Vaimon fantasiat toteutukseen.. mutta miten?
Ollaan oltu jo kymmenen vuotta naimisissa, seksitouhuja tulee harrastettua mukavan useasti ja nautimme näistä paljon. Jo vuosien ajan touhuiluun on liittynyt seksivideoita, ja nyt myös mitä rohkeampien fantasioiden juttelu seksin aikana. Nämä tuovat kivaa säpinää.. ja nautintoa molemmille.
Olen viime aikoina huomannut että vaimo kiihottuu tosi paljon pervoista fantasioista joissa saisi kyytiä joltain vieraalta mieheltä, sekä kimppakivana että vaikka työpaikan kavereilta. Vaimo voihkii ja suorastaan valuu kiimassaan ja fantasioiden huipennusvaiheessa painaa paksulla dildolla pimpsaan melko vauhdilla.
Olen ehdottanut muutamia kertoja vaikka retkestä hotellissa tai laivassa ja ehdottanut että hän kokeilisi moista kyytiä livenä osana vaikka viikonlopun seksilomaa.. Uskon että kiinnostaa mutta empii toteutusta.
Onko teillä kokemuksia? Oletteko toteuttaneet esim sokkotreffit jossa esim mies järkkää deittisivuilta sopivan uroksen, vai onko toimnut paremmin niin että nainen pokaa vaikka alakerran baarista? Toimiiko jos menee suoraan seksiin? Mistä löytää helpoiten luotettavan pojan/miehen mukaan?
Kommentit (4)
Itse pääsin ensin "vieraaksi". Vieras tuntuikin niin kivalle jotta olenkin nyt sitten onnellisesti naimisissa kokeilijan kanssa ja meillä on kaksi lastakin.. Entinen miehensä on vähän katkeran oloinen vaikka itse oli vuosia houkutellut kokeilemaan "vierasta". Aika hauskaa kuiten ja kiva minulle.. =)
miksi kirjoitukseni hylättiin minusta se ei ollut hyvänmaun vastainen????????????
Me olemme samassa tilanteessa... Mietitään samoja juttuja..