Soittaako mikään virallinen taho tuntemattomasta numerosta?
Siis jossa numero josta soitetaan ei näy lainkaan eli on "peitetty". Esim. Lehtimyyjät? Tullut pari kertaa sellaisesta kun olen ollut lenkillä eikä kännykkä mukana...
Kommentit (19)
No mulle monesti esim. työterveyslääkäri on soittanut tuntemattomasta numerosta. Lehtimyyjät sen sijaan aina näkyvästä numerosta.
Soittaa se uudestaan jos asiaa on, turha sillä vaivat päätä. Kaupaa kai jotain.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:30"]
Poliisi ainakin soittaa.
[/quote]
Näin on.
Soitan potilailleni tuntemattomasta numerosta. Jaa syy on käytännöllinen: joudun aina vastaamaan puhelimeeni. Mikäli minulle soittaa potilas myöhemmin takaisin (ei kuullut soittoani) niin olen jo pitämässä vastaanottoa ja mahdollinen toimenpide ja seuraava potilas häiriintyy. Eli ajattelen hoitamieni potilaiden parasta. Minut saa sitten soittopyynnöllä kiinni hoitajan kautta myöhemmin.
Puhelinmyyjät soittavat nykyään enää harvoin tuntemattomasta numerosta.
Monet!
lehtimyyjillä yleensä numero näkyy.
Nro 7 oli lääkäri erikoissairaanhoidon poliklinikalta
Lääkärit ja poliisit tulevat nyt ensiksi mieleen. Itse ainakin olen saanut kyseisiltä tahoilta puheluita, jotka tulivat tuntemattomasta numerosta.
Lääkärit soittavat tuntemattomasta numerosta, ja varmaan useammat sellaiset viranomaiset jotka eivät halua olla kaiken kansan tavoitettavissa jatkuvasti.
Sossu soittaa tuntemattomasta.
Poliisit on aina soittanut ainakin meikäläiselle ihan näkyvällä numerolla.
Terveysasemalta soitetaan tuntemattomasta. Lapseni negatiiveseta labratuloksesta soitettiin tuntemattomasta numerosta useaan kertaan, kun olin estynyt vastaamaan soittoihin. tuntetemattomasta numeroosta soitettiin vain kerran päivässä, vaikka lapseni tarvitsi lääkitystä.
Mulle on soitettu Rajavartiolaitokselta ja Puolustusvoimista tuntemattomasta numerosta.
En vastaa. Saa laittaa postia, ja sitten otan yhteyttä takaisin. Typerää tuolla tavalla salata numero. Eikö voi sellaisia numeroita ottaa käyttöön näitä varten joihin vaikka ei voi soittaa takaisin.
Itseä kiusataan ja vainotaan niin en nyt vain vastaa.
Tiedän kyllä että ne on ne hullut taas.
Virallinen taho nimenomaan soittaa tuntemattomasta numerosta.
T. Julkisen hallinnon virkamies