Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Asokotien asumisoikeusasumisesta?

Vierailija
19.04.2013 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on asokodista tai asumisoikeusasumisesta ylipäätänsä? Toimiiko systeemi?

Missä kunnossa asunnot on keskimäärin? Saitteko asumisoikeusmaksun takaisin asokotien lupaamassa 3 kuukaudessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtui isännöitsijä 3 kertaa vuoden aikana ja huoltofirma vähän väliä, kaikki oli tosi huonoja ja sitten kun löytyi hyvä firma niin sekin piti sitten taas vaihtaa, asukkat oli tyytyväisiä mutta asukkaiden mielipiteillä ei ollut mitään vaikutusta.En suosittele oman kokemukseni perusteella.

Vierailija
22/23 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä päin Suomea on noin huonoja kokemuksia Asuntosäätiön taloista. Itse olen helsinkiläisenä  ollut tosi tyytyväinen, huoltofirmaan on saanut nopeasti yhteyden, asiakaspalvelu ystävällistä ja nopeaa.  Tiedotus ollut hyvää. Asun nyt toisessa Asuntosäätiön kohteessa, remontti tulee taloon  luultavasti vasta muutaman vuoden kuluttua, taloustilannehan vaikuttaa koko yhteiskunnassa. Itse muutin nykyiseen kotiini kun edellisen asukkaan jälkeen oli uusittu kylpyhuone ja keittiökalusteet, joten siisti asunto hyvällä paikalla. Ainoa huono puoli on tuo joidenkin  aiemmin kirjoittaneiden mainitsema huono äänieristys. Naapurit kuitenkin rauhallisia. Kokonaisuutena voin suositella Asuntosäätiötä, muista asumisoikeusyhtiöistä minulla ei ole kokemusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä päin Suomea on noin huonoja kokemuksia Asuntosäätiön taloista. Itse olen helsinkiläisenä  ollut tosi tyytyväinen, huoltofirmaan on saanut nopeasti yhteyden, asiakaspalvelu ystävällistä ja nopeaa.  Tiedotus ollut hyvää. Asun nyt toisessa Asuntosäätiön kohteessa, remontti tulee taloon  luultavasti vasta muutaman vuoden kuluttua, taloustilannehan vaikuttaa koko yhteiskunnassa. Itse muutin nykyiseen kotiini kun edellisen asukkaan jälkeen oli uusittu kylpyhuone ja keittiökalusteet, joten siisti asunto hyvällä paikalla. Ainoa huono puoli on tuo joidenkin  aiemmin kirjoittaneiden mainitsema huono äänieristys. Naapurit kuitenkin rauhallisia. Kokonaisuutena voin suositella Asuntosäätiötä, muista asumisoikeusyhtiöistä minulla ei ole kokemusta. 

Samoin asun Asuntosäätiön aso-asunnossa. Ei huonoa sanottavaa paitsi joinakin vuosina vuokra on noussut aika paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme