Tunnustusten luola AV-malliin!
Tunnustetaan syntejämme, kuin Tunnusten luolassa konsanaan. Ihan rohkeasti vain! Minä aloitan.
Olen avarakatseinen ja suvaitsevainen nainen. Ystäväpiirissäni on monensorttista kulkijaa, ja kaikkien kanssa pystyn löytämään yhteistä puhuttavaa. Silti luen kuitenkin esimerkiksi täällä redpillistä, transaktivismista, rasismista ja muista kiperistä aiheista, ja kannatan "väärää puolta"! Haluaisin olla salaa tradwife (en ehkä äärimmäisesti), mielestäni sukupuoli määräytyy syntymässä, osa rasismikeskustelusta on hyökkäävää ja hajottavaa, enkä esimerkiksi ymmärrä kirjallisten teosten/elokuvien/patsaiden/yms. sensuuria rasismin nimissä. Mielestäni seksuaalinen vapaus ei myöskään ole todellista naisen vapautta.
Haaveilen saksalaisen p*rnon tyylisistä gangbangeista, mutta ajatus, että tekisin sitä mieheni kanssa on todella epäkiihottava. En ole koskaan nauttinut seksistä eläimellisesti.
Kommentit (2)
Kerran yläasteella kaivoin vanhan siteen roskiksesta ja käytin sen itse.
Kuuntelin kerran salaa Ultra Brata youtubesta. Vaih yhden kappaleen, enkä ihan loppuun asti. Sitten olikin pakonomaisesti siirryttävä Agit Propin pariin, kunnes kohtaus meni ohi kolmannen kappaleen kohdalla En ole kenellekään uskaltanut paljastaa.