Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vaihtamassa autoa. Mitä autoa sinä ajat, hyvät ja huonot puolet?

Vierailija
02.07.2020 |

Onko kallis huolto? Vikoja? Millainen ajotuntuma, näkökenttä autosta..
Onko navigaattori, toimiiko hyvin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda octavia farmari diesel koneella. Iso ja turvallinen, tylsä ehkä mutta edullinen hankkia ja ylläpitää sekä hyvä ajettavuudeltaan. Kestävä auto kunhan on manuaalivaihteinen.

Vierailija
22/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta vanha menopeli, yli 300 000 km mittarissa, neliveto ja tehoa yli 300 hv.

Kun autoon tulee yli 2000 euron remontti, siirryn polkupyörään ja taksijn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo XC60 vm. -16. D4 diesel-koneella, automaatti. Hyvä, turvallinen ja jykevä peli. Ruotsista tuotu, käytettynä ostin hintaan 35t€. Suosittelen! Ajelen sekä maantie-, että kaupunkiajoa reilut 30tkm/v.

Vierailija
24/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pronssi värinen, mukava, hiljainen, tilava, automaatti, vie paljon bensaa mutta ajan vai 5 000 km vuodessa.

Maksoin siita 2 200€, ainoa jonka huollatin kuntoon oli ilmastointi. Jos tulee vikaa, tuskin kantsii korjata. Ollut mulla nyt kohta 2 vuotta.

Älä vaan kerro merkkiä ja mallia.

Vierailija
25/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Ford Focus automaatti hatchback.

Hyvää:

-Edullinen

-Halpaa huoltaa, kun ei ole erikoismerkki

-Hyvä ajotuntuma, ei mikään rimpula tai muuten vammainen

- Ei herätä rattiraivoa muissa kuskeissa (pahemmin)

- Talvella lämpenee tehokkaasti

- Tehokas moottori ja suht vähäpäästöinen

Huonoa:

- En keksi. Edellisessä Focuksessa ei ollut Xenon-valoja, niin siinä valot talvella ja sisämelu. Tässä ei kiusaa sekään.

Vierailija
26/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava, hiljainen, automaatti, tehokas moottori, navigaattori, sähköpenkit muistipaikoilla, tehokas, diesel, kohtuulliset huoltokustannukset. Huonoja puolia on nelivedon puute. Ostin auton omien mieltymysten mukaan, en sen mukaan, mitä muut sanoo.

Vttu mikä urpo, kun ei kerro merkkiä ja mallia. Tajusitko, että tekstisi jäi juuri täysin nollahyödylliseksi kenellekään?

Vierailija
27/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan taksia. Hyvät puolet: siitä saa rahaa. Huonot puolet: kolmivuorotyö

Vierailija
28/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ford focus 2009, ei ole pettänyt kertaakaan. Navigaattori puhelimesta, äänen saa kaiuttimiin kuulokeliitännällä. Hyvä perstuntuma, kytkimen välitys sopiva. Itse näen ulos hyvin, oon 175 pitkä ja penkin säädöt saa myös mun kokoselle hyväksi. Ei ole myöskään liian iso, saa parkkiin ja kääntymään ahtaammassakin tilassa. Ainoat "viat", mitkä voisi olla paremmin on raitisilmasuodattimen sijainti (vaikeampi vaihtaa) ja rengasmelu (riippuu vähän myös renkaista). Huolto tehty itse, sellainen tuntuma, että normihintainen olisi jos teetettäisiin. Kuluvia osia, mitä vaihdettu, mies on ihmetellyt että on huokeammat mitä odotti. Volvo 50 oli meillä joskus, se kuluttaa öljyä erityisen paljon, en ostaisi..

Joo, mun edellinen Focus oli 2007, ajoin sillä 350 000km eikä MITÄÄN vikoja! Ainoastaan kulumaa. Tai no YKSI vika ilmeni; mittaristo piti vaihtaa (tai halusin, ei ois ollut pakko), kun se noin 8-9 vuoden jälkeen alkoi virheellisesti näyttää liian isoa moottorilämpötilaa. Vika ilmeni sateella (tai päivä sen jälkeen, eli kosteana). Ei muuten. Mutta halusin vaihtaa mittariston, ettei joskus kone leikkaisi kiinni, jos lämpötila oikeasti onkin liikaa ja luulen mittarivirheeksi.

Eli todella pomminvarma auto kyseessä. Sen unohdinkin mainita.

Vierailija
29/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw E82 120D coupe -2008

Reilun vuoden ollut 2 kertaa leimalla, ei mitään vikaa, hyvät sporttipenkit, todella napakka ja hyvä ajaa, vie vähän polttoainetta, silti yli 200hv.

Navi puhelimessa.

BMW n47 moottorit ovat surullisen kuuluisia katkeilevista jakoketjuista, joten täystuhoa odotellessa.

Vierailija
30/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä ei suurta väliä mutta varusteluun kannattaa kiinnittää suurta huomiota, matka-ajossa esim. ACC on ihan ehdoton juttu tänä päivänä, jos matka-ajoa on paljon. Parhaimmat ACC:t osaa nykyään käyttää myös suoraan navidataa tai nopeusrajoitusten automaattista tunnistamista. Valitettavasti joillakin merkeillä ACC on ihmeen kallis, esim. Mersu.