Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vaihtamassa autoa. Mitä autoa sinä ajat, hyvät ja huonot puolet?

Vierailija
02.07.2020 |

Onko kallis huolto? Vikoja? Millainen ajotuntuma, näkökenttä autosta..
Onko navigaattori, toimiiko hyvin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy auto ja ala käyttämään JULKISIA, jätä lapsille puhdas luonto.

Vierailija
2/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pronssi värinen, mukava, hiljainen, tilava, automaatti, vie paljon bensaa mutta ajan vai 5 000 km vuodessa.

Maksoin siita 2 200€, ainoa jonka huollatin kuntoon oli ilmastointi. Jos tulee vikaa, tuskin kantsii korjata. Ollut mulla nyt kohta 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla ja käyn viereisessä kaupungissa töissä.

Toki, voin alkaa käyttämään julkisia mutta sitten täytyy muuttaa kaupunkiin.

Jätänkö lapsille autioituneen maaseudun?

Vierailija
4/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuoden 2007 A-sarjan Mersu. Vanha kuin mikä, mutta aivan yhtä hyvä kuin vuosikymmen sittenkin. Siinä istuu normaalia henkilöautoa korkammalla ja lyhyen nokan ansiosta näkymä on mielettömän hyvä. Pienen kokonsa vuoksi se on helppo parkkeerata kaupungissa.

Lisäksi siinä ei ole koskaan mitään vikoja, joten ylläpito on halpaa, jos ei teetä vuosihuoltoja Veholla vaan jossain pikkukorjaamossa. Pisteenä iin päälle 194 hevosvoimaa, joilla se liikkuu kuin ralliauto konsanaan. Miinuksena typerä ulkonäkö, mutta enhän minä sitä sisältäpäin huomaa.

Valitettavasti Uudessakaupungissa tehdyt Mersut ovat aivan erilaisia. Vaihdan tuon varmaan joskus Audin Q2:een.

Vierailija
5/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta sinä maaseudulle.

Vierailija
6/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, hiljainen, automaatti, tehokas moottori, navigaattori, sähköpenkit muistipaikoilla, tehokas, diesel, kohtuulliset huoltokustannukset. Huonoja puolia on nelivedon puute. Ostin auton omien mieltymysten mukaan, en sen mukaan, mitä muut sanoo.

Vierailija
7/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin autokorjaamosta, missä merkissä vähiten vikoja. Vastaus oli Kia.

8/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kia Rio. Hyvät vakiovarusteet, tuulilasin lämmitin olisi vielä ollut kiva. Näkökentässä on vähän toivomisen varaa.

Tyttärellä on myös Kia, sillä on navi ja on siihen ihan tyytyväinen.

Vierailija
9/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt luotettavina automerkkeinä toyotaa, kiaa ja mersua.

Vierailija
10/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VW Bora. Täysin persoonaton perusauto.

Vierailija
11/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Helsingin keskustassa asuva viherhörhö luulee että se on noin yksinkertaista.

Vierailija
12/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo V70. Tämä on jo vanha, kohta 11 -vuotias ja ajettu 300tkm.

Todella hyvä ajaa, kulutus valtava, huollot kalliita jos teettää ne merkkihuollossa ja muutaman Volvon kokemuksella laatu ei ole kovin hyvää kun kyseessä on kuitenkin vähän kalliimpi merkki. Muoviosat hajoaa kosketuksesta käsiin ja esim. oven verhoilu ei kestänyt edellisiä helteitä ja alkoi kuplimaan.

En tiedä minkä ikäistä autoa olet ostamassa, mutta tässä omassa ei mitään naveja ole.

Vierailija
13/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin autokorjaamosta, missä merkissä vähiten vikoja. Vastaus oli Kia.

Niin ei kai 7v. takuuta mille tahansa pommille anneta.

Vierailija
14/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citroen on mukavin ja paras.

Vierailija
15/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford focus 2009, ei ole pettänyt kertaakaan. Navigaattori puhelimesta, äänen saa kaiuttimiin kuulokeliitännällä. Hyvä perstuntuma, kytkimen välitys sopiva. Itse näen ulos hyvin, oon 175 pitkä ja penkin säädöt saa myös mun kokoselle hyväksi. Ei ole myöskään liian iso, saa parkkiin ja kääntymään ahtaammassakin tilassa. Ainoat "viat", mitkä voisi olla paremmin on raitisilmasuodattimen sijainti (vaikeampi vaihtaa) ja rengasmelu (riippuu vähän myös renkaista). Huolto tehty itse, sellainen tuntuma, että normihintainen olisi jos teetettäisiin. Kuluvia osia, mitä vaihdettu, mies on ihmetellyt että on huokeammat mitä odotti. Volvo 50 oli meillä joskus, se kuluttaa öljyä erityisen paljon, en ostaisi..

Vierailija
16/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentley Continental GT (W12)

Ajotuntuma ihan ok, navigaattori ja muut lelut löytyy.

Hyvinhän tuo toimii, syytä onkin.

Vierailija
17/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm 2011 pieni farmari WV, ei vikoja, ei korjattavaa. Hyvä ajaa. Näkyvyys hyvä. Hyvä kaupunkiajoon vähän ajavalle.

Vierailija
18/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodge Jorney maasturi. Aika iso mutta piemmällä ei ole pärjätty. Kesäpaikkana vanha maatalo. Harrastusvehkeet vievät tilaa.  Bensaa varmaan vie paljon kun on  V 6 moottori. Ihana ajaa pikänkin matkaa, automaatti kulkee pehmeästi. Näkee hyvin korkealta. Kaikki herkut on. Huollettu maahantuojalla. Mutta nyt on vaihtovuorossa. Etsin jotain samanlaista maasturimallia. Olen nainen, jolla aina ollut autoja.

Vierailija
19/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan sähkö-Moshea, jota suosittelee myös kommari-Huti.

Vierailija
20/30 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan punaista autoa. Huoltoon vien, annan avaimet henkilökunnalle ja maksan kortilla. Ikinä en ole hinnasta yskinyt, huolto maksaa sen mitä maksaa, mutta jos on merkkilaukku, niin on myös merkkihuolto merkkiautolle. Kilometrejä tulee, ja kun niitä on tarpeeksi, vien auton liikkeeseen ja haen uuden. Jonkun verran annan vaihdossa myös rahaa. Kohta onkin aika hakea uusi punainen auto.