Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos olette kokeilleet uutta CC-voidetta? Kokemuksia!

Vierailija
19.04.2013 |

Tänään ostin ja kokeilin Lumenen CC-voidetta, ja täytyy sanoa että mahtava tuote.

Ihon väri tasainen ja sileä, nuorensi ainakin omaan silmään peilikuvaa.

Mitä kokemuksia teillä?

n 39v

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen cc ja bb?

Vierailija
22/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 01:56"]

Ei punatukkainen ole välttämättä iholtaan punapohjainen

[/quote]

Ei välttämättä mutta yleensä on. Mulla taas on punapigmenttiä mutta ihon sävy on kalpea ja kellertävä ja kun suuri osa vaaleista suomalaisista on kylmähkösävyisiä niin noi Lumenen light-sävyt on usein vääriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 09:50"]

Tuota yks tyhmä kysymys. Pitääkö meikkivoiteen alle laittaa jotakin kosteus- tai päivävoidetta? Eli juurikin tämän Lumenen cc-voiteen alle?

[/quote]

Riippuu omasta ihosta. CC-voiteet on peite- ei kosteutustuotteita. Joten jos iho kuivuu ja kaipaa kosteutta, kannattaa laittaa kosteusvoide. Toisaalta kaikki eivät sellaista tarvitse ja kosteusvoiteen käyttö voi jopa lisätä kiilto-ongelmia. Kokeile ensin ilman ja jos alkaa iho kiristää ja kuivua niin laita kosteusvoidetta alle seuraavan kerran.

Itse en käytä kosteusvoiteita juuri koskaan, talvella joskus jos vähän poskipäät kuivuu vain, kun on muutenkin rasvoittuva iho.

Vierailija
24/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 09:39"]

BB-voide: meikkivoidetta, jonka sekaan on laitettu kosteusvoidetta

CC-voide, meikkivoidetta, jonka sekaan on laitettu vähän vähemmän kosteusvoidetta.

Seuraavaksi tyhmille myydään varmaan MM-voide, ihan tavallista meikkivoidetta uudessa pakkauksessa.

[/quote]

Mä en ole kyllä saanut millään meikkivoitteella yhtä hyvää tulosta kuin Garnierin BB-voiteella... Mielestäni tuote on erilainen. Oletko kokeillut noita tuotteita?

Vierailija
25/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 08:41"]

Laitatteko cc- tai bb-voiteen päälle puuteria, vai meneekö tuo voide sellaisenaan? Kiiltääkö? En ole koskaan kokeillut.

[/quote]

Periaatteessa ei pitäisi tarvita puuteria. Mutta minä ostin tuon kehutun Lumenen CC:n myös ja mulla kun on sekaiho, niin kyllä se alkoi parissa tunnissa ikävästi kiiltää. Eikä vain kiiltää vaan suli naamalal rumaksi epätasaiseksi mössöksi. Puuterilla sitä voi vähän torjua mutta kyllä se kiilto ja sulaminen silti muutamassa tunnissa alkaa. Ei mun juttu.

Sen sijaan Garnierin rasvaisen ihon BB-voide ei edes mulla tarvinnut puuteria päälle.

Vierailija
26/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voide: meikkivoidetta, jonka sekaan on laitettu kosteusvoidetta

CC-voide, meikkivoidetta, jonka sekaan on laitettu vähän vähemmän kosteusvoidetta.

Seuraavaksi tyhmille myydään varmaan MM-voide, ihan tavallista meikkivoidetta uudessa pakkauksessa.

Vierailija
27/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota yks tyhmä kysymys. Pitääkö meikkivoiteen alle laittaa jotakin kosteus- tai päivävoidetta? Eli juurikin tämän Lumenen cc-voiteen alle?

Vierailija
28/28 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut ollenkaan omalle iholle. Todella huono laadusta.  Kuivata ihoa ja alkoi hilseilemaan..... Sinne menikin rahat...roskiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi