Vituttaa ja ahdistaa mennä taas huomenna töihin niin paljon, että tekis mieli parkua!!
Lohtuna sentäs se, että on lyhyt työviikko.
Ja loparit otan heti kun pystyn.
Että voikin työssäkäynti olla näin kamalaa!
Kommentit (13)
Mutta hiukan ikävältä tuntuu näin monen vapaapäivän jälkeen. Viihdyn kyllä työssäni ihan hyvin, mutta aina vähän puuduttavaa aloittaa pitemmän vapaan jälkeen.
Mikä sua ap eniten ahdistaa töihin menossa?
Niin teen itsekin aina kun työ ahdistaa ja vituttaa ja pomo hyppii silmille. Selkäsairautta on helppo feikata.
Milelelläni menisin töihin vittumaisia työkavereita kuuntelemaan ja mielessäni hihittelemään.
Ota sä vaihatriksi mun syöpä ja todella ikävät sytostaattihoidot. Voisin tarjota terveydestä vaikka hoeman välirahaa :)
Milelelläni menisin töihin vittumaisia työkavereita kuuntelemaan ja mielessäni hihittelemään.
Ota sä vaihatriksi mun syöpä ja todella ikävät sytostaattihoidot. Voisin tarjota terveydestä vaikka hoeman välirahaa :)
ja seuraavatkin, vittumaisia työkavereita kuunnellessa (arvostelua, nälvimistä, vähättelyä suoraan päin naamaa) ja itse sitä kamalaa, uuvuttavaa työtä ihan vaan sillä ajatuksella, että no onneks mulla ei oo syöpää!!
ap
Paljon helpompi hengittää. Mielenterveys hyvä. Rahan väheneminen ei harmita yhtään. Elämä on tärkeämpi. Opiskelen ja katselen uusia mahdollisuuksia. Omilla ehdoillani.
Jää sairaslomalle.
Eihän hän ole fyysisesti sairas.
Mene työterveyslääkärin pakeille ja kerro fiilikset. Varsin yleistä tuommonen huono henki työpaikoilla.. sääli. Kun ihminen vaan haluais tehdä työnsä, että sais ittensä ja perheensä elätettyä.
Nyt firma myytiin ja tilalle tuli uusi henkilö, joka sai vedettyä kaiken aivan paskaksi!!
Tämä kyseinen nainen vittuilee mulle koko ajan, luultavasti siksi, että kokee mut uhkaksi.
Mä oon aivan uupunut siitä kokoaikaisesta vittuilusta ja en jaksa laittaa sille kampoihin, vaikka taistelijaluonne olenkin.
Mihin mun vanha ihana, tuloksellinen työpaikka hävisi???:(
Mua todella ahdistaa mennä huomenna töihin, ennen olin pitempien vapaiden jälkeen innolla menossa...nyt fiilis aivan toinen....:(
Mulla oli tosi kuva työ ennen, jäin sitten äippälomalle ja olin 2 v poissa jonka aikana esimies vaihtui ja tää uusi on täysi kusipää jolla on omat lakeijansa... Joka päivä naljailee jostain. Onneksi yritetään nyt vauvaa hoidoilla joten jos pääsisi jäämään taas pois.
Muistan niiiiiin hyvn ton tunteen...
Mutta mulla asiat kääntyivät lopulta hyvin ja sain uuden työpaikan. Vaikka siellä on paljon kiireisempää ja hommat haastavampia mutta palkkaa vastaavasti hieman vähemmän niin en vielä näin muutaman kuukauden jälkeenkään voi tajuta, että oikeasti on MUKAVA mennä töihin sen sijaan että viikonloppukin menisi pilalle siinä vitutuksessa. En olisi uskonut, että töissäkin saa nauraa, ihmiset tukevat toisiaan, kukaan ei läähätä niskaan, kyttää jokaista menemistä ja tulemista jne. jne. jne.
Olen myös kotona jaksanut puuhata enemmän, olen iloisempi, lasten kanssa puuhailu on taas mukavaa kun äidin hermo ei ole koko ajan helevatan kireällä jne...
Paitsi etten halua ottaa lopareita, ketuttaa vaan mennä viikon loman jälkeen töihin.