaikki kansikuvat. Jos arpia onkin, ne käsitellään piiloon. 

[/quote]

Kaikille ei tule arpia! Tottakai kun lyhyt (alle 160 cm) nainen tulee raskaaksi ja lihoo 30 kiloa, saattaa maha näyttää tiikerin raatelemalta. Mutta kun pitkä missi (yli 173 cm) lihoaa raskausaikanaan sen 10-15 kg ja vauvalla on tilaa kasvaa pitkässä vartalossa, niin ei siihen arpia tule.

Vierailija
16/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:13"]

[/quote]

Lapsihan olisi tuosta kuvasta vain ylpeä! Kuva on kaunis eikä mauton.

[/quote]

Mauttomaksi sen tekee vain se julkaisupaikka. Joku roskalehti.  

Vierailija
17/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi Mooresta en tiedä, mutta kun nyt miettii näitä muita julkkiksia, jotka ovat esitelleet raskausvatsaansa iltapäivälehdissä, niin kaikilla on jossain vaiheessa ollut isoja ongelmia elämänhallinnassa. Siitä väistämättä saa sellaisen kuvan, että ihminen on helposti manipuloitavissa ja toisaalta ei itsessään psyykkisesti kovin tasapainoinen ihminen. Toivotaan että tässä on poikkeus, eikä tarvitse muutaman vuoden päästä lukea riitaisista eroista ja sekoiluista.

Vierailija
18/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:24"]

Ihmisillä on raskausaikana kehoonsa niin eri tapoja suhtautua. Minä halusin suojella lapsiani, en pitänyt siitä että vieraat ihmiset kiinnittivät raskauteeni paljon huomiota. Minulle se lapsi oli konkreettisesti läsnä siinä heti ihon alla, ja halusin jotenkin antaa hänelle kasvurauhan. Minulle olisi suorastaan painajainen, jos se raskausvatsa olisi ollut koko kansan pällistelyn kohde. Mutta ymmärrän senkin, että jotkut nauttivat vatsan tuomasta huomiosta.

[/quote]

Totta että meillä on erilaisia tapoja suhtautua raskauteen. Minä olen ollut älyttömän ylpeä raskaudestani ja olen pukeutunut paitoihin, jotka korostavat kasvavaa vatsaani. Nautin kun vatsani saa huomiota ja sitä kehutaan kauniiksi. En silti menisi lehteen, koska en ole julkisuudenhenkilö. Essin kuva ei ärsyttänyt minua lainkaan vaan tulin siitä todella iloiseksi. On ihanaa, että lehdessä lukee, että raskaus on kaunista! Sillä niinhän se on.

Vierailija
19/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:27"]

Demi Mooresta en tiedä, mutta kun nyt miettii näitä muita julkkiksia, jotka ovat esitelleet raskausvatsaansa iltapäivälehdissä, niin kaikilla on jossain vaiheessa ollut isoja ongelmia elämänhallinnassa. Siitä väistämättä saa sellaisen kuvan, että ihminen on helposti manipuloitavissa ja toisaalta ei itsessään psyykkisesti kovin tasapainoinen ihminen. Toivotaan että tässä on poikkeus, eikä tarvitse muutaman vuoden päästä lukea riitaisista eroista ja sekoiluista.

[/quote]

Demi Moore on ainakin median mukaan oikein malliesimerkki kuvaamasilaisesta ihmisestä.

Vierailija
20/29 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:27"]

[/quote]

Demi Moore on ainakin median mukaan oikein malliesimerkki kuvaamasilaisesta ihmisestä.

[/quote]

Mutta Demi Moore oli todella SE-juttu poseerattuaan viimeisimmillään lehden kannessa. Kuvahan rikkoi tabuja ja sai miehet kiihottumaan isosta vatsasta. Demin jälkeen ovat muutkin tehneet samaa, mutta Demi oli kaunein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme