Mahdoton suhde
Ihan alkuun täytyy sanoa, että olen rakastunut. Järjettömän rakastunut...
Näin ei pitänyt käydä. Eroajatusten keskellä tapasin miehen, harrastin seksiä ja se siitä. Kuitenkin joku jäi vaivaamaan ja etsin miehen käsiini ja alkoi suhde. Vasta vähän ennen seuraavaa tapaamista sain tietää että mies onkin varattu. Tiivistä yhteydenpitoa, päivittäin, puheluita, viestejä muutaman minuutin välein... Samaan aikaan ero omasta puolisosta muhi ja varmistui. Päivää ennen poismuuttoa tapasin rakastajani ja se oli menoa. Sen jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. Olemme tavanneet pari kertaa sen jälkeenkin ja taas on seuraava tapaaminen sovittu. Välillä syyllisyys iskee; olen osa huijausta kun mies lähtee ties millä verukkeella kotoaan minua tapaamaan pitkän matkan päähän. Toisaalta epävarmuutta, miksi mies minua haluaa nähdä, onko vain helpon seksin perässä? Toisaalta mies linkittää ihania kaipausbiisejä ja sanoo että on onnellinen minusta. Tiedän että meistä ei voi koskaan tulla paria, ihan liian monimutkaista ja vaikeaa. Se sattuu. Silti odotan jo ensi viikkoa ja kahta yhteistä yötä, kainalossa nukkumista, pitkiä keskusteluja, ihanaa seksiä... Ja sitten tulee taas eron hetki. Raastavaa.
Kiitos kun luit.
Kommentit (28)
Nois ei ikinä käy hyvin. Voin kertoa kokemuksesta, että itse menetin kaiken. Mieheni, kotini ja lapseni. Tämä silloinen salarakas ei mitään. Hän on tänäkin päivänä edelleen naimisissa idyllisesti. Jos mitään saisin katumalla takaisin, niin haluaisin tämän asian pois elämänkokemuksistani.
2. vastaa. Meillä rauhallinen ja perinteisessä mielessä hyvä avioliitto, välillämme ei vain ole mitään...ei edes juuri seksiä jota kaipasin vuosia ja puhuttu meillä kyllä on. En halua rikkoa lapsiltani kotia vain sen takia että haluan olla itsekäs tai etsin onnea. Nyt vuosien myötä olen huomannut, että ei tuo toinenkaan mies elämääni autuaaksi tekisi vaikka yhdessä asummekin. Osaa olla ihanan romanttinen, mutta on myös se häilyvämpi ja itsekkäämpi puoli josta en pidä lainkaan. Myöskään luotto ei ole 100% koska vuosien varrella on lupaillut yhtä ja toista tapahtuvaksi, vaan eipä juuri ole tapahtunut = haluaa varmistaa koko ajan oman selustansa ettei kärähdä ja jää yksin. Eli mitäpä tuollaisella selkärangattomalla teksisin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:34"]
Nois ei ikinä käy hyvin. Voin kertoa kokemuksesta, että itse menetin kaiken. Mieheni, kotini ja lapseni. Tämä silloinen salarakas ei mitään. Hän on tänäkin päivänä edelleen naimisissa idyllisesti. Jos mitään saisin katumalla takaisin, niin haluaisin tämän asian pois elämänkokemuksistani.
[/quote]
Niin, minä en voi kotia, miestä tai lapsia menettää. Erosimme joka tapauksessa, tuo rakastaja ei ollut syynä eroon.
ap
Ei se niin hankala yhtälö ole: Jos tapaa ihanan varatun, kerrotaan, että palataan asiaan jos olet joskus vapaa.. Ei kannata tietoisesti tehdä elämästä vaikeampaa kun on, ei edes vaikka toinen olisikin linkittänyt ihanan biisin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:30"]
Palataan asiaan alkuhuuman jälkeen. ;) Lupaan, että se menee ohi. Vuoden parin päästä silmäsi aukeavat ja näet miehen oikeammassa valossa. Hyvässä vai huonossa, jää nähtäväksi.
[/quote]
Miten voit luvata että se menee ohi?
[/quote]
Mä voin myös luvata, että viimestään puolen vuoden päästä asia alkaa kaivaa sua kuin syöpä. Tunnet itsesi kokoajan halvaksi ja typeräksi. + muutut rumaksi, koska miksi laittautuisit sellaista miestä varten, joka on täys kusipää. Hän hallitsee sua, mutta sä et voi hallita häntä... alkuhuuman jälkeen se on vain nöyryyttävää ja sydämmetöntä julmuutta joka tappaa sut ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:33"]
Palataan asiaan alkuhuuman jälkeen. ;) Lupaan, että se menee ohi. Vuoden parin päästä silmäsi aukeavat ja näet miehen oikeammassa valossa. Hyvässä vai huonossa, jää nähtäväksi.
[/quote]
[/quote]
Mä voin myös luvata, että viimestään puolen vuoden päästä asia alkaa kaivaa sua kuin syöpä. Tunnet itsesi kokoajan halvaksi ja typeräksi. + muutut rumaksi, koska miksi laittautuisit sellaista miestä varten, joka on täys kusipää. Hän hallitsee sua, mutta sä et voi hallita häntä... alkuhuuman jälkeen se on vain nöyryyttävää ja sydämmetöntä julmuutta joka tappaa sut ikuisesti.
[/quote]
Tätä juuri pelkään. Että itseni rikkoen jatkan vaikka sattuu. Mutta edelleen, NYT tuntuu niin hyvältä etten halua lopettaa.
ap
Toivottavasti kasvat aikuiseksi ja pystyt näkemään vähän kauemmas ja kokonaisvaltaisemmin ja perustamaan toimesi muuhunkin kuin miltä Sinusta juuri nyt sattuu tuntumaan. Voi toki olla myös persoonakysymys. Ehkä olet ainoa lapsi ja vanhempasi ovat saaneet sinut vanhemmalla iällä? Et ehkä ole tottunut siihen, ettet joudu ponnistelemaan kovasti, tai ottamaan toisia huomioon teoissasi?
[/quote]