Miten te sinkut selviätte korona aikana ilman seksiä?
Kun ei sitäkään enää uskalla harrastaa kenenkään kanssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ollut ilman seksiä. Kahta vakipanoa nähnyt :D
Ja ne kaksi käyneet panee vähän muitakin ja sitten tullu sun luo. Ja nyt sitten sanot että ei ne muiden luona käy kun olen kummankin ainoa pano. As if😂
Mitä sitten, vaikka panevat muitakin?
Lievä masennus/burn-out, joten ei edes kiinnosta. Samasta syystä olen myös sinkku, kun ei treffeille lähtö jaksa kiinnostaa riittävästi. Onneksi saa levätä, treffailla ehtii myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne kaksi käyneet panee vähän muitakin ja sitten tullu sun luo. Ja nyt sitten sanot että ei ne muiden luona käy kun olen kummankin ainoa pano. As if😂
Mitä sitten, vaikka panevat muitakin?
Silleen se korona leviäää.
Saan parhaat orgasmit masturboimalla. Lähes päivittäin tulee hoideltua itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Mei laitettiin vakipanon kanssa tapaamiset jäähylle pahimpaan aikaan. Täällä oli niin tiukat ohjeistukset, että naapurit olisivat soittaneet poliisit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisin ennen koronaakin. En tarvitse seksiä ollenkaan.
Jotku
tarvitsee vaikka sinä et.
No sepä ei ole minun ongelmani se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mei laitettiin vakipanon kanssa tapaamiset jäähylle pahimpaan aikaan. Täällä oli niin tiukat ohjeistukset, että naapurit olisivat soittaneet poliisit paikalle.
Ai seksin kielto?
Miten niin koronan aikaan? Koko elämä on mennyt ilman kun ketään ei kiinnosta. N37
Kauhean surullista tollaset vakipanot jne jutut?!
Mutta olin vuosikausia yksin ja olen seksuaalisesti sellainen, että tarve tulee vain kun rakastuu joten helppoa oli v. Korona-aikana olen onneksi saanut kaiken, mistä ennen jäin paitsi. Korona-aika on ollut elämäni parasta aikaa, mutta se ei millään tavalla kyllä liity tuohon koronaan silti:)
Vierailija kirjoitti:
Mutta olin vuosikausia yksin ja olen seksuaalisesti sellainen, että tarve tulee vain kun rakastuu joten helppoa oli v. Korona-aikana olen onneksi saanut kaiken, mistä ennen jäin paitsi. Korona-aika on ollut elämäni parasta aikaa, mutta se ei millään tavalla kyllä liity tuohon koronaan silti:)
Mitä surullista siinä on jos on vakipano? Kyllä se seksi sinkullekin on tärkeää ja jos sitä voi toteuttaa vakkarin kanssa niin keneltä se on pois ja mikä siinä on surullista.
No mun tuore seurustelukumppani pani vakihoitojaan kiihtyneellä tahdilla koronan alkaessa. Kun tämä paljastui, niin tuli ero kesken koronakevään ja aloin sitten deittailemaan ja heti löytyi pari vakipanoa ja muiden kanssa tehnyt kävelytreffejä. Nyt pyörii normaalit deittikuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytyksellä. Oon selvinnyt ennen koronaakin. Miksen siis selviäisi nytkään?
Eihän se ole edes sama asia!
Itse asiassa paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
MItä surullista on viettää mukavaa ja nautinnollista aikaa toisen kanssa? Vakipanoni on tosi mukava ja hauska mies.
Ero tuli ja ilman seksiä useamman kuukauden. Vakipanoa olen koittanut etsiä vaan eipä löydy. Kas kummaa että naisilla löytyy heti vakipanot kun aina on joku innokas tarjolla. Eipä onnistu miehen elämässä ://
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytyksellä. Oon selvinnyt ennen koronaakin. Miksen siis selviäisi nytkään?
Eihän se ole edes sama asia!
Vielä parempaa, kun on kunnon pelit ja vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
No mun tuore seurustelukumppani pani vakihoitojaan kiihtyneellä tahdilla koronan alkaessa. Kun tämä paljastui, niin tuli ero kesken koronakevään ja aloin sitten deittailemaan ja heti löytyi pari vakipanoa ja muiden kanssa tehnyt kävelytreffejä. Nyt pyörii normaalit deittikuviot.
Mulla kävi ihan sama kaikilta osi . Joillain se koronastressi kai sitten purkautui noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ilman seksiä?
Miten niin miten niin? Silleen niin että sinkkuna ei uskalla sekstailla kun ei ole suhteessa eikä ole vakikumppania ja jos tekee mieli.
Kuinka monta vuotta olit ajatellut olla ilman? Ei korona mihinkään ole menossa.
Kyllä minulla on ollut seksiä korona-aikana. Ainoastaan viime vuoden keväällä en uskaltanut deittailla, sen jälkeen kyllä. Viimeksi sain muutama viikko sitten.
Olen joskus muista syistä ollut pari vuotta ilman. Hienosti selvisin, miksen olisi selvinnyt?