Pääministeri Sanna Marinin isä on kuollut
Kommentit (56)
Pitääkö tosta nyt itkeä täällä?
Yksityis-asia, joka kuuluu läheisille, ei muille.
Onpa valittu osuva surunaaman kaltainen kuva sannista tuohon juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Yksityis-asia, joka kuuluu läheisille, ei muille.
Taitaa olla PeruS asialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityis-asia, joka kuuluu läheisille, ei muille.Taitaa olla PeruS asialla?
Ihan puolueeton oon. Pitääkö tukeutua aina johonkin puolueeseen ollakseen jotakin mieltä asioista?
En tiennytkään, että Sanna on kasvanut sateenkaariperheessä äitinsä ja tämän naisystävän kanssa. No en kyllä isättömyydestäkään tiennyt. Tuskinpa hirveästi suree tuollaista isää, joka hänet ilmeisesti on hylännyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kyllä itse julkisuudessa sanonut, ettei ole ollut isänsä kanssa minkäänlaisissa väleissä sekä että käytännössä hänellä ole isää.
Outoa kun kuitenkin soittelee isänsä kanssa säännöllisesti.
En ymmärrä miksi haluaa olla isänsä sukunimellä (ja tytär myös äidinisän nimellä) kun isä ei kuulemma merkitse mitään Sannalle. Vai onko kyseessä hienostelu, Marin on hienomman kuuloinen sukunimi kuin vaikkapa Härkönen tai Miettinen. Lapsestaankin tuli Marin eikä Räikkönen.
Miksi sukunimi kelpaa isältä?
Vierailija kirjoitti:
Miten Seiska uutisoi tuosta ensimmäisenä?
Seiskahan julkaisi Lauri Marinin haastattelujakin, joten heillä oli varmaan yhteyksiä Laurin lähipiiriin ja sieltä tullut tieto tai joku lähettänyt vinkin seiskaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Sanna on kasvanut sateenkaariperheessä äitinsä ja tämän naisystävän kanssa. No en kyllä isättömyydestäkään tiennyt. Tuskinpa hirveästi suree tuollaista isää, joka hänet ilmeisesti on hylännyt.
Jaa, mikähän tässä on totuus? Äidit vs. yksi isä...
Sanna ei omien sanojensa mukaan ole isänsä kanssa missään tekemisissä. Kumpi valehtelee, Lauri vai Sanna?
"- Eihän tästä kauaa ole, kun viimeksi soiteltiin, ehkä kuukauden päivät. Joskus soittaa Sanna, joskus minä, Lauri Marin kertoi Seiskalle viimeiseksi jääneessä haastattelussaan."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Paaministeri-Sanna-Marinin-isa-Lauri-Mari…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityis-asia, joka kuuluu läheisille, ei muille.Taitaa olla PeruS asialla?
yksityisyys kuuluu tällaisissa asioissa myös pääministerille.
Ei voida tietää lopullista totuutta. Isä on voi ut haluta olla yhteydessä, hänet on mustamaalattu ulos. Lapsi puun ja kuoren välissä, lojaali äidilleen jne. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni Lauri-isän haastattelun - tämä sanoi, että haluaisi tavata Sannan kanssa.
Eikö todellakaan ollu tällä ns aikuisella Sannalla henkistä vahvuutta nähdä sairasta isäänsä. Missä sijaitsee tämän robotin henkinen triggerpiste?
Sannahan ei voi kertoa kaikkea julkisuuteen. Minusta nämä lausunnot ettei käytännössä ollut isää ja että isä oli alkoholisoitunut voi käytännössä olla peitesanoja siihen, että oli niin h*lvetin hankala ja ilkeä tyyppi, ettei vaan pystynyt olemaan yhteydessä. Näitä tyyppejä on olemassa, enkä lähtisi toista tuomitsemaan ilman tarkempaa tietoa.
Siinä taas äiti/äidit vieraannuttaneet lapsen isästään ja lapsi vielä kieltää oman isänsä. On siinä meillä pääministeri.
Siinä menettivät myös Markus Räikkönen ja Teemu Lämsäkin isän. Olen pahoillani heidänkin puolesta ;(
Vierailija kirjoitti:
Siinä menettivät myös Markus Räikkönen ja Teemu Lämsäkin isän. Olen pahoillani heidänkin puolesta ;(
HÄ
Toinen on avomies ja Lämsä on Huhtasaaren aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mikähän tässä on totuus? Äidit vs. yksi isä...
Korkki aukesi, kun Sanna oli taapero.
https://www.savonsanomat.fi/savo/Seiska-Sanna-Marinin-isä-asuu-Savossa-–%E2%80%89Isäni-oli-kuuluisa-suunsoittaja-täällä-Vieremällä/1488656
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni Lauri-isän haastattelun - tämä sanoi, että haluaisi tavata Sannan kanssa.
Eikö todellakaan ollu tällä ns aikuisella Sannalla henkistä vahvuutta nähdä sairasta isäänsä. Missä sijaitsee tämän robotin henkinen triggerpiste?
Kenelläkään ei ole velvollisuutta tavata isää tai äitiään jos ei halua. Eikä se kuulu ulkopuolisille. Minusta oli lähinnä noloa, että isä tuli julkisuuteen kun tyttärestä tuli pääministeri.
Sanna on kyllä itse julkisuudessa sanonut, ettei ole ollut isänsä kanssa minkäänlaisissa väleissä sekä että käytännössä hänellä ole isää.